Wykładowcy, konsultanci i trenerzy IBD

Tomasz Kolanowski

Global Head of Innovation and Scalability Analytics & Insight, MEC/ guest speaker

Jest odpowiedzialny za globalny rozwój innowacji w zakresie danych w MEC. Przewodzi zespołowi specjalistów w dziedzinie danych i IT developerów, dostarczając zaawansowane rozwiązania w tym zakresie na wszystkie rynki MEC. Dzieląc swój czas pomiędzy Londyn i Warszawę rozumie globalne trendy w obszarze danych, jak i wyzwania rynków lokalnych. Jest entuzjastą nowych technologii i ich wpływu na komunikację. Jest także członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Komitetu Badań IAB i wykładowcą w Interaktywnej Szkole Marketingu.

Kariera Tomasza Kolanowskiego w mediach i badaniach marketingowych trwa ponad dekadę. Był on odpowiedzialny za wdrożenie pierwszej fuzji danych AGB/ Nielsen NMR. Ponadto pełnił funkcję  research managera w lokalnej dywizji  Universal McCann, a następnie Head of Analytics Universal McCann London i EMEA. Przewodził także zespołowi Analytics & Insight MEC Global Data Innovation, a następnie rozwinął te usługi w regionie CEE.