Optymalizacja produkcji i sprzedaży – szkolenie

Dla Państwa bezpieczeństwa nasze programy są obecnie realizowane w formule on-line. Jak pracujemy?
- Poszczególne sesje odbywają się w układzie: 4 godz. zajęć przed południem| przerwa obiadowa | 3 godz. zajęć popołudniu
- Nasi wykładowcy i trenerzy są w pełni przygotowani do prowadzenia szkoleń w formule on-line (od wielu lat łączyliśmy zajęcia stacjonarne z e-learningiem)
- Sesje realizujemy przy wykorzystaniu platformy Zoom lub Teams
- Materiały szkoleniowe, case studies oraz ćwiczenia udostępniamy do pobrania na platformie e-learningowej
- W odniesieniu do programów certyfikowanych nasi absolwenci otrzymują takie same certyfikaty jak w przypadku szkoleń stacjonarnych (dotyczy to również certyfikatów międzynarodowych)
Dodatkowe korzyści płynące z edukacji w formule on-line:
- Dostępność szkolenia niezależnie od lokalizacji osoby szkolącej się – wymagany dostęp do komputera oraz stabilne łącze internetowe
- Oszczędność czasu i pieniędzy związana z dojazdami i ewentualnymi noclegami
Wspólnie wykorzystajmy ten czas dla własnego rozwoju!

Wspólnym mianownikiem oceny procesów produkcyjnych oraz sprzedażowych jest ich efektywność. Optymalizacja działalności koncentruje się zarówno na aspektach bezpośrednio związanych z wynikiem finansowym (np. poziomy kosztów oraz przychodów), jak i aspektach pośrednio wpływających na wynik finansowy (np. czas realizacji produkcji oraz sprzedaży oraz jakość tychże procesów). Z punktu widzenia efektywności procesów produkcyjnych i sprzedażowych kluczowa jest świadomość tego, co przedsiębiorstwo może zmienić i usprawnić, oraz tego, w jaki sposób można to zrealizować.
Szkolenie „Optymalizacja produkcji i sprzedaży” jest w szczególności adresowane do osób odpowiedzialnych za zarządzanie przedsiębiorstwami oraz działami produkcyjnymi i sprzedażowymi wyodrębnionymi w ramach struktury organizacyjnej, a także właścicieli przedsiębiorstw.
Cele szkolenia
- Przekonanie uczestników o istotności monitorowania i analizy procesów produkcyjnych i sprzedażowych
- Nabycie umiejętności czytania i interpretowania informacji zawartych w sprawozdaniach finansowych
- Poznanie najważniejszych metod i narzędzi rachunkowości zarządczej
- Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat możliwości optymalizacji procesów produkcyjnych i sprzedażowych
- Zaznajomienie uczestników z rodzajami ryzyka oraz mechanizmami niwelowania ich wpływu na działalność operacyjną przedsiębiorstwa
Grupa docelowa
- Kierownicy projektów
- Kierownicy linii produkcyjnych
- Menedżerowie
- Właściciele firm
- Dyrektorzy ds. personalnych
- Dyrektorzy ds. marketingu
- Dyrektorzy ds. sprzedaży
- Franczyzobiorcy
Korzyści dla organizacji
- Zarządzanie procesami produkcyjnymi i sprzedażowymi gwarantujące ich najwyższą efektywność
- Monitoring podejmowanych działań, analiza odchyleń od planów, podejmowania doraźnych działań podnoszących efektywność prowadzonej działalności
- Minimalizacja wpływu poszczególnych rodzajów ryzyka na przebieg procesów produkcyjnych i sprzedażowych przedsiębiorstwa
Korzyści dla uczestników
- Zwiększenie świadomości finansowej uczestników szkolenia, zapoznanie ich z terminologią finansową oraz jej utrwalenie poprzez ćwiczenia
- Zrozumienie informacji finansowych i sposobów ich wykorzystania
- Zrozumienie wpływu podejmowanych decyzji na efektywność procesów produkcyjnych i sprzedażowych przedsiębiorstwa
- Nabycie umiejętności analizy rzeczywistej sytuacji finansowej przedsiębiorstwa i ryzyka związanego z jego funkcjonowaniem
- Nabycie umiejętności efektywnej komunikacji z osobami z działów produkcji i sprzedaży
Tematyka
- Analiza działalności przedsiębiorstw na podstawie sprawozdań finansowych
- Cykl obiegu gotówki w przedsiębiorstwie
- Kapitał pracujący w działalności gospodarczej
- Zarządzanie zapasami jako element przewagi konkurencyjnej
- Systemy motywacyjne pracowników działów produkcyjnych i sprzedażowych
- Analiza kosztów działu produkcyjnego i sieci sprzedaży
Metody szkoleniowe
W szkoleniach i warsztatach on-line wykorzystujemy powszechnie dostępne platformy internetowe.
Wykład, dyskusja, ćwiczenia, studia przypadku.
Słowa kluczowe: produkcja, sprzedaż, efektywność, plany, odchylenia, zysk
Zobacz także:
Akademia Finansów dla Menedżerów
Kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych