Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Termin i lokalizacja Warszawa, 02.12.2015 - 02.12.2015

Koncepcja Zarządzania Relacjami z Klientami polega na identyfikacji klientów, kluczowych dla organizacji, zastosowaniu wobec nich odpowiednich strategii utrzymywania, efektywnej współpracy oraz wpływaniu na wzrost zadowolenia tych klientów. Taniej jest utrzymać obecnego klienta, niż pozyskać nowego, dodatkowo trzeba koncentrować się przede wszystkim na klientach przynoszących największe zyski.

Eksperci, zaproszeni do poprowadzenia prelekcji, odpowiedzą m.in na następujące pytania:

  • Jak wybrać najbardziej opłacalnych klientów?
  • Jak zbudować relacje z klientem, których celem jest lojalność i zysk?
  • Jak prowadzić biznes i wyprzedzić konkurencję?

IBD Business School jest partnerem merytorycznym konferencji, a wśród prelegentów jest Piotr Pysiak Temat wystąpienia: „Ekonomia behawioralna, czyli jak podpowiadać klientom?”

Konferencja, organizowana przez Multiexpo,  odbędzie się 2 grudnia 2015 roku w Golden Floor Plaza – Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a, Warszawa.

Polecamy i zapraszamy do udziału.

Powrót...

Najbliższe wydarzenia

Skontaktuj się z nami

Programy otwarte

Projekty zamknięte dla firm

Przetargi