IBD Business School

Raporty

Skuteczność modeli kompetencyjnych

Ankieta była zaadresowana do pracowników działów HR i dotyczyła skuteczności modeli kompetencyjnych. Dostępne były dwie wersje ankiety: dla firm, w których nie funkcjonuje model kompetencyjny, oraz dla firm, w których funkcjonuje. Analiza statystyczna przeprowadzona została na podstawie danych uzyskanych od 79 firm.

Raport z badania „Jak wyławiać najlepszych sprzedawców?”

Ankieta została zaadresowana do pracowników działów HR oraz menedżerów działów sprzedaży. Dostępna była na stronie internetowej Instytutu od września do listopada 2010. Analiza statystyczna została przeprowadzona na podstawie danych uzyskanych od 59 firm.

Coaching - trafna inwestycja czy stracone pieniądze

Ankieta była zaadresowana do pracowników działów HR i dotyczyła działań coachingowych w firmach. Przez coaching rozumiemy interaktywny proces, który wspiera pracowników w ich rozwoju osobistym oraz służy poprawianiu efektywności działania. Raport z badania może pomóc firmom w podejmowaniu trafniejszych decyzji w odniesieniu do coachingu.

Raport z badania „System ocen metodą 360 stopni”

X SPOTKANIE EKSPERCKIE. System ocen pracowniczych metodą 360 stopni. Centrum Szkoleniowe Sienna w Warszawie, 16.09.2011. Prezentacja wyników badania ankietowego – dr Victor Wekselberg, dr Diana Malinowska.

Raport z badania „Stosowanie testów w biznesie”

Raport przygotowany przez Instytut Rozwoju Biznesu, Polską Fundację Badań nad Zarządzaniem i Pracownię Testów Psychologicznych, zaprezentowany podczas konferencji „Testy w biznesie. Standardy a praktyka”, które odbyła się w Centrum Konferencyjnym Instytutu w Serocku 11 marca 2011 roku. Patroni medialni: HRNews, nf.pl, Puls Biznesu, Bizneswieszjak.pl, „Personel i Zarządzanie”. Wyniki badania ankietowego zaprezentowała dr Aleksandra Jaworowska, Prezes Pracowni Testów Psychologicznych PTP.

Bez kategorii

Raport z badania „Kryteria sukcesu w stosowaniu Assessment Centre i Development Centre”

Adresaci badania ankietowego: pracownicy działów HR; badanie przeprowadzono w listopadzie 2012 roku. Celem ankiety było zebranie informacji o praktyce stosowania Assessment i Development Centre. analizy statystyczne przeprowadzono na podstawie danych uzyskanych od 39 respondentów. Raport zaprezentowany 12.12.2012 roku podczas XI Spotkania Eksperckiego w Centrum Szkoleniowym Instytutu, Warszawa, ul. Sienna 73.