Wykładowcy, konsultanci i trenerzy IBD

Eliza Kruszewska – coach/ trener

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS i fakultetu Design Thinking na tej uczelni, Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej oraz stypendystka Wydziału Zarządzania i Marketingu na Universtite de Bourgogne Dijon w ramach programu TEMPUS.

Od 2018 roku współpracuje z IBD Business School, prowadząc zajęcia na kursie Practitioner Coach Diploma (PCD) w ramach Szkoły Coachingu IBD-NMC.

Certyfikowany Team Coach (TCI) i ICC oraz certyfikowany trener Extended Disc i narzędzi psychometrycznych CEB SHL, praktyk biznesu z ponad 25-letnim doświadczeniem w pracy dla klientów korporacyjnych, trener z dziedziny komunikacji, współpracy zespołowej oraz facylitator m.in. metodą Design Thinking. Łączy wiedzę wyniesioną z dużych organizacji  z umiejętnościami coachingowymi. Wcześniej pracowała jako ekspert w dziedzinie public i media relations. Była m.in. odpowiedzialna za strategię medialną produktową i korporacyjną, zarządzanie budżetem, komunikację kryzysową, komunikację wewnętrzną, strategię medialną projektów PR w grupie Renault Polska i Kraje Bałtyckie.

Prowadzi procesy coachingowe osób i zespołów, warsztaty i szkolenia z dziedziny budowania zespołu, efektywnej komunikacji, komunikacji w zespole, komunikacji z trudnym klientem, obsługi klienta, kompetencji menedżerskich. Facylituje warsztaty strategiczne i procesy mające na celu poprawę współpracy i/lub wypracowanie wspólnego rozwiązania. Pracuje z menedżerami wyższego szczebla w zakresie rozwoju kompetencji menedżerskich i komunikacyjnych.

Klienci to m.in.: AON Polska, SHL Polska, Coca Cola HSBC, AXA, Polpharma, Octapharma, Resources Poland (Shared Services Center for Starcom, Publicis, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi), VML Polska, home.pl, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Globol Polska, Winnet 8, AIP Toruń i Bydgoszcz,  Merlin SA, Agencja 21, Vetoquinol Biowet,  ElDecor, Jobhunter, Natemat.pl, Anesmed, BLStream, Fabryka Mebli Forte, Procter & Gamble.

W latach 2008-2018 zrealizowała ponad 2500 godzin coachingu indywidualnego i  grupowego dla menedżerów i właścicieli firm, młodych przedsiębiorców w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości oraz dla osób indywidualnych chcących pracować nad swoją karierą i umiejętnościami komunikacyjnymi.

Współtłumaczyła na język polski książkę Richarda Bolstadta „Transforming Communiaction”. Współpracuje z Fundacją Robinson Crusoe, zajmującą się programami usamodzielnienia dzieci z rodzin zastępczych.