Wykładowcy, konsultanci i trenerzy IBD

Katarzyna Ładniak-Grońska

Dyrektor Programów Marketingowych w IBD Business School

senior konsultant/ senior trener

Psycholog i ekonomista, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej, a także szkoły „Profesjonalny Trener Biznesu” House of Skills oraz Studium współpracy zespołowej i dynamiki procesów grupowych Grupy TROP. Obecnie jest w trakcie certyfikacji IIC.

Jej pasja to dzielenie się zdobytą wiedzą i doświadczeniem z obszaru psychologii społecznej i marketingu w duchu uczenia przez doświadczenie, stosując aktywne i nowoczesne formy pracy z grupą, m. in.: ABIs (art based initiatives), elementy grywalizacji. Łączy wiedzę marketingową z podejściem psychologicznym i gruntowną wiedzą ekonomiczną.

Posiada wieloletnie praktyczne doświadczenia menedżerskie, co wykorzystuje opracowując autorskie programy rozwojowe. Wiele  lat związana była z marketingiem w korporacjach, gdzie zarządzała z bardzo dobrymi wynikami markami z różnych segmentów, m.in. Tchibo, Knorr, NOMI, Davidoff Cafe, Turek. Jako konsultant, trener, brand manager posiada doświadczenie kompleksowego kreowania produktów i marek, działań oraz planów marketingowych z rynku B2C i B2B, zarówno z dużymi, jak i niewielkimi budżetami. Prowadziła wiele projektów, prezentacji, spotkań biznesowych oraz szkoleń, coachingów w języku polskim, jak i angielskim m.in. dla Musicart, Goodyear, Merck, KDK, Deutsche Bank, Ergo Hestia. Ponadto jest angażowana do współpracy edukacyjno-szkoleniowej z uczelniami: SGH, Akademią Leona Koźmińskiego, Uniwersytetem SWPS.

Obszar specjalizacji marketingowej i edukacyjno-szkoleniowej to szeroko pojęte zarządzanie marką z elementami psychologii biznesu, tworzenie i wprowadzanie innowacyjnych produktów, także szkoleniowych. Oprócz programów rozwojowych w obszarze marketingu, interesują ją negocjacje, alternatywne metody rozwiązywania konfliktów oraz innowacje i zagadnienia przywództwa, efektywności zawodowej i osobistej, osiąganej poprzez coaching.

Specjalizacja doradcza: marketing, sprzedaż