Marketing i sprzedaż – szkolenia zamknięte

Oferta programowa IBD Business School z obszaru „Marketing i sprzedaż”  w zakresie rozwoju pracowników przedsiębiorstw, instytucji, organizacji sektora publicznego i pozarządowego

Przedstawione niżej tematy szkoleń mają charakter egzemplifikacyjny. IBD realizuje projekty szkoleniowe, szkoleniowo-doradcze i coachingowe, dopasowując ich programy do planów i oczekiwań firmy zamawiającej, ze wszystkich najważniejszych dziedzin wiedzy i praktyki biznesu.

marketing i sprzedaż

Serdecznie zapraszamy do kontaktu  w celu określenia Państwa oczekiwań oraz  przygotowania harmonogramu współpracy, w tym – w razie potrzeby – zorganizowania bezpośredniego spotkania przedstawicieli obu stron.

Szkolenia, oferowane przez IBD Business School w formule otwartej, mogą być realizowane także dla zamkniętych grup na zamówienie firm.

 

 

 

Marketing i sprzedaż – przykładowe tematy programów kastomizowanych

MARKETING

  • Content Marketing (CM)
  • Innowacyjny New Product Development (NPD)
  • Employer branding. Jak budować silną markę pracodawcy?
  • Wideomarketing. Jak tworzyć efektywne treści wideo?
  • Neuromarketing i psychologia marketingu w praktyce
  • Customer experience
  • Service Design Thinking
  • Jak napisać dobry brief marketingowy?
  • Digital Marketing B2B/B2C. Jak budować wizerunek firmy w internecie i zdobywać nowych klientów
  • Content Marketing. Jak tworzyć treści, które wypromują markę w internecie. Jak stworzyć i zrealizować strategię marketingu treści w kanałach print, internet i mobile
  • Brand Content. Jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych w oparciu o atrakcyjne treści: artykuły, wideo, infografiki…
  • Social Media Marketing B2B/B2C. Jak wypromować swoją markę w mediach społecznościowych
  • Social Media Marketing. Jak stworzyć i zrealizować strategię komunikacji w mediach społecznościowych
  • Facebook Marketing. Jak wypromować markę na Facebooku
  • Facebook Marketing. Jak stworzyć i zrealizować strategię komunikacji B2B/B2C na Facebooku
  • Video Marketing. Jak skutecznie wykorzystać wideo w komunikacji marketingowej
  • Blog Marketing. Jak wykorzystać techniki blogowania i SEO do promocji marki
  • Blog Marketing. Jak pisać, by być czytanym na blogu
  • Visual Marketing. Jak opowiadać historię marki i angażować konsumentów za pomocą zdjęć, filmów, infografik, memów, etc.
  • Storytelling. Sztuka opowiadania historii, które sprzedają
  • Techniki dziennikarstwa internetowego. Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie
  • Digital Marketing w branży finansowej, edukacyjnej, samochodowej, prawniczej, hotelowej, gastronomicznej, turystycznej
  • Raporty roczne i CSR w erze cyfrowej. Nowy ekosystem komunikacji firmowej

 

SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY

  • Advanced Sales Management Program
  • Kierowanie zespołem sprzedaży
  • Motywowanie sprzedawców
  • Optymalizacja pracy handlowca i działu sprzedaży
  • Coaching sprzedażowy

 

SPRZEDAŻ

  • Profesjonalne techniki sprzedaży
  • Komunikacja i autoprezentacja w sprzedaży
  • Organizacja czasu pracy handlowca
  • Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań
  • Prospecting – poszukiwanie i pozyskiwanie klientów
  • Skuteczna wizyta handlowa
  • Techniki obrony i argumentacji ceny
  • Obiekcje klientów. Jak sobie z nimi radzić?
  • Obsługa posprzedażowa
  • Marchandising w praktyce

 

NEGOCJACJE

  • Business Negotiation Program
  • Negocjacje handlowe
  • Negocjacje z pozycji kupca
  • Manipulacje w negocjacjach – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
  • Windykacja należności

 

OBSŁUGA KLIENTA

  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Wideokonsultant
  • Wdrażanie standardów obsługi klienta

 

E-LEARNINGI

  • Od nawiązania kontaktu z klientem do określenia indywidualnych potrzeb
  • Od przygotowania oferty do finalizacji sprzedaży
  • Negocjacja i wywieranie wpływu w sprzedaży
  • Obsługa klienta

 

DODATKOWE DZIAŁANIA ROZWOJOWE

  • Budowanie standardów sprzedaży
  • Budowanie standardów obsługi klienta
  • Badania kompetencyjne handlowców
  • Rekrutacja do działu sprzedaży

 

KONTAKT: tel. 695 330 161, kontakt@ibd.pl