Wykładowcy, konsultanci i trenerzy IBD

Tomasz Piątkowski

Chief Digital Officer GroupM, MEC/ guest speaker

Od początku swojej kariery zawodowej jest związany z reklamą w internecie. Budował kompetencje digitalowe w MRM/ Universal McCann, planując i realizując działania w internecie dla wielu kluczowych polskich i międzynarodowych marek. Jego cała kariera jest związana z wprowadzaniem na polski rynek innowacji w zakresie mediów digital. W ramach GroupM był odpowiedzialny za budowanie oferty kompleksowej strategii digital oraz rozwoju działów specjalistycznych, m.in.: SEM, Performance Marketing, Social Media.

Uczestniczył we wprowadzaniu pierwszej w Polsce marki specjalizującej się w Audience Planningu – Xaxis. Obecnie jest odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój oferty digitalowej w ramach GroupM. Jako prelegent występował na wielu konferencjach, dzieląc się swymi doświadczeniami z audytorium z Polski i zagranicy (IAB Forum, MEC Forum, Interactive Marketing Meeting, SEM Standard, Maxus Digital Day oraz Internet Hungaria).