IBD Business School zaprasza na nowe szkolenia: Experience Marketing, New Product Development i Premium Brand Migration Strategy. Przygotowali je, i poprowadzą zajęcia, eksperci z unikalnym doświadczeniem praktycznym. Postrzegają oni marketing jako nowoczesny i skuteczny sposób na promocję produktów, usług, idei… Zawarte w tych programach podejście do marketingu, co należy szczególnie podkreślić, jest oparte na umiejętności rozszyfrowywania i rozumienia potrzeb klienta, nie tylko materialnych. To, czy zdołamy wyprzedzić konkurencję, najbardziej zależy dziś właśnie od tej umiejętności.
![](https://ibd.pl/wp-content/uploads/2017/01/Kampus_11-1024x383.jpg)
Warszawski ośrodek szkoleniowy IBD Sienna Training Centre
Oferta programowa IBD Business School nie jest stałą, raz zdefinowaną propozycją kształcenia profesjonalnych kadr. Uważnie wsłuchujemy się w potrzeby rynku, analizujemy oczekiwania biznesu, badamy, jakie metody i formy kształcenia najbardziej odpowiadają dziś menedżerom i specjalistom.
Programy, które cieszą się zainteresowaniem i są oczekiwane przez rynek, podlegają weryfikacji i aktualizacji, zarówno pod względem zakresu tematycznego, jak i metodyki kształcenia. To z jednej strony. Z drugiej zaś – centra eksperckie IBD równolegle pracują nad nowymi programami, głównie takimi, które dają unikatową, praktyczną wiedzę, ułatwiającą rozwój indywidualnych karier w coraz bardziej złożonej rzeczywistości biznesowej – polskiej i międzynarodowej. Nowe programy z marketingu tę regułę potwierdzają. Już teraz zapowiadamy, że w przygotowaniu są następne. Zapraszamy.
Zobacz kalendarz szkoleń
Szczegółowe informacje
Sylwia Maluszycka-Celi
Menedżer Programów Otwartych
tel. +48 22 768 20 15
kom.+48 695 330 033