Referencje - Programów dla firm
Polecam firmę IBD Business School jako sprawdzonego partnera w realizacji szkoleń dla pracowników. W ramach przygotowania się do rozwoju naszej firmy zrealizowaliśmy we współpracy z IBD cykl wyjazdowych szkoleń z zakresu obsługi klientów dla 8 osób z naszego zespołu. Szkolenia obejmowały następującą tematykę: zarządzanie pracą call center, budowa standardów obsługi klienta, wdrażanie standardów przy wykorzystaniu CRM-u, budowanie poczucia jakości w telefonicznej obsłudze klienta, radzenie sobie z obiekcjami obecnych i nowych klientów, pozyskiwanie nowych klientów w sprzedaży telefonicznej. Szkolenie obejmowało łącznie 6 dni pracy w wymiarze 8 godzin lekcyjnych. Na ogólny szacunek zasługuje praca trenerów, którzy z nami pracowali, zwłaszcza ich profesjonalna wiedza i duże doświadczenie. Po szkoleniu zdecydowanie uległa poprawie jakość komunikacji z naszymi klientami.
IBD Business School zorganizowała dla naszej firmy Akademię CRM. Program był dedykowany dla osób koordynujących naszą telefoniczną sprzedaż i obsługę klienta, i uczestniczyło w nim łącznie 8 osób. Szkolenia były przeprowadzone w ramach trzech dwudniowych sesji (łącznie 48 godzin). Szkolenia były przygotowane bardzo profesjonalnie, wszyscy byli pod wrażeniem rozległej wiedzy i doświadczenia osób prowadzących. Na szczególną uwagę zasługuje interaktywna forma prowadzenia zajęć, tj. dużo angażujących ćwiczeń, przykłady z innych organizacji, analiza case’ów, odgrywanie scenek i wiele innych form. Program był zbudowany wokół kwestii zarządzania infolinią, tj. zarządzania zdalną sprzedażą i obsługą klienta, co w związku ze zmianą sposobu pracy (model hybrydowy) było dla nas szczególnie istotne. Najważniejsze tematy to: zarządzanie zespołem, budowanie jakości w kontakcie telefonicznym z obecnymi i przyszłymi klientami, radzenie sobie z obiekcjami w rozmowach telefonicznych, pogłębienie diagnozy potrzeb naszych klientów, budowanie relacji z klientem w kontakcie zdalnym (telefonicznych i na platformach komunikacyjnych), monitorowanie jakości i organizacji gromadzonych informacji. Dzięki inspiracjom ze strony trenerów, podjęliśmy decyzję o wdrożeniu wewnętrznych standardów obsługi telefonicznej naszych klientów. Z przyjemnością mogę polecić IBD Business School jako profesjonalną i odpowiedzialną firmę szkoleniowo-doradczą.
Zaprosiliśmy IBD Business School do działań rozwojowych dla wybranej grupy pracowników w ramach przygotowania się do uruchomienia call center. Trenerzy i konsultanci IBD Business School przeprowadzili szkolenia dla koordynatorów/ superwizorów mających nadzorować pracę w call center (…). Dwie grupy pracowników – łącznie 16 osób, uczestniczyły w 6-dniowych szkoleniach, której celem było przygotowanie ich do nowej roli, w tym: budowanie świadomości roli szefa, organizacja pracy i zarządzanie konsultantami, dbałość o poziom realizacji celów, monitorowanie jakości pracy konsultantów, motywowanie i rozwijanie zespołu, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami. IBD Business School w pełni wywiązało się z zakontraktowanych działań.
Zleciłem firmie IBD Business School serię szkoleń związanych z motywacją i aktywnością zawodową pracowników w nowej – w tamtym czasie – sytuacji związanej z pandemią covid. IBD Business School zrealizował program szkoleniowy w zakresie doskonalenia kompetencji obsługi klienta. Program obejmował łącznie 32 godziny dydaktyczne. Zakres merytoryczny programu dotyczył m.in. następujących zagadnień: rola jakości obsługi klienta w utrzymywaniu długofalowych relacji biznesowych; budowanie długoterminowej relacji z klientem; relacja i transakcja – zasady obsługi klientów kluczowych; asertywność jako kluczowy wymiar w obsłudze klienta (…). Wszystkie moduły programu zostały zrealizowane z należytą starannością. Mogą polecić IBD Business School jako wiarygodnego i dobrego partnera w realizacji programów szkoleniowych rozwijających kompetencje pracowników.
Niniejszym zaświadczam, że IBD Business School Sp. z o.o. w ramach realizacji przedmiotu umowy z Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną SA wykonała dla członków zespołu koordynatora klastra Silesia Automotive & Advanced Manufacturing szkolenie: „Trener biznesu” dla trzech uczestników w ramach pięciu sesji szkoleniowych odbywających się online (…). Szkolenie Business Trainer Certificate (BTC) realizowało 3 trenerów: Pan Dariusz Jęda, Pani Aneta Cibik-Matujewicz i Pani Katarzyna Janiec. Wszyscy prowadzący wykazali się profesjonalizmem oraz odpowiednim przygotowaniem dydaktycznym i merytorycznym. Sposób przygotowania i realizacji szkolenia oraz przekazane materiały szkoleniowe zostały dobrze ocenione przez uczestników szkolenia. Polecam współpracę z IBD Business School w ww. obszarze szkoleń.
Firma IBD Business School Sp. z o.o. zrealizowała [dla SHL Polska] szkolenie zamknięte „Rising Leaders Program” (…). Szkolenie przygotowano i poprowadzono w sposób profesjonalny i rzetelny z zachowaniem dbałości o dopasowanie jego zawartości do naszych potrzeb, a prowadzący wykazali się wiedzą i doświadczeniem oraz wysokimi umiejętnościami pracy warsztatowej. Program realizowany był w sposób kompleksowy, począwszy od identyfikacji potrzeb rozwojowych poprzez realizację szkoleń. Każdy etap projektu był starannie zaplanowany oraz przemyślany. Zważywszy na powyższe polecamy IBD Business School jako profesjonalnego i godnego zaufania partnera. Projekty rozwojowe, jakie realizuje, są wysoce efektywne i cieszą się doskonałym odbiorem wśród uczestników. Polecam IBD Business School jako solidnego dostawcę szkoleń.
EME Aero sp. z o.o. z siedzibą w Jesionce potwierdza, iż firma IBD Business School zrealizowała program zamknięty „Certified Assessor for Assessment & Development Centre – kurs dla asesorów” dla pracowników spółki (…). Program obejmował trzy dwudniowe sesje szkoleniowe (razem 48 godzin) zakończone uzyskaniem certyfikatu. Tematyka sesji: zasady realizacji projektu A/DC; kryteria sukcesu w budowaniu A/DC – narzędzia, rola asesora, logistyka sesji; rozwój kompetencji asesorskich – integracja wyników, tworzenie raportów, feedback. Szkolenie spotkało się z pozytywnym odbiorem uczestników i podniosło kompetencje w naszym dziale. Usługa została zrealizowana w należyty sposób. W związku z tym rekomendujemy IBD Business School jako profesjonalnego partnera w zakresie usług szkoleniowych.
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. z siedzibą w Warszawie potwierdza, iż firma IBD Business School zrealizowała program zamknięty „Certified HR Business Partner (CHRBP)” dla pracowników spółki (…). Program obejmował sześć dwudniowych sesji szkoleniowych (razem 96 godzin) zakończone uzyskaniem certyfikatu. Zrealizowane zostały 3 edycje CHRBP – w formule hybrydowej (stacjonarnej i online) (…). Usługa została zrealizowana w należyty sposób na najwyższym poziomie. Firma IBD Business School wykazała się również sporą elastycznością w zakresie dostosowania programu i formuły sesji do naszych potrzeb. W związku z tym rekomendujemy IBD Business School jako profesjonalnego partnera w zakresie usług szkoleniowych.
Brembo Poland Sp. z o.o. (…) potwierdza, iż firma IBD Business School zrealizowała program zamknięty „High Performance Leadership (HPL) – szkolenie z przywództwa dla rezultatów” dla menedżerów spółki (…). Program obejmował cztery dwudniowe sesje szkoleniowe (razem 64 godziny) zakończone uzyskaniem certyfikatu. Zrealizowana została 1 edycja programu High Performance Leadership (HPL) (…). Usługa została zrealizowana w należyty sposób oraz uzyskała bardzo wysokie oceny uczestników. W związku z tym rekomendujemy IBD Business School jako partnera w zakresie usług szkoleniowych.