Absolwenci MBA – coraz bardziej doceniani przez pracodawców

Kategorie: Artykuły, Zarządzanie
Absolwenci MBA a globalny rynek pracy Według najnowszego badania pt. Corporate Recruiters Survey, przeprowadzonego na zlecenie Graduate Management Admission Council (GMAC), 81% firm na świecie planuje zatrudnić absolwentów MBA w 2018 roku[i]. Od czasów Wielkiego Kryzysu Finansowego, kiedy wielu...

Kariera po MBA

Kategorie: Artykuły, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM, Zarządzanie
Kariera po MBA – na co zwracać uwagę przy wyborze studiów Dyplom ukończenia studiów MBA nie jest celem samym w sobie. To jedynie środek do pomyślnego rozwoju kariery w zarządzaniu. Każdy kandydat na studia MBA powinien zatem postawić sobie wyraźne cele zawodowe. Jak chcę rozwijać swoją...

Szkolenia menedżerskie. Polski rynek pracy w 2018

Kategorie: Artykuły, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM, Zarządzanie

Co charakteryzuje polski rynek pracy na początku 2018 roku i jakie będą wymagania i oczekiwania pracodawców odnośnie do przygotowania zawodowego pracowników? Na jakie kwalifikacje, kompetencje i umiejętności będzie szczególne zapotrzebowanie?

Uczenie się przez całe życie, czyli krótko o powstającym Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji

Kategorie: Artykuły, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM
Uczenie się przez całe życie, kształcenie ustawiczne, zdobywanie nowych kwalifikacji i podnoszenie już posiadanych to coraz bardziej stała konieczność, a nie ewentualność czy wybór. Pozostając przy tradycyjnej drodze zdobywania wykształcenia i kończąc ją na uzyskaniu zawodowych kwalifikacji,...

Źródła dofinansowania studiów MBA i studiów podyplomowych

Kategorie: Artykuły, Finanse, rynki kapitałowe, rachunkowość, Ład korporacyjny i prawo, Marketing i PR, sprzedaż, obsługa klienta, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM, Zarządzanie

W obecnej perspektywie finansowej istnieją 3 potencjalne możliwości ubiegania się o dofinansowanie studiów podyplomowych, w tym także studiów MBA: 1) środki dostępne w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania, 2) środki dostępne w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego, 3) dofinansowanie studiów podyplomowych dla osób bezrobotnych.

Czy programy MBA dobrze rozwijają umiejętności „miękkie”?

Kategorie: Artykuły, Finanse, rynki kapitałowe, rachunkowość, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM, Zarządzanie

prof. Jan Nowak || Pracodawcy już od jakiegoś czasu apelują do szkół biznesu o lepsze przygotowanie absolwentów pod względem umiejętności „miękkich”. Ponadto ostatni światowy kryzys finansowy uświadomił nam, że „twarda” wiedza finansowa, którą szczyciło się wielu posiadaczy tytułu MBA pracujących na Wall Street, nie wystarcza, żeby być światłym, odpowiedzialnym specjalistą czy menedżerem. Potrzebna jest też dobrze rozwinięta inteligencja emocjonalna oraz zachowania etyczne i odpowiedzialność społeczna.

Postanowienia (nie tylko) noworoczne. Audycja TOK FM

Kategorie: Artykuły, Coaching, Przywództwo, rozwój menedżerski, HRM

Aureliusz Leżeński || W audycji Jana Stradowskiego „Człowiek 2.0” w TOK FM z 17 grudnia 2016 roku o noworocznych postanowieniach, ich trwałości, czy raczej – nietrwałości, z prowadzącym rozmawiali Aureliusz Leżeński, Dyrektor Szkoły Coachingu IBD-NMC i Fundacji Robinson Crusoe oraz dr Ewa Jarczewska-Gerc z Uniwersytetu SWPS.

Moc psychologii w marketingu i sprzedaży

Kategorie: Artykuły, Marketing i PR, sprzedaż, obsługa klienta

Katarzyna Ładniak-Grońska || Jak jest przydatna psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta tak, aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.

Jesteś gotowy czy nie, globalizacja przyjdzie po ciebie

Kategorie: Artykuły, Zarządzanie

prof. Grzegorz Jędrzejczak || Wielką zmianą, której jesteśmy świadkami – ale i uczestnikami – jest fakt, iż odwieczny problem gospodarczy – produkcja dóbr – przestał odgrywać pierwszoplanową rolę w zarządzaniu firmą. Dotyczy to nie tylko produktów podstawowych, takich jak odzież czy meble, ale również produktów wysokiej technologii, takich jak telewizory, smartfony czy samochody.

Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy

Kategorie: Artykuły, Marketing i PR, sprzedaż, obsługa klienta

Katarzyna Dziewanowska, dr Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Ładniak-Grońska || Istotą koncepcji marketingu doznań jest doświadczenie oraz emocje wyniesione z interakcji z daną marką na każdym z tzw. punktów kontaktu. Jak wykorzystać to w sposób strategiczny?

Strona 1 z 1412345...10...Ostatnia »