Assessment i development centre
Od listopada 2008 roku Instytut Rozwoju Biznesu i Polska Fundacja Badań nad Zarządzaniem organizują cykl „Spotkania Eksperckie”. 12 grudnia 2012 roku odbyła się już XI edycja. Było poświęcone analizie wniosków z badania ankietowego „Kryteria sukcesu w stosowaniu Assessment Centre/ Development Centre”, dyskusji nad ważnymi kwestiami dotyczącymi przeprowadzania sesji AC/DC, w tym takimi, jak znajomość i przestrzeganie międzynarodowych wytycznych, rola asesorów, sposób organizacji procesu oceny czy zasady udzielania informacji zwrotnych.
Partnerzy medialni cyklu „Spotkania Eksperckie”: Personel i Zarządzanie, HRNews, Bizneswieszjak.pl, Nowoczesna Firma, Pracuj.pl, Strategiebiznesu.pl
Program XI Spotkania Eksperckiego
10.00-10.10 |
Powitanie uczestników. Wprowadzenie do problematyki Assessment/Development Centre
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu oraz Polskiej Fundacji Badań nad Zarządzaniem |
10.10-10.40 |
Międzynarodowe wytyczne AC/DC
dr Anna Baczyńska, Senior Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu |
10.40-11.10 |
Prezentacja wyników ankiety „Kryteria sukcesu w stosowaniu Assessment Centre
i Development Centre”
dr Victor Wekselberg, Senior Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu
Katarzyna Sobieraj, Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu |
11.10-11.30 |
Dyskusja o wynikach badania |
11.30-11.45 |
Przerwa na kawę |
11.45-12.30 |
Case study: Metoda AC – narzędziem skutecznej selekcji
dr Anna Bugalska, Dyrektor Działu Doradztwa i Badań Organizacyjnych oraz Dyrektor Centrum Kompetencyjnego – Zarządzanie Kapitałem Ludzkim w Instytucie Rozwoju Biznesu
Tadeusz Żaczkowski, Sony Centre Channel Manager |
12.30-12.50 |
Dyskusja |
12.50-13.05 |
Przerwa na kawę |
13.05-14.05 |
Jak uniknąć błędów w procesie AC/DC – praca warsztatowa
dr Diana Malinowska, Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu |
14.05-14.50 |
Lunch |
14.50-15.35 |
Informacja zwrotna w procesie AC/DC – praca warsztatowa
Agnieszka Jóźwik, Dyrektor Programowy Centrum Kompetencyjnego – Sprzedaż, Negocjacje i Obsługa Klienta w Instytucie Rozwoju Biznesu |
15.35-16.00 |
Podsumowanie spotkania. Zaproszenie do udziału w XII Spotkaniu Eksperckim
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu |
D o po b r a n i a: materiały XI_Spotkanie_Eksperckie_Kryteria_sukcesu_w_stosowaniu_AC_i_DC
Plan Spotkań Eksperckich do grudnia 2013 roku
- Narzędzia HR a efektywność sił sprzedaży. Od intuicji i ogólnej wiedzy do specjalistycznych rozwiązań – termin wkrótce
- Talent Management – wartość dla organizacji. Czynniki powodzenia programu, 7.06.2013
- Badania organizacyjne – od pomysłu do wdrożenia. Czynniki sukcesu, 27.09.2013
- Co z tym przywództwem? Rola przywództwa w kreowaniu współpracy i innowacyjności, 6.12.2013