Audyt i doradztwo w sprzedaży i marketingu – oferta IBD Business School
IBD Business School – w ramach swojej szerokiej oferty z doradztwa dla organizacji – prowadzi projekty zamknięte w zakresie audytu i doradztwa w sprzedaży i marketingu. Obejmują one takie działy, jak:
- strategia i zarządzanie sprzedażą,
- strategie cenowe i warunki handlowe,
- zarządzanie zespołem sprzedaży,
- współpraca sprzedaży i marketingu w organizacji,
- marketing.
Łącznie to 26 produktów doradczych, dotyczących najważniejszych aspektów funkcjonowania działów sprzedaży i marketingu.
Dla przykładu: poniższy rysunek pokazuje, jak rozumiemy funkcję Trade Marketing. Różne firmy mogą mieć różne oczekiwania w stosunku do tej funkcji, a jej zakres może wahać się od strategicznego, rozbudowanego filaru organizacji do wspierającej, wręcz administracyjnej roli.
Audyt i doradztwo w sprzedaży i marketingu to profesjonalne wsparcie dla kadry zarządzającej zarówno początkujących firm, jak i firm dojrzałych. Zapewniamy wnikliwą analizę sytuacji w obszarze będącym przedmiotem projektu. Rekomendujemy kompleksowy zakres działań oraz wskazujemy, jaki zestaw narzędzi jest niezbędny, by w wymierny sposób podnieść wskaźniki sprzedażowe.
Audyt i doradztwo w sprzedaży i marketingu – co nas wyróżnia
Ofertę doradczą IBD Business School wyróżnia nie tylko wieloletnie doświadczenie ekspertów, ich rzetelność i profesjonalizm działania, ale także zasady i sposób pracy z klientami. A w szczególności oferujemy: (1) pełny zakres działań (diagnoza sytuacji – analiza – plan wdrożenia – wdrożenie – pomiar efektów), (2) transfer najlepszych praktyk z innych branż oraz krajów oraz (3) całkowita poufność działań.
Zobacz pełną ofertę z doradztwa w sprzedaży i marketingu