Współczesny biznes charakteryzuje się szybką reakcją na pojawiające się zmiany. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest posiadanie odpowiedniej informacji w odpowiednim czasie. Co jest nośnikiem informacji w przedsiębiorstwie? Dokumenty! Sprawne zarządzanie dokumentami jest bardzo ważne. Uporządkowane dokumenty nie tylko ułatwiają pracę, ale przede wszystkim stanowią o powodzeniu przedsiębiorstwa. Każda firma potrzebuje odpowiednich narzędzi, by profesjonalnie prowadzić komunikację, nie tyko wewnątrz firmy, ale też na zewnątrz.
Co jest odpowiedzią na potrzeby polskich przedsiębiorców? Z pewnością są to systemy, które ułatwią, usprawnią, zautomatyzują pracę każdej firmy.
Serwis ibd.pl – patron medialny – zaprasza do udziału w konferencji: „Nowoczesne przedsiębiorstwo – dokumenty pod kontrolą”, która odbędzie się 7 maja w Warszawie.
Tematyka konferencji:
- czym jest e-dokument i jak go wykorzystać?
- jakie są wady i zalety systemów EOD i workflow?
- jak to robią inni? – case study
- zarządzanie dokumentacją w nowoczesnym przedsiębiorstwie
- wykorzystanie e-faktury do generowania oszczędności
- podpis elektroniczny i jego zastosowanie
- zarządzanie uprawnieniami i dostępem
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- workflow – automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet
Konferencja jest adresowana do:
- CIO, dyrektorów i kierowników działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- dyrektorów i kierowników administracyjnych
- dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych
- kierowników ds. zakupów
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób, natomiast jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
* Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
Uczestnicy będą mieli zapewnione: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z ekspertami.
Lokalizacja konferencji: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, SALA H, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa
Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
+48 691 571 598
dorota.iwanicka@multiexpo.pl