Nowość. Marketing doświadczeń, premiumizacja i nie tylko

IBD Business School zaprasza na nowe szkolenia: Experience Marketing, New Product Development i Premium Brand Migration Strategy. Przygotowali je, i poprowadzą zajęcia, eksperci z unikalnym doświadczeniem praktycznym. Postrzegają oni marketing jako nowoczesny i skuteczny sposób na promocję produktów, usług, idei… Zawarte w tych programach podejście do marketingu, co należy szczególnie podkreślić, jest oparte na umiejętności rozszyfrowywania i rozumienia potrzeb klienta, nie tylko materialnych. To, czy zdołamy wyprzedzić konkurencję, najbardziej zależy dziś właśnie od tej umiejętności.

Warszawski ośrodek szkoleniowy IBD Sienna Training Centre

Oferta programowa IBD Business School nie jest stałą, raz zdefinowaną propozycją kształcenia profesjonalnych kadr. Uważnie wsłuchujemy się w potrzeby rynku, analizujemy oczekiwania biznesu, badamy, jakie metody i formy kształcenia najbardziej odpowiadają dziś menedżerom i specjalistom.

Programy, które cieszą się zainteresowaniem i są oczekiwane przez rynek, podlegają weryfikacji i aktualizacji, zarówno pod względem zakresu tematycznego, jak i metodyki kształcenia. To z jednej strony. Z drugiej zaś – centra eksperckie IBD równolegle pracują nad nowymi programami, głównie takimi, które dają unikatową, praktyczną wiedzę, ułatwiającą rozwój indywidualnych karier w coraz bardziej złożonej rzeczywistości biznesowej – polskiej i międzynarodowej. Nowe programy z marketingu tę regułę potwierdzają. Już teraz zapowiadamy, że w przygotowaniu są następne. Zapraszamy.

Zobacz kalendarz szkoleń

Szczegółowe informacje

Sylwia Maluszycka-Celi
Menedżer Programów Otwartych
tel. +48 22 768 20 15
kom.+48 695 330 033

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter
Powrót...