Advanced Sales Management Program (ASMP)
Akademia Menedżera Sprzedaży
Advanced Sales Management Program (ASMP) – to unikatowy program dla doświadczonych i ambitnych uczestników.
Opis programu
Akademia Menedżera Sprzedaży to szkolenie dla ambitnych, wymagających menedżerów, którzy rozumieją, jak ważne w skuteczności działania zespołów sprzedażowych jest trafne definiowanie celów, wyznaczanie klarownych i spójnych wskaźników ich realizacji oraz skuteczne egzekwowanie i motywowanie zespołu handlowego.
Program przygotowuje pracowników ze zróżnicowanym doświadczeniem w obszarze zarządzania i sprzedaży do sprawnego funkcjonowania w roli menedżera sprzedaży.
Praktyczne podejście
Realne wyzwania i narzędzia gotowe do użycia w pracy.
Rozwój kompetencji lidera
Kluczowe umiejętności przywódcze w praktyce.
Wymiana doświadczeń
Inspirująca nauka od innych liderów.
Elastyczna formuła online
Ucz się wygodnie – gdzie i kiedy chcesz.
Eksperci IBD Business School
Praktycy biznesu z bogatym doświadczeniem.
Pobierz naszą broszurę
Poznaj kompleksowy przegląd oferty, przykładowe wdrożenia, opinie klientów oraz konkretne korzyści, jakie możemy zaoferować Twojej firmie. Zadbaliśmy o to, by każda strona dostarczała wartościowych treści.
Advanced Sales Management Program (ASMP) – to unikatowy program dla doświadczonych i ambitnych uczestników.
Prowadzący
Lider merytoryczny programu
Ten program to nie tylko nauka narzędzi — to transformacja sposobu myślenia. Uczestnicy wychodzą nie tylko z nowymi kompetencjami, ale z zupełnie nowym spojrzeniem na wyzwania, które do tej pory wydawały się nie do przejścia.
Włodzimierz K. Buśkiewicz
senior konsultant/ senior trener
Prowadzący moduły
Co mówią o nas nasi uczestnicy
Zaufali nam
Terminy
Harmonogram sesji dla programu 14.10.2025-18.11.2025
Sesja I 13-14.10.2025
Sesja II 27-28.10.2025
Sesja III 03-04.11.2025
Sesja IV 17-18.11.2025
Harmonogram sesji dla programu 25.11.2025-27.01.2026
Sesja I 24-25.11.2025
Sesja II 08-09.12.2025
Sesja III 12-13.01.2026
Sesja IV 26-27.01.2026
Warunki udziału
Cena szkolenia
6 900 PLN*
obejmuje udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat IBD Business School
Cena szkolenia z dodatkowym certyfikatem International Education Society
7 300 PLN
w tym koszt certyfikatu International Education Society 400 PLN
Certyfikaty
Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.
* IBD Business School, jako jednostka kształcenia ustawicznego (Zaświadczenie nr 12/K/10 [1], wydane przez Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy), podlega systemowi oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty.
Dodatkowe informacje
Szczegółowych informacji na ten temat udziela Dział Programów Otwartych. Zapraszamy do kontaktu 695 330 033, (022) 768 20 22 lub szkoleniaotwarte@ibd.pl
Wszystkie nasze szkolenia znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych.
Dowiedz się więcej jak skutecznie uzyskać dofinansowanie – przeczytaj artykuł!
Indywidualne podejście dla firm
Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu określenia Państwa oczekiwań oraz przygotowania harmonogramu współpracy, w tym – w razie potrzeby – zorganizowania bezpośredniego spotkania przedstawicieli obu stron.
Szkolenia, oferowane przez IBD Business School w formule otwartej, mogą być realizowane także w formie Programy dla firm na zamówienie firmy.
Program
Sesja I Przywództwo w zarządzaniu sprzedażą
Kluczowe cele sesji
Doskonalenie umiejętności przywódczych menedżerów z obszaru sprzedaży poprzez zrozumienie różnych stylów przywództwa i ich wpływu na efektywność zespołu.
Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych liderów sprzedaży, zarówno w kontekście budowania relacji z zespołem
Wsparcie rozwoju osobistego liderów sprzedaży poprzez identyfikację obszarów do poprawy, budowanie pewności siebie, umiejętności rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnościami.
Omawiane zagadnienia
- • Teorie i praktyka przywództwa w sprzedaży.
- • Rola autorytetu i postawy menedżera sprzedaży.
- • Automotywacja oraz zaangażowanie w działania.
- • Inspirowanie oraz wywieranie wpływu na innych.
- • Umiejętności komunikacyjne menedżera sprzedaży.
- • Asertywność wzmacniająca postawę menedżera.
- • Rozwiązywanie trudnych sytuacji menedżerskich.
- • Radzenie sobie ze stresem.
Sesja II Budowanie efektywnego zespołu sprzedażowego
Kluczowe cele sesji
Zapewnienie narzędzi i strategii niezbędnych do skutecznego zarządzania zespołem sprzedażowym, w tym w obszarach rekrutacji, motywacji, budowania relacji, oraz rozwoju kompetencji.
Poznanie zasad formułowania wymagań i oczekiwań wobec nowych pracowników sprzedaży.
Zapewnienie narzędzi i metod monitorowania oraz oceny wyników zespołu w celu identyfikacji obszarów do poprawy i wprowadzenia skutecznych działań korygujących.
Doskonalenie umiejętności w prowadzeniu rozmów korygujących, naprawczych zwalniających.
Omawiane zagadnienia
- • Określenie celów i zadań dla nowych pracowników.
- • Opracowanie profilu kandydata i opisu stanowiska.
- • Prowadzenie rekrutacji do działu sprzedaży.
- • Skuteczne wdrożenie sprzedawcy do pracy.
- • Inteligencja emocjonalna – warunek sukcesu w pracy z innymi ludźmi.
- • Rozwijanie talentów i potencjału sprzedawców.
- • Utrzymanie stałego składu zespołu.
- • Ocena oraz zwalnianie członków zespołu sprzedaży.
Sesja III Zarządzanie zespołem I trudne rozmowy menedżerskie
Kluczowe cele sesji
Doskonalenie umiejętności wyznaczania celów i priorytetów w celu efektywnego skoncentrowania wysiłków na kluczowych obszarach, aktywnościach.
Zapewnienie narzędzi i strategii dla menedżerów sprzedaży w celu skutecznego planowania i organizowania pracy zespołu.
Udostępnienie narzędzi i technik do skutecznego rozwiązywania konfliktów w zespole.
Zapewnienie narzędzi i metod prowadzenia skutecznych rozmów feedbackowych oraz ocen okresowych.
Omawiane zagadnienia
- • Wyznaczanie celów i priorytetów zespołu.
- • Planowanie pracy zespołu sprzedaży.
- • Prowadzenie zebrań i spotkań zespołu sprzedaży.
- • Kontrola i rozliczanie zespołu sprzedaży.
- • Rozwiązywanie konfliktów wewnątrz grupy.
- • Feedback, oceny okresowe – narzędzia rozwoju.
- • Narzędzia menedżera sprzedaży.
Sesja IV Budowanie motywacji I zaangażowania w sprzedaży
Kluczowe cele sesji
Zrozumienie różnych ról i funkcji w zespole sprzedażowym oraz ich wpływu na rozwój indywidualny i sukces zespołu.
Poznanie różnych systemów premiowych i prowizyjnych oraz ich wpływu na motywację i efektywność pracowników.
Doskonalenie umiejętności w prowadzeniu rozmów rozwojowych i wspieraniu pracowników w osiąganiu ich celów rozwojowych.
Promowanie mentorstwa jako formy wsparcia i rozwoju dla pracowników, włączając w to transfer wiedzy i doświadczenia.
Omawiane zagadnienia
- • Systemy motywacyjne, w tym modele motywacyjne i systemy premiowe, prowizyjne.
- • Role członków w zespole a rozwój sprzedawców.
- • Planowanie ścieżek rozwoju sprzedawców.
- • Zarządzanie zmianą i konfliktem a motywacja zespołu.
- • Mentoring – wsparcie sprzedawców.
Sesja dodatkowa: Kompetencje coachingowe w pracy menedżera sprzedaży. Rozwijaj swój warsztat!
Zakres programowy:
3-dniowe szkolenie warsztatowe prowadzone przez akredytowanych trenerów i coachów Noble Manhattan Coaching (wersja stacjonarna)
Tematyka warsztatów
- • cztery filary coachingu,
- • umiejętność słuchania w coachingu,
- • umiejętność zadawania pytań w coachingu,
- • model coachingowy TGROW,
- • wartości.
Jak pracujemy?
Poszczególne sesje odbywają się w układzie: 4 godz. zajęć przed południem | przerwa obiadowa | 3 godz. zajęć popołudniu.
Nasi wykładowcy i trenerzy są w pełni przygotowani do prowadzenia szkoleń w formule online (od wielu lat łączymy zajęcia stacjonarne z edukacją zdalną).
Sesje realizujemy przy wykorzystaniu platformy Teams
Materiały szkoleniowe, case studies oraz ćwiczenia udostępniamy do pobrania na platformie e-learningowej.
W odniesieniu do programów certyfikowanych nasi absolwenci otrzymują certyfikaty potwierdzające zdobycie kwalifikacji (dotyczy to również certyfikatów międzynarodowych).
Język szkolenia
Zajęcia są prowadzone w języku polskim. W formule Programy dla Firm – na życzenie firmy zamawiającej – szkolenie może odbywać się w języku angielskim.
Dzięki udziałowi w programie:
-
Rozpoznasz i rozwiniesz swój styl zarządzania zespołem sprzedaży.
-
Nabędziesz praktycznych umiejętności tworzenia zespołu odpowiedzialnego za wspólne realizowanie wyznaczonych celów.
-
Nauczysz się stawiać oczekiwania pracownikom, budować zespół i rozwijać jego członków.
-
Poznasz narzędzia skutecznego motywowania członków zespołu sprzedażowego.
-
Zrozumiesz istotę podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu zespołem.
-
Nauczysz się wyznaczania celów krótko- i długoterminowych dla zespołu sprzedaży.
-
Będziesz skuteczniej wspierać zespół w rozwoju.
-
Poznasz sposoby wyzwalania w zespole energii i siły do dalszej pracy.
-
Efektywniej zorganizujesz swój czas jako szefa.
-
Poznasz mechanizmy motywacyjne, którymi możesz oddziaływać na podwładnych.
Program certyfikowany
Certyfikat
Zaświadczenie
Partnerzy programu
Noble Manhattan coaching
IIC&M
ilm
Grupa docelowa
Jeżeli jesteś osobą, która zaczyna przygodę z zarządzaniem lub zarządzasz zespołem i wspierasz rozwój pracowników oraz posiadasz doświadczenie do 2 lat w zarządzaniu zespołami, ten program jest dla Ciebie.
Zapraszamy w szczególnosci
Menedżerowie
Team liderzy zespołów sprzedażowych
Osoby zainteresowane podjęciem
Praktyki, jakie stosujemy
Program ramowy
Sesja I. Przywództwo w zarządzaniu sprzedażą
Sesja II. Budowanie efektywnego zespołu sprzedażowego
Sesja III. Zarządzanie zespołem i trudne rozmowy menedżerskie
Sesja IV. Budowanie motywacji i zaangażowania w sprzedaży
Sesja dodatkowa. Coaching Fundamentals Certificate
Ważne! Realizacja programu Advanced Sales Management Program (ASMP) umożliwia bezpłatne zaliczenie kursu coachingowego – Coaching Fundamentals Certificate (CFC) i rozpoczęcie procesu międzynarodowej certyfikacji, przyznawanej przez Noble Manhattan Coaching, Institute of Leadership & Management oraz International Institute of Coaching & Mentoring.
W ramach programu Advanced Sales Management Program (ASMP) uczestnicy mają możliwość zaliczenia kursu coachingowego Coaching Fundamentals Certificate (CFC), który jest realizowany podczas sesji dodatkowej.
Aby wziąć udział w kursie CFC, należy:
– TUTAJ wybrać dogodny termin, ale nie później niż w okresie 3 miesięcy od momentu rozpoczęcia programu ASMP do jego zakończenia.
– Zarezerwować miejsce, wysyłając wiadomość na adres szkoleniaotwarte@ibd.pl lub telefonicznie: 695 330 033, 695 119 911, (22) 618 85 83.
Uczestnicy mają także możliwość uzyskania certyfikatu coachingowego na poziomie Certified Coach akredytowanego przez International Institute of Coaching & Mentoring oraz Institute of Leadership & Management. Od uczestników jest wymagane wykonanie dodatkowych zadań i wniesienie opłaty certyfikacyjnej w wysokości 1500 zł. W celu rozpoczęcia procesu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
ICP – Individual Competence Profile
- Rzetelne i wygodne narzędzie indywidualnej diagnozy kompetencji metodą 360 stopni.
- Raport Indywidualny dla każdego uczestnika.
Test Taktyk Wywierania Wpływu
Sesje feedbacku
- ICP– sesja zdalna feedbackowa prowadzona przez konsultanta IBD.
- Test Taktyk Wywierania Wpływu – omówienie wyników na sesji.
- ICP® to zaawansowane metodologicznie, autorskie narzędzie typu 360 degree feedback przygotowane przez ekspertów IBD Business School.
- Narzędzie dedykowane do rozwoju menedżerów, umożliwiające im poznanie swoich mocnych i słabych stron w roli, jaką realizują.
- Pozwala na diagnozę kompetencji menedżerskich zebraną w raporty indywidualne i grupowe.
- Dostarcza zobiektywizowanej oceny z kilku źródeł, co wzmacnia jej wiarygodność i eliminuje subiektywizm.
- Jest narzędziem zaawansowanym technologicznie umożliwiającym sprawne zebranie poufnych, anonimowych opinii (feedbacków) dla menedżerów – bez nadmiernego czasowego obciążenia; jest łatwo powtarzalne – pozwala na cykliczne wykorzystanie jako wsparcie w rozwoju menedżera.
W szkoleniach i warsztatach on-line wykorzystujemy powszechnie dostępne platformy internetowe.
- Gry szkoleniowe
- Tematyczne case study
- Filmy instruktażowe
- Role play
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Testy
- Dyskusje moderowane
- Feedback trenerski i feedback partnerski
Słowa kluczowe: szkolenie otwarte, szkolenie certyfikowane, zarządzanie sprzedażą, zespół sprzedażowy, menedżer ds. sprzedaży, gry szkoleniowe, motywacja, kompetencje sprzedażowe.
Zobacz także:
Innovative Product Development (IPD)
Content marketing (CM)
Sprawdź również
Czytaj nasze najnowsze aktualności
Śledź bieżące wydarzenia, nowe edycje programów i inicjatywy IBD Business School.
Zapoznaj się z innymi ofertami
Sprawdź wszystkie nasze programy szkoleniowe i zobacz, który Ci odpowiada najbardziej.
Poznaj opinie naszych uczestników
Zobacz, co o programie High Performance Leadership mówią menedżerowie, którzy już wzięli w nim udział.