Wykładowcy, konsultanci i trenerzy IBD

Katarzyna Janiec

Trenerka, Konsultantka IBD Business School

Katarzyna Janiec – Trenerka, Konsultantka IBD Business School

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Psychologia Pracy i Organizacji (2001–2006). Ukończyła Szkołę Trenerów Metrum uzyskując certyfikat trenera umiejętności interpersonalnych (2005–2006), Szkołę Negocjacji House of Skills (2010–2011) oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Biznesu na kierunku Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych (2015–2016). Posiada dyplom mediatora w sprawach pracowniczych (Polskie Centrum Mediacji, 2016).

Trenerka, konsultantka i mediator w IBD Business School z ponad 15-letnim doświadczeniem w HR Business Partneringu i projektach doradczych dla biznesu. Specjalizuje się w strategiach wynagrodzeń i benefitów, systemach ocen okresowych, wartościowaniu stanowisk pracy oraz powiązaniu wynagrodzeń z wynikami i efektywnością organizacyjną. Wspiera firmy w projektowaniu struktur wynagrodzeń, polityki płac zasadniczych i zmiennych, programów benefitów oraz w wdrażaniu narzędzi rozwojowych i motywacyjnych, a także w tworzeniu modeli kompetencyjnych, programów talentów i sukcesji.

Karierę zawodową rozpoczynała jako psycholog i trener wewnętrzny. Następnie pracowała jako menedżer ds. rozwoju komunikacji i HR oraz menedżer ds. strategii biznesu, odpowiadając za szkolenie i rozwój zespołów, wdrażanie standardów pracy, polityki wynagrodzeń oraz realizację projektów rozwojowych. Prowadziła również zajęcia jako wykładowca akademicki i executive coach.

Współpracowała m.in. z takimi firmami jak: Meditel, BLS Pharma, Teva Pharmaceuticals, GlaxoSmithKline, General Motors, MM Cars, Feu Vert, PGF, Pijalnie Czekolady Wedel, realizując projekty obejmujące diagnostykę i rozwój kompetencji pracowników, tworzenie i wdrażanie systemów wynagradzania, ocen okresowych, budowanie standardów pracy oraz szkolenia menedżerskie i programy antystresowe.

Łączy wiedzę psychologiczną z praktyką biznesową i HR, skutecznie wspierając liderów i zespoły w rozwoju kompetencji, zarządzaniu wynagrodzeniami i benefitami, rozwiązywaniu konfliktów oraz budowaniu kultury organizacyjnej sprzyjającej efektywności i współpracy.

Powrót...