Content marketing – szkolenie z budowania strategii marketingu treści
SZKOLENIE DOSTĘPNE WYŁĄCZNIE W FORMULE ZAMKNIĘTEJ
Program jest realizowany w formule online active learning. Gwarantuje ona wysoką jakość i interaktywność prowadzonych zajęć oraz dostęp do najlepszych prowadzących i ekspertów. Pozwala uczyć się z dowolnego miejsca w Polsce i za granicą, w odpowiednim dla siebie czasie i miejscu.
Jak pracujemy?
- Poszczególne sesje odbywają się w układzie: 4 godz. zajęć przed południem | przerwa obiadowa | 3 godz. zajęć popołudniu
- Nasi wykładowcy i trenerzy są w pełni przygotowani do prowadzenia szkoleń w formule online (od wielu lat łączymy zajęcia stacjonarne z edukacją zdalną)
- Sesje realizujemy przy wykorzystaniu platformy Teams
- Materiały szkoleniowe, case studies oraz ćwiczenia udostępniamy do pobrania na platformie e-learningowej
- W odniesieniu do programów certyfikowanych nasi absolwenci otrzymują certyfikaty potwierdzające zdobycie kwalifikacji (dotyczy to również certyfikatów międzynarodowych).
Content marketing to jeden z najważniejszych obecnie panujących trendów. Coraz więcej firm i marek idzie śladem mediów, inwestując w treści: teksty, zdjęcia, wideo, wirale, blogi, które przyciągną klientów. Ale żeby zaistnieć w internecie i mediach społecznościowych, trzeba przede wszystkim dobrze zrozumieć nowe kody, być kreatywnym i inspirować, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dziś marki muszą nauczyć się opowiadać o sobie i nie próbować sprzedawać na siłę swoich produktów lub usług.
Szkolenie jest okazją do przeglądu najskuteczniejszych technik marketingu treści, które pomagają wygenerować ruch w Google, ale też lepiej zrozumieć konsumentów, zbliżyć się do nich oraz sprzedawać więcej.
Poniżej kilka z kluczowych pytań, na które odpowiemy podczas warsztatu:
- Jak stworzyć strategię content marketingu, która przełoży się na sprzedaż?
- Jak mierzyć ROI działań content marketingu?
- Jakie są najskuteczniejsze narzędzia i techniki marketingu treści?
- Jakie są milowe kroki podczas tworzenia strategii content marketingu?
- Jakie są najlepsze praktyki i najczęstsze błędy w tym zakresie?
- Jak analizować grupy docelowe, tworzyć persony i customer journey?
- Jak strategia marketingu treści jest realizowana uwzględniając kanał print, internet i mobile?
Szkolenie zawiera odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru strategii marketingu treści. A wszystko to prowadzone przez praktyków, stosujących aktywne formy nauki w przyjemnej atmosferze.
PROGRAM CERTYFIKOWANY
PARTNER PROGRAMU
Cele szkolenia
- Usystematyzowanie wiedzy z zakresu content marketingu, marketingu internetowego i nowoczesnego dziennikarstwa online
- Wzrost wiedzy w obszarze najlepszych praktyk i błędów w zakresie strategii marketingu treści
- Rozwój umiejętności w zakresie stosowania wybranych technik, narzędzi content marketingu i dywersyfikacji źródeł ruchu (trafik)
- Poznanie techniki Drip Campaign (Marketing Automation)
- Inne
Grupa docelowa
- Dyrektorzy, kierownicy i inne osoby odpowiedzialne za marketing, komunikację i public relations
- Przedsiębiorcy, właścicieli firm i dyrektorzy chcący zwiększyć innowacyjność działań w swoich firmach
- Kierownicy marek i produktów odpowiedzialni za kreowanie nowych produktów (product manager, brand manager itp.)
- Osoby współpracujące z działami marketingu i komunikacji chcące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu treści
Korzyści dla organizacji i uczestników
- Wzrost wiedzy i rozwój umiejętności tworzenia i wdrażania strategii w zakresie content marketingu.
- Poznanie techniki analizy grup docelowych, tworzenia person i customey journey, techniki Drip Campaign (Marketing Automation)
- Rozwój umiejętności analizy konsumentów pod kątem strategii content marketingu.
- Zrozumienie, jak działają i jakie cele spełniają poszczególne narzędzia i techniki content marketingu
- Inspiracja
Tematyka
- Trendy, definicja, cele content marketingu
- Zasady marketingu treści
- Techniki i narzędzia marketingu treści w odpowiednich kanałach
- Social media Marketing
- Facebook Marketing
- Techniki Visual Marketing
- Psychologia lektury i m.in. webwriting
- Jak tworzyć treści, które przebiją się w internecie?
- Jak pisać, by być czytanym?
- Infografiki
- Blog Marketing
- Persony i grupy docelowe w strategii marketingu treści
- Customer journey
- Drip Campaign
- Etapy skutecznej strategii CM
- Najlepsze praktyki, błędy i pułapk
Metody szkoleniowe
W szkoleniach i warsztatach on-line wykorzystujemy powszechnie dostępne platformy internetowe.
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Studia przypadków: praktyczne case’y, również własne
- Prezentacja i wykład
- Materiały filmowe i inne
- Narzędzie – template pomocny w procesie tworzenia strategii content marketingu
Słowa kluczowe: szkolenie otwarte, szkolenie certyfikowane, szkolenie z marketingu, marketing treści, social media, narzędzia marketigowe, marketing internetowy, strategie marketingowe, komunikacja marketingowa.
Zobacz także:
Innovative Product Development (IPD)
Advanced Sales Management Program (ASMP)
Advanced Negotiation Program (ANP)