Business Trainer Certificate (BTC)
Business Trainer Certificate (BTC) – to unikatowy program dla doświadczonych i ambitnych uczestników.
Opis programu
Trener biznesu to zawód wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnych kwalifikacji w kształceniu dorosłych. Program BTC łączy w sobie nowatorskie podejście w kształceniu trenerów biznesu (np. diagnoza kompetencji trenerskich), wieloletnie doświadczenie IBD Business School w tym zakresie oraz możliwość zdobycia profesjonalnych kwalifikacji coachingowych, potwierdzonych międzynarodowymi certyfikacjami.
Na rynku jest tylko JEDEN taki program dla trenerów biznesu!
Praktyczne podejście
Realne wyzwania i narzędzia gotowe do użycia w pracy.
Rozwój kompetencji lidera
Kluczowe umiejętności przywódcze w praktyce.
Wymiana doświadczeń
Inspirująca nauka od innych liderów.
Elastyczna formuła online
Ucz się wygodnie – gdzie i kiedy chcesz.
Eksperci IBD Business School
Praktycy biznesu z bogatym doświadczeniem.
Pobierz naszą broszurę
Poznaj kompleksowy przegląd oferty, przykładowe wdrożenia, opinie klientów oraz konkretne korzyści, jakie możemy zaoferować Twojej firmie. Zadbaliśmy o to, by każda strona dostarczała wartościowych treści.
Business Trainer Certificate (BTC) – to unikatowy program dla doświadczonych i ambitnych uczestników.
Prowadzący
Lider merytoryczny programu
Ten program to nie tylko nauka narzędzi — to transformacja sposobu myślenia. Uczestnicy wychodzą nie tylko z nowymi kompetencjami, ale z zupełnie nowym spojrzeniem na wyzwania, które do tej pory wydawały się nie do przejścia.
Dariusz Jęda
senior trener/ coach
Prowadzący moduły
Co mówią o nas nasi uczestnicy
Zaufali nam
Terminy
Harmonogram sesji dla programu 24.01.2026-22.03.2026
Sesja I 24-25.01.2026
Sesja II 07-08.02.2026
Sesja III 21-22.02.2026
Sesja IV 07-08.03.2026
Sesja V 21-22.03.2026
Harmonogram sesji dla programu 29.01.2026-27.03.2026
Sesja I 29-30.01.2026
Sesja II 12-13.02.2026
Sesja III 26-27.02.2026
Sesja IV 12-13.03.2026
Sesja V 26-27.03.2026
Harmonogram sesji dla programu 26.02.2025-24.04.2026
Sesja I 26-27.02.2026
Sesja II 12-13.03.2026
Sesja III 26-27.03.2026
Sesja IV 09-10.04.2026
Sesja V 23-24.04.2026
Harmonogram sesji dla programu 26.03.2026-22.05.2026
Sesja I 26-27.03.2026
Sesja II 09-10.04.2026
Sesja III 23-24.04.2026
Sesja IV 07-08.05.2026
Sesja V 21-22.05.2026
Warunki udziału
Cena szkolenia
3 900 PLN*
obejmuje udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat IBD Business School
Cena szkolenia z dodatkowym certyfikatem International Education Society
4 300 PLN
w tym koszt certyfikatu International Education Society 400 PLN
Certyfikaty
Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.
* IBD Business School, jako jednostka kształcenia ustawicznego (Zaświadczenie nr 12/K/10 [1], wydane przez Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy), podlega systemowi oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty.
Dodatkowe informacje
W ramach programu BTC uczestnicy mają możliwość zrealizowania modułu coachingowego Coaching Fundamentals Certificate (CFC) i rozpocząć proces certyfikacji na preferencyjnych warunkach.
W tym celu należy wybrać termin sesji CFC od momentu rozpoczęcia programu BTC do 3 miesięcy po jego zakończeniu spośród dostępnych TUTAJ i dokonać rezerwacji miejsca wysyłając wiadomość na adres szkoleniaotwarte@ibd.pl lub telefonicznie 695 330 033.
Uczestnicy mają także możliwość uzyskania certyfikatu coachingowego na poziomie Certified Coach akredytowanego przez International Institute of Coaching & Mentoring oraz Institute of Leadership & Management. Uzyskanie certyfikatu wymaga zrealizowania dodatkowych aktywności oraz wniesienia opłaty certyfikacyjnej w wysokości 1500 zł. W celu rozpoczęcia procesu prosimy o kontakt telefoniczny 695 330 033 lub mailowy: szkoleniaotwarte@ibd.pl
Szczegółowych informacji na ten temat udziela Dział Programów Otwartych. Zapraszamy do kontaktu 695 330 033, (022) 768 20 22 lub szkoleniaotwarte@ibd.pl
Wszystkie nasze szkolenia znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych.
Dowiedz się więcej jak skutecznie uzyskać dofinansowanie – przeczytaj artykuł!
Indywidualne podejście dla firm
Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu określenia Państwa oczekiwań oraz przygotowania harmonogramu współpracy, w tym – w razie potrzeby – zorganizowania bezpośredniego spotkania przedstawicieli obu stron.
Szkolenia, oferowane przez IBD Business School w formule otwartej, mogą być realizowane także w formie Programy dla firm na zamówienie firmy.
Program
Sesja I Zarządzanie procesem grupowym I zarządzanie sobą w przebiegu procesu grupowego. Zarządzaj grupą!
Kluczowe cele sesji
Zarządzanie grupą w taki sposób, żeby skutecznie wpływać na proces uczenia się w zespole i rozwój poszczególnych osób w zespole.
Zrozumienie psychologicznych mechanizmów uczenia się i specyfiki kształcenia dorosłych.
Wprowadzenie do Cyklu Kolba.
Zarządzanie grupą szkoleniową ze zrozumieniem istniejących mechanizmów psychologicznych oraz prawidłowości, którymi rządzi się grupa szkoleniowa.
Omawiane zagadnienia
Specyfika uczenia dorosłych.
- • Jak uczą się dorośli.
- • Psychologiczne mechanizmy uczenia się – elementy psychologii uczenia się i funkcjonowania mechanizmów pamięci.
- • Podstawowe zasady uczenia się dorosłych.
- • Etapy uczenia się dorosłych: cykl uczenia się doświadczalnego.
- • według Kolba, stożek doświadczenia Dale’a.
- • Style uczenia się.
- • Bariery w uczeniu się dorosłych.
Zasady pracy z grupami biznesowymi w kontekście procesu grupowego.
- • Zawieranie i realizacja kontraktu w pracy z grupami – jak formułować kontrakt z różnymi rodzajami grup.
- • Rodzaje grup i specyfika ich funkcjonowania – case study.
- • Specyfika pracy z grupami biznesowymi.
- • Techniki aktywizowania grupy.
- • Abecadło trenerskie – prowadzenie dyskusji, wydawanie instrukcji, podsumowywanie ćwiczeń, używanie pomocy.
- • Wybrane metody prowadzenia szkoleń.
- • Humor w kontekście treningu.
Współpraca i zarządzanie grupą w przebiegu procesu szkoleniowego.
- • Rozumienie specyficznych zachowań ludzi.
- • Proces grupowy i jego wpływ na przebieg szkolenia – podstawowe zasady procesu grupowego.
- •
Kierowanie procesem poprzez wywieranie konstruktywnego wpływu na grupę i uczestników.
- Dopasowanie szkolenia do etapu procesu grupowego.
- Zjawiska grupowe i wpływ społeczny. - • Rozpoznawanie zjawisk grupowych i ćwiczenie sposobów efektywnego zarządzania procesem grupowym.
Sesja II Autoprezentacja I wystąpienia na forum
Kluczowe cele sesji
Budowanie autorytetu i wiarygodności jako trenera.
Techniki skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Sztuka aktywnego słuchania i zadawania pytań otwartych.
Wykorzystanie języka ciała do budowania więzi z uczestnikami
Omawiane zagadnienia
Autoprezentacja i wizerunek trenera.
- • Wystąpienia na forum.
- • Czynniki wpływające na wspierającą trenera autoprezentację.
- • Charyzma w pracy trenera biznesu – autodiagnoza.
- • Jak kupić widownię?
Stres w czasie wystąpień.
- • Identyfikacja stresorów.
- • Sprawdzone techniki radzenia sobie ze stresem.
Głos i ciało jako narzędzia pracy trenera – ćwiczenia.
- • Czy głos jakim mówię to mój „naturalny” głos?
- • Ćwiczenia dykcji i intonacji.
Przygotowanie do roli trenera – mówcy.
- • Przygotowanie i struktura prezentacji.
- • Schemat „dobrego rozpoczęcia” – czyli co zrobić, by „kupić” grupę.
- • Zakończenie w służbie celu szkoleniowego.
- • Jak uruchamiać emocje i angażować słuchaczy – ćwiczenia.
- • Proksemika – ogarnij przestrzeń.
7 przykazań trenera-mówcy.
Sesja III „Toolbox trenera” – Trening pracy z różnymi metodami. Kreuj aktywne metody!
Kluczowe cele sesji
Praktyczne zastosowanie Cyklu Kolba w kontekście pracy rozwojowej z dorosłymi.
Poznanie metodologii i technik szkoleniowych.
Profesjonalne planowanie, przygotowanie i prowadzenie szkoleń.
Wybór i konstruowanie technik szkoleniowych w odpowiedzi na określone cele szkoleniowe.
Poznanie typologii postaw osób szkolonych i sposobów radzenia sobie z trudnymi zachowaniami.
Omawiane zagadnienia
Toolbox – skrzynia narzędzi pracy trenera.
- • Ćwiczenia i praca na case studys: rodzaje narzędzi i sposoby ich konstrukcji.
- • Praca indywidualna i grupowa uczestników nad tworzeniem i walidacją narzędzi z wykorzystaniem symulacji procesu szkolenia.
- • Skąd czerpać inspirację do tworzenia narzędzi szkoleniowych – wykorzystanie własnej, grupowej wiedzy i kreatywności.
- •
Pakiet kluczowych narzędzi szkoleniowych trenera biznesu:
- case study,
- zespołowe rozwiązywania problemów,
- dyskusje grupowe,
- role plays,
- gry i symulacje biznesowe,
- wideotrening,
- feedback trenerski – sztuka obserwacji i interpretacji biznesowej.
Dyskusja moderowana, studium przypadku, symulacja – skuteczne narzędzia w pracy z grupami biznesowymi.
- • Analiza przypadku jako proces rozwiązywania problemów – korzystanie z metody.
- •
Jak zbudować studium przypadku?
- Różne podejścia do budowania studium.
- Pisanie tekstu.
- Testowanie. - • Mocne i słabe strony studium przypadku.
- • Umiejętności doskonalone dzięki analizie przypadku.
- • Ćwiczenia i praca na case studys: rodzaje narzędzi i sposoby ich konstrukcji.
- • Odmiany dyskusji moderowanych.
- • Trening prowadzenia dyskusji moderowanych.
Szkolenie w parze trenerskiej – z czego wynika sukces współpracy trenerskiej.
- • Zasady współpracy teamu trenerskiego.
- • Zarządzanie wspólną przestrzenią.
- • Zarządzanie czasem – dyscyplina i reżim czasowy.
- • Trzymanie równowagi w aktywności szkoleniowej pomiędzy prowadzącymi.
- • Techniki przekazywanie aktywności trenerskiej.
- • Metody budowania i wzmacniania pozycji ko-trenera.
- • Model partnerskiego feedbacku rozwojowego.
Sesja IV Zaawansowane projektowanie sesji szkoleniowej. Gra kompetencyjna. Projektuj scenariusz szkolenia!
Kluczowe cele sesji
Dostarczenie umiejętności przeprowadzania skutecznego badania potrzeb szkoleniowych w organizacji lub grupie docelowej.
Zapewnienie uczestnikom wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego stawiania celów rozwojowych.
Dostarczenie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego planowania i przygotowywania szkoleń.
Zapewnienie narzędzi i strategii niezbędnych do zapewnienia skuteczności i zaangażowania uczestników dorosłych.
Omawiane zagadnienia
Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych j – IAPS.
- • Klient a interesariusze szkolenia – podmioty, z których każdy ma swoje potrzeby i oczekiwania.
- • Identyfikowanie potrzeb u różnych interesariuszy szkolenia – kogo badać – case study.
- • Rodzaje metod badania potrzeb szkoleniowych.
- • Wybór narzędzi badawczych – ćwiczenie.
- • Praktyczne zasady konstrukcji podstawowych narzędzi do badania potrzeb szkoleniowych, w tym wywiadów z decydentem szkolenia, HR, uczestnikami – ćwiczenie.
- • Analiza i wnioskowanie z zebranych informacji – ćwiczenie.
- • Oczekiwania zbieżne i sprzeczne – rozwiązywanie kolizji między oczekiwaniami poszczególnych interesariuszy – case study.
- • Rozpoznawanie i odróżnianie zachcianek szkoleniowych od rzeczywistych potrzeb klienta.
- • Urealnianie potrzeb i oczekiwań klienta.
- • Rekomendowanie działań pozaszkoleniowych, które mogą skutecznie pomóc klientowi w progresie uczestników i całej organizacji.
Określanie celów i zarządzanie celami szkoleniowymi.
- • Formułowanie ogólnych i operacyjnych celów treningu na podstawie IAPS – w zakresie wiedzy umiejętności, postaw – ćwiczenie.
- • Które cele mogą zostać zrealizowane za pomocą szkolenia, a które wymagają innej aktywności organizacji lub działań wspierających – case study.
- • Przełożenie celów na program szkolenia oraz na scenariusz szkolenia.
- • Wzajemna zależność i głębokie różnice między programem szkolenia a scenariuszem szkolenia.
- • Wybór metod szkoleniowych dopasowanych do celów ogólnych szkolenia i celów cząstkowych poszczególnych modułów szkoleniowych – ćwiczenie.
- • Przygotowanie materiałów, pomocy i miejsca szkolenia zgodnego z założonymi celami.
- • Maksymalizowanie efektywności osiągania celów szkoleniowych – zarządzanie czasem w przebiegu szkolenia.
- • Pomiar stopnia realizacji celów i efektywności szkolenia – ewaluacja szkolenia wg Kirkpatricka.
- • Wybór metody ewaluacji sesji szkoleniowej.
Gra kompetencyjna „Projektuj scenariusz szkolenia”.
- • Gra kompetencyjna ma na celu zintegrowanie i konkretne zastosowanie kompetencji i narzędzi trenerskich niezbędnych do stworzenia programu, zaplanowania, przygotowani sesji oraz zbudowania szczegółowego scenariusza szkolenia.
- • Uczestnicy w praktyce wykorzystają umiejętności i wiedzę pozyskaną w poprzednich modułach tej sesji, zwłaszcza dotyczącą IAPS i określania celów szkolenia. Zintegrują i zastosują również wiedzę zdobytą podczas poprzednich sesji BTC, szczególnie na temat zasad nauczania osób dorosłych, procesu grupowego, narzędzi i metod trenerskich.
- • Gra ma charakter symulacyjny, a zatem stając przed niemałym wyzwaniem, wykreowanym przez twórców gry, grupa doświadczy realnego procesu działań trenera od kontaktu z klientem, aż po skonstruowanie scenariusza sesji. Dzięki temu będzie przygotowana do samodzielnego przygotowania skutecznego, efektywnego i interesującego szkolenia.
Sesja V Wywieranie wpływu w pracy trenera I trudne sytuacje szkoleniowe. Panuj nad trudnościami!
Kluczowe cele sesji
Poznanie typologii postaw osób szkolonych i sposobów radzenia sobie z trudnymi zachowaniami.
Poznanie skutecznych strategii radzenia sobie z oporem, konfliktami i niezadowoleniem uczestników.
Zapewnienie trenerom umiejętności skutecznego wywierania wpływu na uczestników szkoleń oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Omawiane zagadnienia
Kompetencje osobiste i zawodowe trenera a radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
- • Predyspozycje psychologiczne w pracy trenera.
- • Cechy skutecznego trenera.
- • Reaktywność a proaktywność w budowaniu kompetencji trenerskich.
- • Rola przekonań w psychologii osiągnięć – przekonania mobilizujące i motywujące do podnoszenia profesjonalizmu.
- • Stereotypy i uprzedzenia wpływające na jakość procesu szkolenia i relacje z uczestnikami.
- • Nawyki i wzorce zachowań blokujące efektywność trenera.
Reguły, techniki i taktyki wywierania wpływu
- • Ważne reguły wywierania wpływu – prawo podobieństwa i sympatii (prawo aureoli), prawo pierwszeństwa i świeżości, prawo autorytetu, efekt Pigmaliona.
- • Wywieranie wpływu a manipulacja.
- • Techniki przeciwdziałania presji i manipulacji – zachowania asertywne.
- • Negocjacyjne techniki radzenia sobie z presją i oporem – ćwiczenia w zespole.
- • Rodzaje taktyk: konsultacja, racjonalna perswazja, ingracjacja, wymiana, koalicja, presja, inspiracja, legitymizacja.
- • Prezentacja reguł i technik perswazji z zastosowaniem omówionych reguł perswazji (implikacje, przeramowanie, ukryte pytania).
- • Inne techniki – słowa klucze, utrwalone wzorce reakcji, metoda dawania wyboru, znaczenie autorytetu pozycji, siły i manipulowanie autorytetem, metoda kontrastu, reguła wzajemności przysług, metoda zaangażowania i konsekwencji, społecznego dowodu słuszności.
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera.
- • Źródła zachowań niechętnych i agresywnych.
- • Typy trudnych sytuacji i tzw. trudnych uczestników, m.in.: spóźnienia, opór w grupie, niechęć wobec szkolenia, trudne sytuacje w organizacji a efektywność uczestników, atak personalny, niedopasowanie programu do oczekiwań grupy, trudne pytania.
- • Metody radzenia sobie z trudnymi uczestnikami – symulacje trudnych sytuacji szkoleniowych.
- • Stosowanie strategii przez trenera i narzędzia radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
- • Trening radzenia sobie – scenki i role play.
Sesja dodatkowa: Kompetencje coachingowe w pracy trenera. Rozwijaj swój warsztat!
Kluczowe cele sesji
Zapoznanie uczestników z metodologią i narzędziami coachingowymi niezbędnymi do efektywnego stosowania tej metody w praktyce trenerskiej.
Przećwiczenie wybranych narzędzi coachingowych, takich jak GROW (Goal, Reality, Options, Will) i CLEAR (Contracting, Listening, Exploring, Action, Review).
Zakres programowy
Opis
- • 3-dniowe szkolenie warsztatowe prowadzone przez akredytowanych trenerów i coachów Noble Manhattan Coaching (wersja stacjonarna)
Tematyka warsztatów:
- • Cztery filary coachingu
- • Umiejętność słuchania w coachingu
- • Umiejętność zadawania pytań w coachingu
- • Model coachingowy TGROW
- • Wartości
Jak pracujemy?
Poszczególne sesje odbywają się w układzie: 4 godz. zajęć przed południem | przerwa obiadowa | 3 godz. zajęć popołudniu.
Nasi wykładowcy i trenerzy są w pełni przygotowani do prowadzenia szkoleń w formule online (od wielu lat łączymy zajęcia stacjonarne z edukacją zdalną).
Sesje realizujemy przy wykorzystaniu platformy Teams.
Materiały szkoleniowe, case studies oraz ćwiczenia udostępniamy do pobrania na platformie e-learningowej.
W odniesieniu do programów certyfikowanych nasi absolwenci otrzymują certyfikaty potwierdzające zdobycie kwalifikacji (dotyczy to również certyfikatów międzynarodowych).
Język szkolenia
Zajęcia są prowadzone w języku polskim. W formule Programy dla Firm – na życzenie firmy zamawiającej – szkolenie może odbywać się w języku angielskim.
Korzyści dla organizacji i uczestników
-
Rozwijanie i doskonalenie kompetencji na podstawie autorskiego spójnego modelu kompetencyjnego trenera biznesu.
-
Indywidualna diagnoza kompetencji trenerskich i sesje feedbacku.
-
Doświadczenie pracy ze zróżnicowanym dedykowanym zespołem trenerów (poszczególne sesje prowadzą różni trenerzy pozostający ze sobą w kontakcie, tak by zapewnić jak najlepszą ciągłość procesu wzmacniania kompetencji).
-
Zdobycie kompleksowych umiejętności projektowania sesji szkoleniowych zorientowanych na efektywność i cele biznesowe: począwszy od badania potrzeb szkoleniowych, poprzez wykorzystanie procesu grupowego do efektywnego nauczania i analizy efektywności szkoleń.
-
Zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących budowania i wykorzystywania najnowszych form, metod i narzędzi szkoleniowych.
-
Zbudowanie i doskonalenie kompetencji osobistych ważnych z punktu widzenia skutecznego trenera biznesu, pogłębianie samoświadomości w zakresie własnego funkcjonowania.
-
Poprawa skuteczności trenerskiej w zakresie zarządzania zespołem w procesie szkoleniowym i rozwojowym.
Program certyfikowany
Certyfikat
Zaświadczenie
Partnerzy programu
Grupa docelowa
Zapraszamy w szczególnosci
Trenerzy biznesu
Trenerzy wewnętrzni
Menedżerowie zarządzający zespołami
Osoby przygotowujące się do roli trenera w biznesie
Praktyki, jakie stosujemy
W ramach programu Business Trainer Certificate (BTC) uczestnicy mają możliwość zaliczenia kursu coachingowego Coaching Fundamentals Certificate (CFC), który jest realizowany podczas sesji dodatkowej.
Aby wziąć udział w kursie CFC, należy:
– TUTAJ wybrać dogodny termin, jednakże nie przekraczający 3 miesięcy od rozpoczęcia programu BTC do jego zakończenia.
– Zarezerwować miejsce, wysyłając wiadomość na adres szkoleniaotwarte@ibd.pl lub telefonicznie: 695 330 033, 695 119 911, (22) 618 85 83
Uczestnicy mają także możliwość uzyskania certyfikatu coachingowego na poziomie Certified Coach akredytowanego przez International Institute of Coaching & Mentoring oraz Institute of Leadership & Management. Od uczestników jest wymagane wykonanie dodatkowych zadań i wniesienie opłaty certyfikacyjnej w wysokości 1500 zł. W celu rozpoczęcia procesu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Sesja I. Zarządzanie procesem grupowym i zarządzanie sobą w przebiegu procesu grupowego. Zarządzaj grupą!
Sesja II. Autoprezentacja i wystąpienia na forum. Zarządzaj sobą!
Sesja III. Toolbox – trening pracy z różnymi metodami szkoleniowymi. Kreuj aktywne metody!
Sesja IV. Zaawansowane projektowanie sesji szkoleniowej. Gra kompetencyjna. Projektuj scenariusz szkolenia!
Sesja V. Wywieranie wpływu w pracy trenera i trudne sytuacje szkoleniowe. Panuj nad trudnościami!
Uwaga: Kolejność sesji może być modyfikowana.
Sesja dodatkowa: Coaching Fundamentals Certificate
Ważne! Realizacja programu Business Trainer Certificate (BTC) umożliwia bezpłatne zaliczenie kursu coachingowego – Coaching Fundamentals Certificate (CFC) i rozpoczęcie procesu międzynarodowej certyfikacji, przyznawanej przez Noble Manhattan Coaching, Institute of Leadership & Management oraz International Institute of Coaching & Mentoring.
- Individual Competence Profile (ICP)- powtórzenie indywidualnej diagnozy kompetencji trenerskich po 6-12 miesiącach od zakończenia programu.
- Superwizje z profesjonalnymi superwizorami IBD Business School.
Po 1 roku od pierwszego badania ICP rekomendujemy trenerom powtórną diagnozę kompetencji trenerskich w oparciu o ICP (preferencyjne ceny dla naszych absolwentów obejmują Raport indywidualny i sesję feedbacku). Dodatkowo rekomendujemy wykupienie sesji superwizji z profesjonalnym superwizorem IBD.
Metody diagnozy kompetencji
ICP – Individual Competence Profile
- Rzetelne i wygodne narzędzie indywidualnej diagnozy kompetencji metodą 360 stopni.
- Raport Indywidualny dla każdego uczestnika.
Test Taktyk Wywierania Wpływu
Sesje feedbacku
- ICP– sesja zdalna feedbackowa (do 30 minut) prowadzona przez konsultanta IBD.
- Test Taktyk Wywierania Wpływu – omówienie wyników na sesji.
- Indywidualna diagnoza własnych zachowań i reakcji emocjonalnych w sytuacjach interpersonalnych na podstawie ICP (kompetencje trenerskie).
- Indywidualna diagnoza predyspozycji i potencjalnych kompetencji i trenerskich – bateria testów psychologicznych.
- Uzyskanie informacji zwrotnych – pogłębienie samoświadomości osobistego funkcjonowania w zakresie kompetencji kluczowych w pracy trenera (komunikacja, wywieranie wpływu, zarządzanie grupą).
- Analiza on-line: szybka, wygodna i przyjazna dla użytkowników zdalna forma badania.
- Analiza kluczowych kompetencji w kontekście działań rozwojowych.
- Narzędzie poddane walidacji metodologicznej.
Individual Competence Profile (ICP) to autorskie narzędzie IBD Business School do oceny kompetencji tzw. metodą 360 stopni i wspierającym w rozwoju osoby oceniane. Kompetencje są oceniane przez inne osoby. Umożliwia to poszerzenie perspektywy i zmianę patrzenia na siebie.
Więcej o ICP
Rozwijane kompetencje trenerskie
Sesja I. Zarządzanie procesem grupowym | Komunikacja
Sesja II. Prezentacja | Wywieranie wpływu
Sesja III. Innowacyjność | Współpraca w zespole trenerskim
Sesja IV. Otwartość na uczenie się procesów biznesowych | Innowacyjność
Sesja V. Wywieranie wpływu | Elastyczność
Sesja VI. Komunikacja | Elastyczność
W szkoleniach i warsztatach on-line wykorzystujemy powszechnie dostępne platformy internetowe.
Gry szkoleniowe, tematyczne case study, filmy instruktażowe, role play, ćwiczenia indywidualne i grupowe, testy, dyskusje moderowane, feedback trenerski i feedback partnerski, mentoring, feedback tutorski, zadania wdrożeniowe: projekty indywidualne i zadania zespołów.
Słowa kluczowe: szkolenie otwarte, szkolenie certyfikowane, szkolenie dla trenerów, trener biznesu, kompetencje trenerskie, testy wiedzy, testy kompetencyjne, warsztat trenerski, zarządzanie grupą, narzędzia trenerskie, metody szkoleniowe, train the trainer.
Sprawdź również
Czytaj nasze najnowsze aktualności
Śledź bieżące wydarzenia, nowe edycje programów i inicjatywy IBD Business School.
Zapoznaj się z innymi ofertami
Sprawdź wszystkie nasze programy szkoleniowe i zobacz, który Ci odpowiada najbardziej.
Poznaj opinie naszych uczestników
Zobacz, co o programie High Performance Leadership mówią menedżerowie, którzy już wzięli w nim udział.