Czas trwania 120 godz., 15 dni Ilość sesji 7

Najbliższe terminy

Termin Miejsce Cena - zw. z VAT
28.09.2023 - 07.12.2023Ostatnie wolne miejsca! On-line 8500 PLN
26.10.2023 - 12.01.2024 On-line 8500 PLN
23.11.2023 - 23.02.2024 On-line 8500 PLN
14.12.2023 - 08.03.2024 On-line 8500 PLN
Wypełnij zgłoszenie

Certified HR Business Partner

Program jest realizowany w formule online active learning. Gwarantuje ona wysoką jakość i interaktywność prowadzonych zajęć oraz dostęp do najlepszych prowadzących i ekspertów. Pozwala uczyć się z dowolnego miejsca w Polsce i za granicą, w odpowiednim dla siebie czasie i miejscu.

Jak pracujemy?

  • Poszczególne sesje odbywają się w układzie: 4 godz. zajęć przed południem | przerwa obiadowa | 3 godz. zajęć popołudniu
  • Nasi wykładowcy i trenerzy są w pełni przygotowani do prowadzenia szkoleń w formule online (od wielu lat łączymy zajęcia stacjonarne z edukacją zdalną)
  • Sesje realizujemy przy wykorzystaniu platformy Teams
  • Materiały szkoleniowe, case studies oraz ćwiczenia udostępniamy do pobrania na platformie e-learningowej
  • W odniesieniu do programów certyfikowanych nasi absolwenci otrzymują certyfikaty potwierdzające zdobycie kwalifikacji (dotyczy to również certyfikatów międzynarodowych).

Zaawansowany i kompleksowy program przygotowujący do profesjonalnego i efektywnego pełnienia roli HR Business Partnera (HRBP) w organizacjach biznesowych różnych branż.

Uczestnicy zdobywają usystematyzowaną i praktyczną wiedzę z zarządzania zasobami ludzkimi, kształcą niezbędne kompetencje przede wszystkim w nowoczesnym strategicznym partnerstwie na poziomie najwyższego kierownictwa firm oraz w planowaniu i realizacji polityki personalnej, harmonijnie łączącej potrzeby i interesy pracodawców i pracowników.

D o  p o b r a n i a:  Broszura Certified-HR-Business-Partner

 

PROGRAM CERTYFIKOWANY

   

PARTNER PROGRAMU

 

Cele szkolenia

  • Przygotowanie pracowników ze zróżnicowanym doświadczeniem w obszarze HR do sprawnego funkcjonowania w roli HRBP
  • Przekazanie całościowego rozumienia roli HR w organizacji, zrozumienie wszystkich procesów HR-owych
  • Poznanie i nauczenie kluczowych narzędzi zarządzania kapitałem ludzkim wykorzystywanych w roli HRBP
  • Przygotowanie do wspierania kadry kierowniczej w procesach dotyczących zarządzania ludźmi

 

Grupa docelowa

  • HR Business Partnerzy potrzebujący kompetencji we wszystkich procesach zarządzania ludźmi w organizacji i umiejętności wspierania kadry kierowniczej i pracowników
  • Osoby rozpoczynające pracę w roli HRBP, a także zainteresowane jej podjęciem w przyszłości
  • Menedżerowie działów HR, osoby odpowiadające za rozwój pracowników w organizacji

 

Język szkolenia

Zajęcia są prowadzone w języku polskim. W formule zamkniętej – na życzenie firmy zamawiającej – szkolenie może odbywać się w języku angielskim.

 

Korzyści dla organizacji i uczestników

Przygotowanie kompetentnego HR Business Partnera, posiadającego wiedzę o wszystkich procesach zarządzania ludźmi w organizacji

  • Nabycie umiejętności wykorzystywania podstawowych narzędzi HR w roli HRBP
  • Podniesienie sprawności HR-owca w realizacji zadań
  • Zapoznanie z podstawowymi umiejętnościami pracy z ludźmi niezbędnymi do efektywnego realizowania roli HRBP w organizacji: coachingowymi, zarządzania konfliktami, prowadzenia spotkań

Celem szkolenia jest przygotowanie do sprawnego funkcjonowania w roli HRBP w przyszłości. Uczestnicy w trakcie 7 sesji w pełni zrozumieją wiedzę o roli HRBP, rozwinięte zostaną ich kompetencje pozwalające na skuteczne wykonywanie pracy na stanowisku HRBP, wpływające na efektywną współpracę z kadrą menedżerską.

Uczestnicy otrzymają też indywidualne wsparcie w ocenie i rozwoju swoich osobistych kompetencji. W ramach programu przewidziane jest badanie uczestników szkolenia autorskim narzędziem IBD, tj. ICP – oceną typu 360 stopni. Oceniani będą przez indywidualnie dobraną grupę respondentów. Każdy uczestnik, który przejdzie przez badanie ICP, otrzyma indywidualny raport wraz z sesją informacji zwrotnej od konsultanta IBD (sesja zdalna do 30 minut).

 

Tematyka

Moduł I. Rola i kompetencje HRBP. (Personal branding – budowanie wizerunku  HRBP)

Moduł II. Kompendium wiedzy HR-owca. Narzędzia w pracy HRBP

Moduł III. Kompetencje rozwiązywania trudnych sytuacji. Trudne rozmowy, zarządzanie konfliktem i asertywność w pracy HRBP

Moduł IV. Kompetencje zarządzania projektem przez HRBP. Przygotowywanie, realizacja i wdrażanie projektów przez HRBP

Moduł V. Kompetencje zarządzania zmianą w roli HRBP

Moduł VI. Kompetencje menedżerskie. HRBP jako partner kadry kierowniczej w zarządzaniu zespołem

Moduł dodatkowy. Coaching Fundamentals Certificate

Podsumowanie cyklu szkoleniowego – sesja pytań, odpowiedzi, analiza własnych kompetencji w odniesieniu do oczekiwań stanowiska HRBP, budowanie własnego planu rozwoju.

WAŻNE! Realizacja programu Certified HR Business Partner (CHRBP) umożliwia bezpłatne zaliczenie kursu coachingowego – Coaching Fundamentals Certificate (CFC) i rozpoczęcie procesu międzynarodowej certyfikacji, przyznawanej przez Noble Manhattan Coaching, Institute of Leadership & Management oraz International Institute of Coaching & Mentoring.

 

Metody szkoleniowe

W szkoleniach i warsztatach on-line wykorzystujemy powszechnie dostępne platformy internetowe.

Szkolenia prowadzone w formie warsztatów, wsparte prezentacjami multimedialnymi. Wykorzystywane metody szkoleniowe w trakcie programu:

  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • dyskusje i moderacja prowadząca do wymiany doświadczeń i opinii
  • case studies oparte na praktycznych doświadczeniach z różnych firm i branż; wyniki badań, najnowsze koncepcje, praktyczne modele działań
  • wideotrening
  • role play, scenki
  • filmy, fragmenty obrazujące przykłady omawianych treści
  • testy, kwestionariusze – indywidualna diagnoza potencjału i obszarów do rozwoju

Słowa kluczowe: szkolenie otwarte, szkolenie certyfikowane, HRBP, business partner, kompetencje HRBP, rola HRBP, narzędzia w pracy HRBP, zarządzanie projektami HR, zawód HRBP, kurs HRBP

Zobacz także:

Certified Assessor for Assessment & Development Centre (CAADC)

Certificate in Talent and Career Management (CTCM)

Certified Compensation and Benefits Professional (CCBP)

Test TIC. Szkolenie certyfikujące

 

Program szczegółowy

Szkolenie otwarte dla HRBP

 

MODUŁ I. ROLA I KOMPETENCJE HRBP. (Personal branding – budowanie wizerunku HRBPRola HRBP, narzędzia HR w pracy HRBP)
2dni

1. Strategiczne podejście do HR

2. Procesy HR realizowane w organizacjach oraz rola HRBP

3. Partnerstwo w biznesie: perspektywa strategiczna i operacyjna

  • Struktura HR dziś i docelowa
  • Kierunki zmiany roli HR
  • Typowe oczekiwania biznesu od HRBP
  • Typowe zadania HRBP w organizacjach
  • Filary skuteczności na stanowisku HRBP
  • Korzyści dla firmy z realizacji roli HRBP
  • Zagrożenia niespełnienia oczekiwań przez HRBP, obszary ryzyka ograniczającego pełnienie roli HRBP
  • Oczekiwane kompetencje od osoby pracującej na stanowisku HRBP
  • Sposób budowania zaufania pomiędzy  menedżerem a HRBP
  • Sposób rozpoznawania potrzeb biznesu i generowania rozwiązań
  • Sposób komunikacji HRBP z menedżerami w organizacji

4. Przykłady inicjatyw biznesowych, w których oczekiwane jest wsparcie HR

5. Oczekiwania w stosunku do HR w firmie, w jaki sposób ocenia się skuteczność/ efektywność funkcjonowania HR

6. Sposób komunikacji i budowania wizerunku HRBP

7. Narzędzia pracy HR-owca – wprowadzenie

 

Moduł II. KOMPENDIUM WIEDZY HR-OWCA. Narzędzia w pracy HRBP.
2 dni

  1. Zarządzanie kompetencjami jako podstawa strategicznego zarządzania ludźmi
  2. Omówienie najważniejszych narzędzi w pracy HRBP
  • Wywiad kompetencyjny
  • Mini AC, symulacje w procesach rekrutacji
  • Opisy stanowisk pracy
  • Adaptacja nowych pracowników
  • SOOP
  • MBO
  • Programy talent management
  • Przegląd narzędzi zarządzania rozwojem pracowników

 

Moduł III. KOMPETENCJE ROZWIĄZYWANIA TRUDNYCH SYTUACJI. Trudne rozmowy, zarządzanie konfliktem i asertywność w pracy HRBP
2 dni

1. Prowadzenie trudnych rozmów w pracy HRBP

  • Informacja zwrotna – kluczowy element rozmów z pracownikami
  • Rozmowy korygujące
  • Rozmowy oceniające
  • Rozmowy rozwojowe
  • Zwalnianie pracowników

2. Rozwiązywanie konfliktów

  • Narzędzia rozwiązywania trudnych problemów w zespołach pracowniczych
  • Stosowanie skutecznych technik radzenia sobie z emocjami i napięciem własnym i zespołu w sytuacjach konfliktowych
  • Efektywne zachowania w sytuacjach konfliktowych
  • Przyczyny powstawania konfliktów – koło konfliktów
  • Etapy eskalacji konfliktu
  • Sposoby diagnozowania typów sytuacji konfliktowych
  • Strategie i metody rozwiązywania konfliktów
  • Postępowanie z „trudnymi” współpracownikami
  • Postawa asertywna w procesie rozwiązywania konfliktów

3. Asertywność w pracy HRBP

  • Czy jestem asertywny? – diagnoza własnej postawy
  • Rodzaje asertywności (miękka, twarda, negocjacyjna)
  • Dostosowanie rodzaju asertywności do rozmówcy
  • Rozpoznanie własnych zachowań – „Mapa asertywności”
  • Identyfikacja głównych blokad naszej asertywności
  • Budowanie postawy asertywnej
  • Elementy zachowania asertywnego
  • Asertywna komunikacja jako podstawowe narzędzie osiągania celów i wywierania wpływu
  • Asertywne egzekwowanie celów i zadań
  • Narzędzia asertywności

4. Techniki wywierania wpływu na odbiorcę wg Cialdiniego i Hogana – sztuka perswazji

 

MODUŁ IV. KOMPETENCJE ZARZĄDZANIA PROJEKTEM. Przygotowywanie, realizacja i wdrażanie projektów przez HRBP
2 dni

1. Zarządzanie projektem w świetle wprowadzania zmian organizacyjnych

2. Etapy projektów organizacyjnych:

  • definiowanie projektu,
  • planowanie projektu,
  • realizacja projektu,
  • zamknięcie projektu.

3. Uczestnicy projektów

4. Zarządzanie projektem:

  • zarządzanie celem i zakresem projektu,
  • zarządzanie czasem w projekcie,
  • zarządzanie zasobami w projekcie,
  • zarządzanie kosztami projektu,
  • zarządzanie zmianą,
  • zarządzanie ryzykiem w projekcie,
  • zarządzanie jakością w projekcie,
  • zarządzanie komunikacją i raportowaniem w projekcie,
  • zarządzanie testem i wdrożeniem w projekcie.

5. Czynniki sukcesu w projekcie

 

Moduł V. KOMPETENCJE ZARZĄDZANIA ZMIANĄ W ROLI HRBP
2 dni

  1. Zarządzanie zmianą
  2. Pojęcie zmiany organizacyjnej
  3. Etapy wprowadzania zmian
  4. Inicjowanie zmian
  5. Planowanie zmian
  6. Zarządzanie procesem zmian – czynniki sukcesu zmiany
  7. Emocje pojawiające się w procesie zmian
  8. Dynamika grupy, faza rozwoju organizacji a proces zmiany
  9. Rola kadry kierowniczej w procesie zmiany
  10. Sposoby angażowania pracowników w zmiany
  11. Komunikacja w zmianie
  12. Zarządzanie reakcjami na zmianę, rozwiązywanie problemów podczas wdrażanej zmiany
  13. Przyczyny niepowodzeń zmian – analiza błędów

 

MODUŁ VI. KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE. HRBP jako partner kadry kierowniczej w zarządzaniu zespołem
2 dni

1. Rola szefa, kluczowe kompetencje oczekiwane od kierowników

2. Wizja swojej komórki organizacyjnej przez lidera

3. Przywództwo sytuacyjne i sposób pracy menedżera z pracownikami na różnym etapie rozwoju

  • Dojrzałość pracownika – charakterystyka, diagnoza
  • Funkcjonowanie menedżerów o różnych stylach i pracowników o różnych poziomach dojrzałości
  • „Motywacyjny katalog zachowań menedżerskich” – jakie działania menedżerskie motywują  pracowników o różnym typie dojrzałości zawodowej
  • Narzędzia transferu odpowiedzialności ‘w dół’: od D1 do D4 – w jakich sytuacjach postępować autokratycznie, a w jakich demokratycznie,  aby rozwijać ludzi
  • Komu i co delegować – delegowanie uprawnień

4. Prowadzenie spotkań i dyskusji

  • Prowadzenie spotkania
  • Prowadzenie dyskusji
  • Facylitacja dyskusji grupowej
  • Co sprawia, że spotkanie jest udane? – ostateczne rekomendacje i najlepsze praktyki

5. Zasady motywującej komunikacji w rozwijaniu pracowników

  • Expose szefa
  • Feedback codzienny, bieżący i cykliczny jako silny impuls do rozwoju zawodowego
  • Wyrażanie szacunku i uznania
  • Trudne sytuacje kierownicze i sposoby postępowania – trening umiejętności

MODUŁ DODATKOWY: Coaching Fundamentals Certificate
3 dni

W ramach programu Certified HR Business Partner (CHRBP) uczestnicy mają możliwość zaliczenia kursu coachingowego Coaching Fundamentals Certificate (CFC), który jest realizowany podczas modułu dodatkowego.

Aby wziąć udział w kursie CFC, należy:

TUTAJ  wybrać dogodny termin, ale nie później niż w okresie 3 miesięcy od momentu rozpoczęcia programu CHRBP do jego zakończenia.

– Zarezerwować miejsce, wysyłając wiadomość na adres szkoleniaotwarte@ibd.pl  lub telefonicznie: 695 330 033, 695 119 911, (22) 618 85 83

Uczestnicy mają także możliwość uzyskania certyfikatu coachingowego na poziomie Certified Coach akredytowanego przez  International Institute of Coaching & Mentoring  oraz Institute of Leadership & Management.  Od uczestników jest wymagane wykonanie dodatkowych zadań i wniesienie opłaty certyfikacyjnej w wysokości 1500 zł. W celu rozpoczęcia procesu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

Dzień pierwszy – prowadzenie rozmowy i słuchanie

  • Coaching konwersacyjny
  • Sztuka prowadzenia rozmów
  • Jak wygląda dobra rozmowa?
  • Tworzenie przyjemnego klimatu rozmowy
  • Dlaczego warto być otwartym
  • Uczestnicy rozmowy
  • Rola Mówcy
  • Dobry słuchacz
  • Informacja zwrotna
  • Kiedy udzielać informacji zwrotnej?
  • Jak udzielać informacji zwrotnej w prawidłowy sposób?
  • Otrzymywanie informacji zwrotnej
  • Radzenie sobie z informacją zwrotną
  • Słuchanie, jako podstawowa umiejętność w coachingu
  • Jak dobrze umiemy słuchać?
  • Poziomy słuchania w coachingu
  • Różne rodzaje słuchania
  • Kim jest dobry słuchacz?
  • Wsłuchiwanie się w siebie
  • Koncentracja
  • Tworzenie przestrzeni wewnętrznej
  • Tworzenie przestrzeni u innych
  • Coaching a elementy osobiste coacha
  • Wykorzystanie ciszy
  • Coaching telefoniczny
  • Przerywanie
  • Emocje i odczucia
  • Przekonania
  • Poufność
  • Ograniczenia w coachingu

Dzień drugi – umiejętność zadawania pytań i model T-GROW

  • Czym jest pytanie?
  • Struktura pytania
  • Pytania a uwarunkowania społeczne
  • Wykorzystanie głosu
  • Typy pytań
  • Pytania mające na celu zwrócenie czyjejś uwagi
  • Pytania z prośbą o doprecyzowanie
  • Pytania, które wymuszają działanie
  • Pytania, które kwestionują dotychczasowy sposób myślenia
  • Pytania, które zmieniają sposób myślenia
  • Pytania typu „a gdyby”
  • Wykorzystanie presupozycji
  • Pytania problemowe
  • Inne techniki zadawania pytań
  • Schematy językowe
  • Model TGROW
  • Temat
  • Formularz do wypełnienia przed sesją coachingową
  • Ćwiczenie Koło Życia
  • Cel
  • Fakty/Rzeczywistość
  • Możliwości/Opcje
  • Plan działania
  • Formularz oceny zaangażowania
  • Zalety modelu T-GROW

Dzień trzeci – wartości i coaching w miejscu pracy

  • Czym są wartości?
  • Wartości w konkretnych dziedzinach
  • Ćwiczenia służące wydobywaniu głównych wartości
  • Określanie własnych głównych wartości
  • Ćwiczenia służące wydobywaniu wartości w konkretnych dziedzinach
  • Ćwiczenie pozwalające wydobyć wartości związane z karierą
  • Ćwiczenie pozwalające wydobyć wartości związane z coachingiem
  • Coaching w organizacji
  • Coach zewnętrzny wobec organizacji
  • Coach wewnętrzny w organizacji
  • Warunki stosowania coachingu w organizacji
  • Metody identyfikacji potrzeb coachingowych w organizacji
  • Zasady zarządzania procesem coachingu w organizacji
  • Ewaluacja procesu coachingowego w organizacji
  • Superwizja coacha wewnętrznego i zewnętrznego
  • Menedżer jako coach
  • Coaching jako narzędzie zarządzania
  • Korzyści płynące z coachingowego stylu zarządzania
  • Stosowania podejścia coachingowego w relacji menedżer-podwładny
  • Analiza wyzwań coachingowych menedżera
  • Wdrażania coachingu w codziennym życiu menedżera

 

Prowadzący

Prowadzący moduły

Dariusz Jęda - senior trener/ coach

Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach na różnym poziomie strategicznego zarządzania HR i biznesem. Specjalizuje...>>

Ewa Mentel - trener

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, biegły sądowy Sądu Okręgowego w Katowicach z zakresu psychologii. Ma certyfikat AKADEMII MISTRZÓW...>>

dr Katarzyna Nizińska

Senior trener/ coach
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz stypendystka rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych uniwersytetów Carleton w Ottawie,...>>

Marzena Kostelecka - trener/ konsultant/ coach

Absolwentka Wydziału Filologii Uniwersytetu Śląskiego oraz studiów podyplomowych z zarządzania ludźmi (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania...>>

Beata Pietrzykowska-Stachnik - senior konsultant/ senior trener

Absolwentka wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego,  studiów podyplomowych na KUL oraz licznych szkoleń, m.in.  w obszarze budowania wizerunku...>>

Maciej Polański - senior trener

Psycholog. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Śląskiego. Doświadczenie biznesowe zdobywał w firmie Prospero Business Training pełniąc przez...>>

Terminy

 

On-line

27-28.07.2023 Sesja I
10-11.08.2023 Sesja II
24-25.08.2023 Sesja III
07-08.09.2023 Sesja IV
21-22.09.2023 Sesja V
05-06.10.2023 Sesja VI

31.08-01.09.2023 Sesja I
14-15.09.2023 Sesja II
28-29.09.2023 Sesja III
12-13.10.2023 Sesja IV
26-27.10.2023 Sesja V
09-10.11.2023 Sesja VI
28-29.09.2023 Sesja I
12-13.10.2023 Sesja II
26-27.10.2023 Sesja III
09-10.11.2023 Sesja IV
23-24.11.2023 Sesja V
06-07.12.2023 Sesja VI
26-27.10.2023 Sesja I
09-10.11.2023 Sesja II
16-17.11.2023 Sesja III
30.11-01.12.2023 Sesja IV
14-15.12.2023 Sesja V
11-12.01.2024 Sesja VI
23-24.11.2023 Sesja I
07-08.12.2023 Sesja II
11-12.01.2024 Sesja III
25-26.01.2024 Sesja IV
08-09.02.2024 Sesja V
22-23.02.2024 Sesja VI
14-15.12.2023 Sesja I
11-12.01.2024 Sesja II
25-26.01.2024 Sesja III
08-09.02.2024 Sesja IV
22-23.02.2024 Sesja V
07-08.03.2024 Sesja VI

Warunki udziału

Cena szkolenia**: 8 500 PLN (obejmuje udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat IBD Business School).

Cena szkolenia z dodatkowym certyfikatem International Education Society: 8 900 PLN (w tym koszt certyfikatu 400 PLN).

Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.

 

W ramach programu CHRBP uczestnicy mają możliwość zrealizowania modułu coachingowego Coaching Fundamentals Certificate (CFC) i rozpocząć proces certyfikacji coachingowej na preferencyjnych warunkach.

W tym celu należy wybrać termin sesji CFC od momentu rozpoczęcia programu CHRBP do 3 miesięcy po jego zakończeniu spośród dostępnych TUTAJ i dokonać rezerwacji miejsca wysyłając wiadomość na adres szkoleniaotwarte@ibd.pl  lub telefonicznie 695 330 033

Uczestnicy mają także możliwość uzyskania certyfikatu coachingowego na poziomie Certified Coach akredytowanego przez  International Institute of Coaching & Mentoring  oraz Institute of Leadership & Management.  Uzyskanie certyfikatu wymaga zrealizowania dodatkowych aktywności oraz wniesienia opłaty certyfikacyjnej w wysokości 1500 zł. W celu rozpoczęcia procesu prosimy o kontakt telefoniczny 695 330 033 lub mailowy: szkoleniaotwarte@ibd.pl

 

Szczegółowych informacji na ten temat udziela Dział Programów Otwartych. Zapraszamy do kontaktu 695 330 033, (022) 768 20 22 lub szkoleniaotwarte@ibd.pl

 

Wszystkie nasze szkolenia znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych.

Dowiedz się więcej jak skutecznie uzyskać dofinansowanie –  przeczytaj artykuł!

Miejsce zajęć

On-line | Warszawa | Poznań | Katowice | Gdańsk | Wrocław | Kraków | Serock | Łódź | Rzeszów | Kielce

 

* IBD Business School, jako jednostka kształcenia ustawicznego (Zaświadczenie nr 12/K/10 [1], wydane przez Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy), podlega systemowi oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty.

Referencje

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. z siedzibą w Warszawie potwierdza, iż firma IBD Business School zrealizowała program zamknięty „Certified HR Business Partner (CHRBP)” dla pracowników spółki (…). Program obejmował sześć dwudniowych sesji szkoleniowych (razem 96 godzin) zakończone uzyskaniem certyfikatu. Zrealizowane zostały 3 edycje CHRBP – w formule hybrydowej (stacjonarnej i online) (…). Usługa została zrealizowana w należyty sposób na najwyższym poziomie. Firma IBD Business School wykazała się również sporą elastycznością w zakresie dostosowania programu i formuły sesji do naszych potrzeb. W związku z tym rekomendujemy IBD Business School jako profesjonalnego partnera w zakresie usług szkoleniowych.
Agnieszka Bobrowska-Balter Starszy Kierownik Wydział Strategicznego Zarządzania Kapitałem Ludzkim w GK PGE PGE Departament Zarządzania Kapitałem Ludzkim
Niniejszym chciałabym zarekomendować IBD Business School z siedzibą w Warszawie jako profesjonalnego, rzetelnego i solidnego organizatora szkoleń. Miałam możliwość uczestnictwa w programie Certified HR Business Partner. Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania. Całość programu została przeprowadzona profesjonalnie, zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym. Trenerzy dedykowani do realizacji programu przekazali i podzielili się wieloma ciekawymi doświadczeniami oraz praktycznymi przykładami, z których część stała się dla mnie inspiracją do dalszego doskonalenia procesów HR oraz do dalszego rozwoju. W szczególności chciałabym podziękować Pani Annie Bugalskiej, która prowadziła zajęcia na najwyższym poziomie profesjonalizmu, bardzo ciekawie i z dużym zaangażowaniem, wykazując się ogromną wiedzą i doświadczeniem zawodowym.
Teresa Miler Członek Zarządu Komplementariusza Firma Handlowa „Grześ”, sp. z o.o. sp.k.
Firma Tauron Ciepło Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Grażyńskiego 49, potwierdza, że firma IBD Business School Sp. z o.o. zrealizowała szkolenie zamknięte  - Certified HR Business Partner (CHRBP) dla osób pełniących funkcje HRBP w spółkach. Uczestnicy bardzo wysoko ocenili przygotowanie trenerów prowadzących pod względem merytorycznym oraz profesjonalizmu podczas prowadzenia zajęć. Usługa została zrealizowana w sposób należyty. W związku z powyższym rekomendujemy IBD Business School jako profesjonalnego partnera w zakresie usług szkoleniowych.
Magdalena Jaskóła-Rurka Kierownik Biura Rozwoju i Szkoleń Tauron Ciepło Sp. z o.o.
Niniejszym, chciałabym złożyć serdeczne podziękowania dla Pana Waldemara Czachorowskiego, będącego trenerem w IBD Business School (d. Instytut Rozwoju Biznesu) w Warszawie za przeprowadzenie sesji szkoleniowej nt.: Zarządzania projektem i zmianą”, która odbyła się w ramach certyfikowanego projektu HR Biznes Partner. Wysoki poziom merytoryczny treningu, wykorzystane narzędzia, zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Instytut to solidny i profesjonalny partner świadczący najwyższej jakości usługi z zakresu dostarczania wiedzy gwarantującej rozwój kompetencji menedżerskich.
Żaneta Wiśnik DROSED