Wykładowcy, konsultanci i trenerzy IBD

Robert Gruszczyński – senior konsultant/ trener

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Berlinie i Szkoły Filmowej w Łodzi z wieloletnim stażem na kluczowych stanowiskach menedżerskich. Właściciel firmy doradczej WILLIAMS. Doświadczenie zdobył pracując między innymi jako Dyrektor Zarządzający agencją reklamową Red Cell Polska czy Business Development Director telewizyjnej firmy Endemol.

O sobie mówi: „Jestem poznaniakiem, ale większość życia spędziłem w Warszawie. Praktykowałem u Emmericha i Wajdy, ale moim oczkiem w głowie były filmy dokumentalne. Opiekowałem się kilkudziesięcioma markami, a najwięcej serca włożyłem w IBM (Powodzenia Polsko!), Prince Polo i Alfa Romeo. W pracy zawodowej uzyskałem przydomek „hiszpański temperament i niemiecka precyzja”. Lubię pracę, ale nie jestem pracoholikiem; wypoczywam w górach, przy brydżu i na korcie tenisowym.” Praca trenerska i wykładowcza to jego nowa pasja, jest kopalnią anegdot na temat reklamy i posiadaczem wielkiego portfolio studium przypadków z rynku polskiego.

Robert Gruszczyński był partnerem biznesowym m. in. w takich organizacjach, jak: Totalizator Sportowy, RTV Euro AGD, Fiat Chrysler Automotive, Novartis, GGK Warszawa, Ogilvy&Mather, Mastiff, HBO, TVN, Polsat, TVP, Starcom, MEC, MindShare, Bayer, Candy, Compaq, Ford, IBM, Kraft, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Infrastruktury, Microsoft, Rothmans, Philips, Shell, Unilever, Volkswagen, Wilkinson Sword, Zentis.

Specjalizacja doradcza: marketing, sprzedaż