Wykładowcy, konsultanci i trenerzy IBD

Michał Dziekoński – MBA, ACM/ wykładowca

Twórca i zarządzający Business Games Institute – pierwszej w Polsce organizacji zajmującej się adaptacją tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych. W ramach BGI zarządza także projektami Product Management Academy oraz Marketing ROI Consulting.

Doświadczony menedżer marketingu i strategii, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).

Od prawie 15 lat prowadzi warsztaty dla menedżerów i specjalistów marketingu, sprzedaży, strategii, zarządzania produktami i innych specjalności – przede wszystkim duże międzynarodowe korporacje (także w języku angielskim). Stworzył kilkadziesiąt strategii marketingowych dla firm różnej wielkości i z różnych branż, a w jego szkoleniach wzięło osób już ponad 5000 osób. Jest jednym z głównych prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing w Grupie Questus, wykłada na wielu uczelniach, także na programach MBA, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.

Jest absolwentem: Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, the Advanced Certificate in Marketing (the Chartered Institute of Marketing), MBA POU/Oxford Brookes University, programu Marketing Training (Orlando, USA), Szkoły Strategii Marki SAR, kilku kierunków studiów podyplomowych (E-Marketing, Badania marketingowe  w praktyce, Zarządzanie zespołami), wielu projektów szkoleniowych.

Michał Dziekoński jest autorem i współautorem poczytnych książek z zakresu marketingu: „Wskaźniki marketingowe“, „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy“, „E-Marketing“, „Learning Battle Cards“.

Każdego roku szkoli około 1000 menedżerów, głównie z dużych międzynarodowych firm. Jest ceniony za indywidualne podejście do projektów szkoleniowych (ścisłe dopasowanie do konkretnych rynków) oraz za innowacyjne metody szkoleniowe (autorskie szablony zarządzania, gry symulacyjne specjalnie zaprojektowane dla konkretnych firm, przykłady z całego świata inspiracji zarządzania i in.).

W zakresie współpracy z uczelniami, od ponad pięciu lat związany jest z WSB w Dąbrowie Górniczej jako prowadzący zajęcia na studiach podyplomowych, a także – jako guest speaker – na studiach zaocznych, dziennych oraz konferencjach WSB. Blisko współpracuje także z Uniwersytetem Warszawskim oraz Uniwersytetem Łódzkim, a także Akademią Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia na studiach MBA, w ramach programów anglojęzycznych oraz studiów podyplomowych. Przez okres dwóch lat pełnił też funkcję asystenta w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Specjalizacja doradcza: marketing, sprzedaż, zarządzanie produktami