Marketing i sprzedaż
Oferta programowa IBD Business School z obszaru „Marketing i sprzedaż” w zakresie rozwoju pracowników przedsiębiorstw, instytucji, organizacji sektora publicznego i pozarządowego
Zapraszamy do kontaktu
IBD Business School oferuje możliwość przygotowania dedykowanych programów rozwojowych dla firm, instytucji oraz organizacji z różnych sektorów – prywatnego, publicznego i pozarządowego.
Każdy program tworzony jest w odpowiedzi na konkretne potrzeby klienta – zarówno pod względem treści, jak i formy realizacji. Oferujemy szkolenia, projekty szkoleniowo-doradcze oraz programy coachingowe obejmujące kluczowe obszary zarządzania, przywództwa i rozwoju kompetencji biznesowych.
Kontakt
Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu określenia Państwa oczekiwań oraz przygotowania harmonogramu współpracy, w tym – w razie potrzeby – zorganizowania bezpośredniego spotkania przedstawicieli obu stron.
Szkolenia, oferowane przez IBD Business School w formule otwartej, mogą być realizowane także dla zamkniętych grup na zamówienie firm.
Marketing i sprzedaż – przykładowe tematy programów kastomizowanych
- Content Marketing (CM)
- Innowacyjny New Product Development (NPD)
- Employer branding. Jak budować silną markę pracodawcy?
- Wideomarketing. Jak tworzyć efektywne treści wideo?
- Neuromarketing i psychologia marketingu w praktyce
- Customer experience
- Service Design Thinking
- Jak napisać dobry brief marketingowy?
- Digital Marketing B2B/B2C. Jak budować wizerunek firmy w internecie i zdobywać nowych klientów
- Content Marketing. Jak tworzyć treści, które wypromują markę w internecie. Jak stworzyć i zrealizować strategię marketingu treści w kanałach print, internet i mobile
- Brand Content. Jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych w oparciu o atrakcyjne treści: artykuły, wideo, infografiki…
- Social Media Marketing B2B/B2C. Jak wypromować swoją markę w mediach społecznościowych
- Social Media Marketing. Jak stworzyć i zrealizować strategię komunikacji w mediach społecznościowych
- Facebook Marketing. Jak wypromować markę na Facebooku
- Facebook Marketing. Jak stworzyć i zrealizować strategię komunikacji B2B/B2C na Facebooku
- Video Marketing. Jak skutecznie wykorzystać wideo w komunikacji marketingowej
- Blog Marketing. Jak wykorzystać techniki blogowania i SEO do promocji marki
- Blog Marketing. Jak pisać, by być czytanym na blogu
- Visual Marketing. Jak opowiadać historię marki i angażować konsumentów za pomocą zdjęć, filmów, infografik, memów, etc.
- Storytelling. Sztuka opowiadania historii, które sprzedają
- Techniki dziennikarstwa internetowego. Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie
- Digital Marketing w branży finansowej, edukacyjnej, samochodowej, prawniczej, hotelowej, gastronomicznej, turystycznej
- Raporty roczne i CSR w erze cyfrowej. Nowy ekosystem komunikacji firmowej
- Advanced Sales Management Program
- Kierowanie zespołem sprzedaży
- Motywowanie sprzedawców
- Optymalizacja pracy handlowca i działu sprzedaży
- Coaching sprzedażowy
- Profesjonalne techniki sprzedaży
- Komunikacja i autoprezentacja w sprzedaży
- Organizacja czasu pracy handlowca
- Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań
- Prospecting – poszukiwanie i pozyskiwanie klientów
- Skuteczna wizyta handlowa
- Techniki obrony i argumentacji ceny
- Obiekcje klientów. Jak sobie z nimi radzić?
- Obsługa posprzedażowa
- Marchandising w praktyce
- Business Negotiation Program
- Negocjacje handlowe
- Negocjacje z pozycji kupca
- Manipulacje w negocjacjach – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
- Windykacja należności
- Profesjonalna obsługa klienta
- Telefoniczna obsługa klienta
- Wideokonsultant
- Wdrażanie standardów obsługi klienta
- Od nawiązania kontaktu z klientem do określenia indywidualnych potrzeb
- Od przygotowania oferty do finalizacji sprzedaży
- Negocjacja i wywieranie wpływu w sprzedaży
- Obsługa klienta
- Budowanie standardów sprzedaży
- Budowanie standardów obsługi klienta
- Badania kompetencyjne handlowców
- Rekrutacja do działu sprzedaży