Ankieta na temat metod i narzędzi efektywnej selekcji sprzedawców

Pozyskanie dobrego sprzedawcy jest trudne, kosztowne i czasochłonne. Nowa ankieta, dostępna na stronie Instytutu od 3 października ma pomóc pracownikom działów HR usprawnić proces rekrutacji najlepszych kandydatów na stanowiska sprzedażowe. Wyniki badania ankietowego, które zostaną przedstawione podczas spotkania eksperckiego 10 grudnia 2010, pozwolą określić, jakie czynniki, w tym kryteria, metody i narzędzia warunkują skuteczną selekcję sprzedawców.

W ankiecie respondenci są pytani między innymi o sposób wyszukiwania kandydatów, kto podejmuje decyzję o zatrudnieniu wybranej osoby, jakie metody w selekcji przyszłych sprzedawców stosuje się najczęściej, a także o ocenę tych metod pod względem ich skuteczności.

Serdecznie zapraszamy do wypełnienia ankiety osoby w firmach odpowiedzialne za proces rekrutacji. Zgromadzone dane, po przeanalizowaniu, posłużą do przygotowania raportu, który z kolei będzie punktem odniesienia do dyskusji podczas grudniowego spotkania.

Patroni medialni badania „Personel i Zarządzanie”, HRNews, Salesnews.pl

Powrót...