High Performance Leadership – szkolenie z przywództwa dla rezultatów

Dla Państwa bezpieczeństwa nasze programy są obecnie realizowane w formule on-line. Jak pracujemy?
- Poszczególne sesje odbywają się w układzie: 4 godz. zajęć przed południem| przerwa obiadowa | 3 godz. zajęć popołudniu
- Nasi wykładowcy i trenerzy są w pełni przygotowani do prowadzenia szkoleń w formule on-line (od wielu lat łączyliśmy zajęcia stacjonarne z e-learningiem)
- Sesje realizujemy przy wykorzystaniu platformy Zoom lub Teams
- Materiały szkoleniowe, case studies oraz ćwiczenia udostępniamy do pobrania na platformie e-learningowej
- W odniesieniu do programów certyfikowanych nasi absolwenci otrzymują takie same certyfikaty jak w przypadku szkoleń stacjonarnych (dotyczy to również certyfikatów międzynarodowych)
Dodatkowe korzyści płynące z edukacji w formule on-line:
- Dostępność szkolenia niezależnie od lokalizacji osoby szkolącej się – wymagany dostęp do komputera oraz stabilne łącze internetowe
- Oszczędność czasu i pieniędzy związana z dojazdami i ewentualnymi noclegami

Szkolenie z przywództwa dla rezultatów – High Performance Leadership – to unikatowy program dla doświadczonych i ambitnych menedżerów. Został opracowany przez ekspertów IBD Business School na podstawie wielu własnych badań kadry menedżerskiej, międzynarodowej wiedzy, praktyki zagranicznych i polskich organizacji.
Szkolenie otwarte High Performance Leadership jest adresowane do tych wszystkich, którzy poszukują nowoczesnych i praktycznych programów edukacyjnych, pozwalających nabyć wymagane przez rynek kompetencje menedżerskie lub je doskonalić. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy, mający w dorobku własną praktykę menedżerską, dzięki czemu uczestnicy nie tylko się uczą nowych umiejętności, ale mają cenną możliwość wymiany praktycznej wiedzy z zakresu leadershipu.
PROGRAM CERTYFIKOWANY
Grupa docelowa
Jeżeli jesteś osobą z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem, zajmujesz się wspieraniem rozwoju pracowników, posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołami, to szkolenie z przywództwa jest dla ciebie.
Zapraszamy w szczególności:
- dyrektorów działów i departamentów,
- menedżerów zarządzających zespołami,
- kierowników projektów,
- liderów zespołów projektowych
- właścicieli firm.
Język szkolenia
Zajęcia są prowadzone w języku polskim. W formule zamkniętej – na życzenie firmy zamawiającej – szkolenie może odbywać się w języku angielskim.
Dzięki udziałowi w programie uczestnicy:
- poznają proces i mechanizmy budowania zaufania i autorytetu w zespołach
- wzmocnią skuteczność w budowaniu dobrych relacji w zespole przy jednoczesnej dbałości o realizację celów biznesowych
- pogłębią umiejętność diagnozy motywacji pracownika
- nabędą doświadczenie w wykorzystaniu katalogu motywatorów dostosowanych do indywidualnych pracowników
- pogłębią samoświadomość własnych stylów zarządzania i ról podejmowanych jako przełożony
- wzmocnią umiejętność stosowania narzędzi zabezpieczania trudnych emocji w sytuacjach konfliktowych
- rozwiną umiejętność stosowania konstruktywnych taktyk wywierania wpływu w konfliktach
- rozwiną sprawność w prowadzeniu trudnych rozmów menedżerskich: bieżącego feedbacku; rozmowy okresowej oceniającej i rozwojowej
- rozwiną umiejętność radzenia sobie ze zmianami i prowadzenia zespołów w procesie ciągłych zmian
- pogłębią umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami menedżerskimi
Program ramowy
PRZYGOTOWANIE DO PROGRAMU
Indywidualna diagnoza kompetencji menedżerskich typu 360 stopni — Individual Competence Profile (ICP)
SESJA I. PRZYWÓDZTWO DLA REZULTATÓW. BĄDŹ LIDEREM!
- Symulacyjna gra szkoleniowa otwierająca szkolenie
- Zasady dobrego szefa
- Jak dobrać styl zarządzania do pracownika
- Jak zwiększyć efektywność rozmów menedżerskich
SESJA II. BUDOWANIE EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁU. ZARZĄDZAJ PRZEZ CELE!
- Rewizja własnych przekonań związanych z realizacją celów firmy
- Zarządzanie przez cele
- Wyznaczania pracownikom celów, zadań, standardów realizacji
- Kontrolowanie realizacji celów, zadań i standardów
SESJA III. BUDOWANIE MOTYWACJI I COACHING MENEDŻERSKI. BUDUJ ZAANGAŻOWANIE
- Co motywuje ludzi do pracy?
- Katalog motywatorów – praktyczne metody motywowania
- Coachingowy styl kierowania jako skuteczne narzędzie motywacji i rozwoju pracownika
- Motywujące narzędzia coachingowe
SESJA IV. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I ZMIANĄ. WALKA CZY WSPÓŁPRACA – JAK ROZWIĄZYWAĆ KONFLIKTY W ZESPOLE I PRZEPROWADZAĆ ZESPÓŁ PRZEZ ZMIANĘ
- Symulacyjna gra szkoleniowa otwierająca szkolenie
- Jak powstają konflikty? Zrozumieć przyczyny, by zapobiegać
- Style rozwiązywania konfliktów
- Zmiana – jako źródło napięć i konfliktów
- Zarządzanie emocjami zespołu w zmianie
Podczas trwania programu wykorzystane zostaną narzędzia diagnozy kompetencji menedżerskich:
PERSONAL DEVELOPMENT PROGRAM
ICP® – Individual Competence Profile
- Rzetelne i wygodne narzędzie indywidualnej diagnozy kompetencji menedżera
- Raport Indywidualny dla każdego uczestnika
Sesje feedbacku „peer to peer”
- Wzajemna sesja feedbacku przygotowuje menedżerów do prowadzenia rozmów rozwojowych z pracownikami
- Indywidualny Plan Rozwoju – IPR
Na podstawie wyników ICP menedżerowie przygotowują Indywidualny Plan Rozwoju jako wsparcie w dalszym procesie wdrażania kompetencji menedżerskich.
Co to jest ICP?
- ICP® to zaawansowane metodologicznie, autorskie narzędzie typu 360 degree feedback przygotowane przez ekspertów IBD Business School.
- Narzędzie dedykowane do rozwoju menedżerów, umożliwiające im poznanie swoich mocnych i słabych stron w roli, jaką realizują.
- Pozwala na diagnozę kompetencji menedżerskich zebraną w raporty indywidualne i grupowe.
- Dostarcza zobiektywizowanej oceny z kilku źródeł, co wzmacnia jej wiarygodność i eliminuje subiektywizm.
- Jest narzędziem zaawansowanym technologicznie umożliwiającym sprawne zebranie poufnych, anonimowych opinii (feedbacków) dla menedżerów – bez nadmiernego czasowego obciążenia; jest łatwo powtarzalne – pozwala na cykliczne wykorzystanie jako wsparcie w rozwoju menedżera.
Rozwijane kompetencje menedżerskie
SESJA I. Przywództwo | Komunikacja | Zarządzanie zespołem | Motywowanie i rozwijanie pracowników | Wywieranie wpływu
SESJA II. Zarządzanie zespołem | Komunikacja | Wywieranie wpływu | Motywowanie i rozwijanie pracowników | Przywództwo
SESJA III. Motywowanie i rozwijanie pracowników | Komunikacja | Wywieranie wpływu | Przywództwo
SESJA IV. Wywieranie wpływu | Komunikacja | Otwartość na zmiany i zarządzanie zmianami | Przywództwo
Metody szkoleniowe – action learning
W szkoleniach i warsztatach on-line wykorzystujemy powszechnie dostępne platformy internetowe.
- Gry szkoleniowe
- Tematyczne case study
- Filmy instruktażowe
- Role play
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Testy
- Dyskusje moderowane
- Feedback trenerski i feedback partnerski
Słowa kluczowe: szkolenie otwarte, szkolenie certyfikowane, szkolenie dla menedżerów, szkolenie z przywództwa, przywództwo, diagnoza kompetencji, kompetencje menedżerskie, gra szkoleniowa
Zobacz także:
Rising Leaders Program (RLP)
Certificate in Business Mentoring (CBM) – szkolenie z mentoringu