Solidna wiedza naukowa
Aby wspierać naszych klientów w osiąganiu ich celów, tworzymy rozwiązania oparte na rzetelnej wiedzy, bazujące na naukowej perspektywie, najskuteczniejszych koncepcjach teoretycznych i przeprowadzonych badaniach naukowych.
Metodologiczna weryfikacja rozwiązań
Zanim narzędzie zostanie wykorzystane na potrzeby naszych klientów, sprawdzamy jego poprawność, dokonujemy szeregu analiz jakościowych i ilościowych, potwierdzających jego efektywność. Wszystkie wykorzystywane przez IBD Business School narzędzia zostały sprawdzone pod względem ich trafności (narzędzie mierzy to, co ma mierzyć) i rzetelności (mierzy w sposób dokładny to, do czego zostało skonstruowane).
Najlepsze międzynarodowe standardy
Wykorzystujemy stworzone przez międzynarodowe organizacje najwyższe metodologiczne i etyczne standardy pracy (np. Guidelines and Ethical Considerations for Assessment Center Operations, International Task Force on Assessment Center Guidelines, 2008).
Rozumienie potrzeb biznesu
Uczymy się wspólnie z naszymi klientami i dla naszych klientów, oferując najlepiej dopasowane do ich potrzeb rozwiązania. Dzięki każdemu zrealizowanemu projektowi gromadzimy doświadczenia i najlepsze praktyki, które z powodzeniem stosujemy w kolejnych przedsięwzięciach. Przystępując do projektu bardzo starannie badamy potrzeby naszych klientów, wykorzystujemy do tego wystandaryzowane narzędzia, tworzymy też nowe w zależności od sytuacji i potrzeb.
Współpraca z ekspertami-praktykami
Nasi konsultanci pracują z klientami, uwzględniając dwie wzajemnie uzupełniające się perspektywy: wiedzę naukową i doświadczenie wyniesione z pracy dla biznesu. Pracujemy z osobami legitymującymi się stopniami naukowymi, nauczycielami akademickimi z bogatym doświadczeniem w pracy z organizacjami.
Bogate doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań
Działamy od 1990 roku, zaspokajając potrzeby naszych klientów. Dział Doradztwa i Badań Organizacyjnych rozwijamy od ponad 2006 roku, systematycznie powiększając listę zadowolonych klientów. Pracowaliśmy z bardzo wieloma klientami: polskimi, międzynarodowymi, należącymi do różnych branż, o różnej wielkości, strukturze.