IX SPOTKANIE EKSPERCKIE. HRM. Jak wyławiać najlepszych sprzedawców? 10 grudnia 2010, Centrum Konferencyjne w Serocku

Termin i lokalizacja Serock, 10.12.2010 - 10.12.2010

Kompetencje sprzedażowe

Instytut Rozwoju Biznesu od września do listopada 2010 roku przeprowadził internetowe badanie ankietowe na temat kryteriów, metod i narzędzi, które są stosowane w rekrutacji sprzedawców. Badanie (siódme od początku 2009 roku) było adresowane do menedżerów działów HR i specjalistów, odpowiedzialnych za rekrutację sprzedawców. Na spotkaniu 10 grudnia przedstawiono szczegółowy raport z badania, a jego wyniki były podstawą do dyskusji w gronie specjalistów-praktyków. Uczestnikom spotkania zaprezentowano studium przypadku dotyczące tej tematyki.

Dotychczas powstało sześć raportów: „Praktyka stosowania AC/DC w Polsce”, „Narzędzia selekcji menedżerów”, „Jak wyłowić najlepszych trenerów”, „Firma szkoleniowa – dostawca usług czy partner w biznesie”, „Skuteczność modeli kompetencyjnych” oraz „Coaching – dobra inwestycja czy stracone pieniądze”.

Program

10.00-10.10 Powitanie uczestników. Wprowadzenie do problematyki selekcji sprzedawców 
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu
10.10-10.40 Prezentacja wyników ankiety na temat metod doboru sprzedawców
dr Victor Wekselberg, Dyrektor Działu Doradztwa Organizacyjnego w Instytucie Rozwoju Biznesu
10.40-11.00 Dyskusja o wynikach badania
11.00-11.15 Przerwa na kawę
11.15-11.45 Testy selekcyjne dla sprzedawców stosowane na świecie
dr Olaf Żylicz, Wiceprezes Zarządu ds. naukowych Polskiej Fundacji Badań nad Zarządzaniem
11.45-12.00 Przerwa na kawę
12.00-12.30 Case study: Selekcja i co dalej? Rozwój kompetencji sprzedażowych w BZ WBK
Grażyna Strózik, Menedżer Zarządzania Relacjami, Departament CRM i Wsparcia Sprzedaży, Bank Zachodni WBK SA
Agnieszka Jóźwik, Dyrektor Programowy – Sprzedaż, negocjacje i obsługa klienta , Instytut Rozwoju Biznesu
12.30-12.45 Przerwa na kawę
12.45-13.45 Panel dyskusyjny: Jak efektywnie selekcjonować i wdrażać sprzedawców do pracy?
Mira Dziedzic, Wiceprezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu – moderator panelu
Grażyna Strózik, Menedżer Zarządzania Relacjami, Departament CRM i Wsparcia Sprzedaży, Bank Zachodni WBK S.A.
Agnieszka Jóźwik, Dyrektor Programowy – Sprzedaż, negocjacje i obsługa klienta , Instytut Rozwoju Biznesu
dr Olaf Żylicz, Wiceprezes Zarządu ds. naukowych Polskiej Fundacji Badań nad Zarządzaniem
13.45-13.55 Podsumowanie. Zapowiedź tematyki następnego spotkania
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu
14.00 Obiad

Zobacz także:

 

Powrót...

Najbliższe wydarzenia

Skontaktuj się z nami

Programy otwarte

Projekty zamknięte dla firm

Przetargi