Komunikacja wewnętrzna w organizacji – po(d)stawa Działu HR?

HR na śniadanie – kolejna odsłona cyklu 9 kwietnia 2014, w Centrum Sienna Instytutu Rozwoju Biznesu – będzie poświęcone dyskusji i wymianie doświadczeń na temat komunikowania się wewnątrz organizacji. A jest o czym rozmawiać, nie tylko w kontekście pracy działu HR.

Sprawna komunikacja wewnętrzna jest kluczowym elementem zarządzania, choć często niedocenianym i niechcianym. Na pewno nie jest tak efektowna jak komunikacja marketingowa czy PR. To raczej dziedzina, której budżet niweluje się w pierwszej kolejności w poszukiwaniu oszczędności, gdy do organizacji zawita kryzys.

Czy polskie przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę, że wewnętrzny wizerunek jest równie ważny jak ten komunikowany na zewnątrz? W końcu odpowiednio prowadzona komunikacja wewnętrzna gwarantuje dobrą atmosferę w zespole, osłabia wpływ plotki i nieformalnych kanałów komunikacji…

Wśród moderatorów dyskusji są: Joanna Pietrzak – redaktor naczelna serwisu HRNews,Justyna Piesiewicz – prezes zarządu IABC/ Poland, Magda Szubert – Ecophon Saint-Gobain, Aleksandra Miziołek – kierownik ds. personalnych, Posiadało, Katarzyna Szulc – partner zarządzający 2mgroup.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter
Powrót...