Czas trwania 16 godz., 2 dni Ilość sesji 1

Najbliższe terminy

Termin Miejsce Cena - zw. z VAT
06.08.2018 - 07.08.2018 Warszawa 1500 PLN
06.08.2018 - 07.08.2018 Katowice 1500 PLN
24.09.2018 - 25.09.2018 Warszawa 1500 PLN
24.09.2018 - 25.09.2018 Katowice 1500 PLN
26.11.2018 - 27.11.2018 Warszawa 1500 PLN
26.11.2018 - 27.11.2018 Katowice 1500 PLN
Wypełnij zgłoszenie

Content marketing

 

Jak zbudować skuteczną strategię marketingu treści?

Content marketing to jeden z najważniejszych trendów na 2018 rok. Coraz więcej firm i marek idzie śladem mediów, inwestując w treści: teksty, zdjęcia, wideo, wirale, blogi, które przyciągną klientów. Ale żeby zaistnieć w internecie i mediach społecznościowych, trzeba przede wszystkim dobrze zrozumieć nowe kody, być kreatywnym i inspirować, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dziś marki muszą nauczyć się opowiadać o sobie i nie próbować sprzedawać na siłę swoich produktów lub usług.

Szkolenie jest okazją do przeglądu najskuteczniejszych technik marketingu treści, które pomagają wygenerować ruch w Google, ale też lepiej zrozumieć konsumentów, zbliżyć się do nich oraz sprzedawać więcej.

Poniżej kilka z kluczowych pytań, na które odpowiemy podczas warsztatu:

  • Jak stworzyć strategię content marketingu, która przełoży się na sprzedaż?
  • Jak mierzyć ROI działań content marketingu?
  • Jakie są najskuteczniejsze narzędzia i techniki marketingu treści?
  • Jakie są milowe kroki podczas tworzenia strategii content marketingu?
  • Jakie są najlepsze praktyki i najczęstsze błędy w tym zakresie?
  • Jak analizować grupy docelowe, tworzyć persony i customer journey?
  • Jak strategia marketingu treści jest realizowana uwzględniając kanał print, internet i mobile?

Szkolenie zawiera odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru strategii marketingu treści. A wszystko to prowadzone przez praktyków, stosujących aktywne formy nauki w przyjemnej atmosferze.

 

PROGRAM CERTYFIKOWANY

   

PARTNER PROGRAMU

 

Cele szkolenia

  • Usystematyzowanie wiedzy z zakresu content marketingu, marketingu internetowego i nowoczesnego dziennikarstwa online
  • Wzrost wiedzy w obszarze najlepszych praktyk i błędów w zakresie strategii marketingu treści
  • Rozwój umiejętności w zakresie stosowania  wybranych technik, narzędzi content marketingu i dywersyfikacji źródeł ruchu (trafik)
  • Poznanie techniki Drip Campaign (Marketing Automation)
  • Inne

 

Grupa docelowa

  • Dyrektorzy, kierownicy i inne osoby odpowiedzialne za marketing, komunikację i public relations
  • Przedsiębiorcy, właścicieli firm i dyrektorzy chcący zwiększyć innowacyjność działań w swoich firmach
  • Kierownicy marek i produktów odpowiedzialni za kreowanie nowych produktów (product manager, brand manager itp.)
  • Osoby współpracujące z działami marketingu i komunikacji chcące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu treści

 

Korzyści dla organizacji i uczestników

  • Wzrost wiedzy i rozwój umiejętności tworzenia i wdrażania  strategii w zakresie content marketingu.
  • Poznanie techniki analizy grup docelowych, tworzenia person i customey journey, techniki Drip Campaign (Marketing Automation)
  • Rozwój umiejętności analizy konsumentów pod kątem strategii content marketingu.
  • Zrozumienie, jak działają i jakie cele spełniają poszczególne narzędzia i techniki content marketingu
  • Inspiracja

 

Tematyka

  1. Trendy, definicja, cele content marketingu
  2. Zasady marketingu treści
  3. Techniki i narzędzia marketingu treści w odpowiednich kanałach
  4. Social media Marketing
  5. Facebook Marketing
  6. Techniki Visual Marketing
  7. Psychologia lektury i m.in. webwriting
  8. Jak tworzyć treści, które przebiją się w internecie?
  9. Jak pisać, by być czytanym?
  10. Infografiki
  11. Blog Marketing
  12. Persony i grupy docelowe w strategii marketingu treści
  13. Customer journey
  14. Drip Campaign
  15. Etapy skutecznej strategii CM
  16. Najlepsze praktyki, błędy i pułapk

 

Metody szkoleniowe

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Studia przypadków: praktyczne case’y, również własne
  • Prezentacja i wykład
  • Materiały filmowe i inne
  • Narzędzie – template pomocny w procesie tworzenia strategii content marketingu

Słowa kluczowe: szkolenie otwarte, szkolenie certyfikowane, szkolenie z marketingu, marketing treści, social media, narzędzia marketigowe, marketing internetowy, strategie marketingowe, komunikacja marketingowa

 

Program szczegółowy

Szkolenie otwarte z marketingu treści

 

  1. Trendy 2018
  2. Definicja, cele content marketingu
  3. Zasady marketingu treści
  4. Techniki i narzędzia marketingu treści w odpowiednich kanałach
  5. Social Media Marketing
    • Definicja, charakterystyka
    • Różnice między mediami społecznościowymi
  6. Facebook Marketing
    • Definicja, charakterystyka
    • Trzy najskuteczniejsze  techniki
  7. Techniki Visual Marketing
    • Definicja
    • Rodzaje VM
  8. Psychologia lektury i m.in. webwriting
  9. Jak tworzyć treści, które przebiją się w Internecie?
  10. Jak pisać, by być czytanym?
  11. Infografiki – główne zasady
  12. Blog Marketing
    • Zasady, najskuteczniejsze techniki blogowania
    • Jak zbudować zasięg?
    • Najczęstsze błędy
  13. Persony i grupy docelowe w strategii marketingu treści
  14. Customer journey
  15. Drip campaign, czyli Marketing Automation. Charakterystyka, etapy
  16. Etapy skutecznej strategii CM
  17. Najlepsze praktyki, błędy i pułapki

Prowadzący

Prowadzący moduły

Krzysztof Urbanowicz - wykładowca/ trener

Strateg marketingu internetowego, trener i wykładowca, prezes agencji content marketingu Mediapolis, należącej do międzynarodowej grupy Revsquare....>>

Terminy

11-12.06.2018. Warszawa

14-15.05.2018, Warszawa

11-12.06.2018, Warszawa
06-07.08.2018, Warszawa

06-07.08.2018, Katowice

24-25.09.2018, Warszawa

24-25.09.2018, Katowice

26-27.11.2018, Warszawa

26-27.11.2018, Katowice

Warunki udziału

Cena szkolenia: 1500 zł za osobę (zw. z VAT)*

Powyższa kwota zawiera koszty uczestnictwa w programie, certyfikat IBD Business School, materiały dydaktyczne, koszty sali szkoleniowej, wyżywienie podczas programu.

Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.

 

Uczestnicy szkoleń otwartych realizowanych w kampusie IBD Business School w Serocku mają możliwość skorzystania z bezpłatnego transportu z centrum Warszawy oraz preferencyjnych cen noclegów i wyżywienia.

Szczegółowych informacji na ten temat udziela Dział Programów Otwartych. Zapraszamy do kontaktu (022) 768 20 22 lub szkoleniaotwarte@ibd.pl

 

Wszystkie nasze szkolenia znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych.

Dowiedz się więcej jak skutecznie uzyskać dofinansowanie –  przeczytaj artykuł!

 

Miejsce zajęć

Sienna Training Centre w Warszawie

 

* IBD Business School, jako jednostka kształcenia ustawicznego (Zaświadczenie nr 12/K/10, wydane przez Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy), podlega systemowi oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty.