Doradztwo w sprzedaży i marketingu

Doradztwo sprzedażowe i marketingowe obejmuje: strategie sprzedażowe | zarządzanie sprzedażą | strategie cenowe | zarządzanie zespołem sprzedaży | współpraca działów marketingu i sprzedaży | marketing produktowy

Doradztwo sprzedażowe i marketingowe

Doradztwo sprzedażowe i marketingowe oraz profesjonalny audyt w IBD Business School są prowadzone przez doświadczonych ekspertów, dotyczą najważniejszych obszarów sprzedażowych i wybranych elementów marketingowych.

Jest znakomitym wsparciem dla kadry zarządzającej zarówno początkujących firm, jak i firm dojrzałych, które zapewnia wnikliwą analizę sytuacji, rekomenduje działania oraz narzędzia na najwyższym poziomie.

Na życzenie klienta do świadczonych usług doradczych dopasowujemy szkolenia z marketingu i sprzedaży, zarówno w formule zamkniętej, jak i otwartej. Działania doradcze, audytowe i szkoleniowe traktujemy w sposób komplementarny i optymalny pod względem kosztowym dla zamawiającego.

 

Doradztwo sprzedażowe i marketingowe – nasze atuty:

  • Wieloletnie doświadczenie ekspertów zdobyte w kraju i za granicą
  • Rzetelność i profesjonalizm działania
  • Pełny zakres działań: diagnoza sytuacji – analiza – plan wdrożenia – wdrożenie – pomiar efektów
  • Szeroki zakres tematyczny
  • Transfer najlepszych praktyk z innych branż oraz krajów
  • Pełna poufność działania