Strategia HR (HR Strategy)

 Strategia HR – doradztwo

Strategia HR – jaka jest rola działów HR we wspieraniu biznesu w osiąganiu celów biznesowych w krótkim i długim horyzoncie działania?

Efektywnie funkcjonujący HR przede wszystkim wiąże podejmowane przez siebie działania w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim z wyzwaniami biznesowymi. Pierwszym krokiem zatem w budowaniu strategicznej roli HR jest stworzenie strategii HR wynikającej z potrzeb strategii biznesowej.

  • Określanie wyzwań biznesu w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim
  • Strategia HR – definiowanie
  • Strategia HR – wdrażanie
  • Komunikacja strategii HR
  • Zapewnienie spójności Strategii HR. Budowa polityk HR
    • Polityka rekrutacji
    • Polityka talent management
    • Polityka wynagradzania i motywowania
    • Polityka rozwoju pracowników i inne polityki
  • Zarządzanie kompetencjami jako strategiczna integracja działań HR
  • Budowanie strategicznej roli HR
  • Wdrażanie HR biznes partneringu
  • Wdrażanie generycznego modelu HR
  • Budowa struktur HR
  • Mierzenie wpływu HR na biznes

strategia HR