Źródła dofinansowania studiów podyplomowych i MBA

Kategorie: Artykuły, Coaching, Finanse, rynki kapitałowe, rachunkowość, Ład korporacyjny i prawo, Marketing i PR, sprzedaż, obsługa klienta, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM, Zarządzanie

W obecnej perspektywie finansowej istnieją 3 potencjalne możliwości ubiegania się o dofinansowanie studiów podyplomowych, w tym także studiów MBA: 1) środki dostępne w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania, 2) środki dostępne w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego, 3) dofinansowanie studiów podyplomowych dla osób bezrobotnych.

Czy programy MBA dobrze rozwijają umiejętności „miękkie”?

Kategorie: Artykuły, Finanse, rynki kapitałowe, rachunkowość, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM, Zarządzanie

prof. Jan Nowak || Pracodawcy już od jakiegoś czasu apelują do szkół biznesu o lepsze przygotowanie absolwentów pod względem umiejętności „miękkich”. Ponadto ostatni światowy kryzys finansowy uświadomił nam, że „twarda” wiedza finansowa, którą szczyciło się wielu posiadaczy tytułu MBA pracujących na Wall Street, nie wystarcza, żeby być światłym, odpowiedzialnym specjalistą czy menedżerem. Potrzebna jest też dobrze rozwinięta inteligencja emocjonalna oraz zachowania etyczne i odpowiedzialność społeczna.

Postanowienia (nie tylko) noworoczne. Audycja TOK FM

Kategorie: Artykuły, Coaching, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM

Aureliusz Leżeński || W audycji Jana Stradowskiego „Człowiek 2.0” w TOK FM z 17 grudnia 2016 roku o noworocznych postanowieniach, ich trwałości, czy raczej – nietrwałości, z prowadzącym rozmawiali Aureliusz Leżeński, Dyrektor Szkoły Coachingu IBD-NMC i Fundacji Robinson Crusoe oraz dr Ewa Jarczewska-Gerc z Uniwersytetu SWPS.

Moc psychologii w marketingu i sprzedaży

Kategorie: Artykuły, Marketing i PR, sprzedaż, obsługa klienta

Katarzyna Ładniak-Grońska || Jak jest przydatna psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta tak, aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.

Jesteś gotowy czy nie, globalizacja przyjdzie po ciebie

Kategorie: Artykuły, Zarządzanie

prof. Grzegorz Jędrzejczak || Wielką zmianą, której jesteśmy świadkami – ale i uczestnikami – jest fakt, iż odwieczny problem gospodarczy – produkcja dóbr – przestał odgrywać pierwszoplanową rolę w zarządzaniu firmą. Dotyczy to nie tylko produktów podstawowych, takich jak odzież czy meble, ale również produktów wysokiej technologii, takich jak telewizory, smartfony czy samochody.

Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy

Kategorie: Artykuły, Marketing i PR, sprzedaż, obsługa klienta

Katarzyna Dziewanowska, dr Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Ładniak-Grońska || Istotą koncepcji marketingu doznań jest doświadczenie oraz emocje wyniesione z interakcji z daną marką na każdym z tzw. punktów kontaktu. Jak wykorzystać to w sposób strategiczny?

Programy MBA – zmiany i oczekiwania

Kategorie: Artykuły, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM, Zarządzanie

Włodzimierz K. Buśkiewicz || W latach światowego kryzysu finansowego (2008-2013) nastąpił w Polsce spadek zarówno liczby oferowanych programów, jak i liczby kandydatów na studia MBA. Natomiast w latach 2014-15 nastąpiło ożywienie zainteresowania takimi studiami; wzrosła zarówno liczba programów, jak i liczba kandydatów.

Coaching – wielka ściema czy też metoda rozwoju

Kategorie: Artykuły, Coaching, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM

Agnieszka Ausfeld || Coaching – ceniona metoda rozwoju, dzięki której wielu ludzi dotarło do swoich największych pragnień i osiągnęło swoje cele, nie tylko w krótkiej perspektywie, ale również długoterminowo. Wielu jest też ludzi, którzy pomimo rosnącej ilości zadowolonych klientów wypowiada się niepochlebnie na temat coachingu, definiując go jako „ściemę” czy „szarlatanerię”.

Brytyjskie standardy kształcenia MBA

Kategorie: Artykuły, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM, Zarządzanie

prof. Jan Nowak || Wielka Brytania jest uznawana za jednego ze światowych liderów edukacyjnych. Cztery brytyjskie uniwersytety znajdują się w pierwszej dziesiątce rankingu QS World University Rankings 2015/16. Przy czym University of Cambridge zajmuje trzecią pozycję w świecie, tuż za amerykańskimi MIT i Harvard University.

Wyznaczanie celów rozwojowych krok po kroku

Kategorie: Artykuły, Coaching, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM

Agnieszka Ausfeld || Niezwykle istotną kwestią w procesach coachingowych jest doprecyzowanie celu, nad którym będą pracować klienci. Ustalenie tematu i celu (zarówno procesu coachingowego, jak również długoterminowego) zgodnie ze sztuką coachingu z pewnością przyniesie zamierzone rezultaty.

Strona 1 z 1312345...10...Ostatnia »