Wykładowcy, konsultanci i trenerzy IBD

Magdalena Olechnowicz – senior trener/ senior konsultant

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (1997). Obecnie senior trener i konsultant w IBD Business School, wcześniej w latach 2006-2007 – dyrektor programowy w obszarze Zarządzanie i Marketing oraz dyrektor ds. marketingu.
Magdalena Olechnowicz jest praktykiem biznesu. Pracowała w takich branżach, jak: farmaceutyczna, FMCG, usługowa. Jej doświadczenie w marketingu na stanowiskach od Produkt Managera do Marketing Managera obejmuje w szczególności planowanie i analizy marketingowe na poziomie strategicznym i operacyjnym, konstruowanie programów lojalnościowych, planowanie i wdrażanie narzędzi marketingowych mix, badania rynku. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru marketingu, merchandisingu, a także obsługi klienta i technik sprzedaży. Szkoli również w zakresie doskonalenia umiejętności menedżerskich oraz komunikacji.

Autorka wielu publikacji specjalistycznych i publicystycznych (m.in.: Skuteczna rozmowa z klientem przez telefon, „Zarządzanie Działem Sprzedaży”, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, 2006; Ankieta dla klienta, „Reklama”, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, 2005).