Czas trwania 16 godz., 2 dni Ilość sesji 1

Najbliższe terminy

Brak.
Wypełnij zgłoszenie

Content marketing – szkolenie z budowania strategii marketingu treści

SZKOLENIE DOSTĘPNE WYŁĄCZNIE W FORMULE ZAMKNIĘTEJ

Program jest realizowany w formule online active learning. Gwarantuje ona wysoką jakość i interaktywność prowadzonych zajęć oraz dostęp do najlepszych prowadzących i ekspertów. Pozwala uczyć się z dowolnego miejsca w Polsce i za granicą, w odpowiednim dla siebie czasie i miejscu.

Jak pracujemy?

  • Poszczególne sesje odbywają się w układzie: 4 godz. zajęć przed południem | przerwa obiadowa | 3 godz. zajęć popołudniu
  • Nasi wykładowcy i trenerzy są w pełni przygotowani do prowadzenia szkoleń w formule online (od wielu lat łączymy zajęcia stacjonarne z edukacją zdalną)
  • Sesje realizujemy przy wykorzystaniu platformy Teams
  • Materiały szkoleniowe, case studies oraz ćwiczenia udostępniamy do pobrania na platformie e-learningowej
  • W odniesieniu do programów certyfikowanych nasi absolwenci otrzymują certyfikaty potwierdzające zdobycie kwalifikacji (dotyczy to również certyfikatów międzynarodowych).

Content marketing to jeden z najważniejszych obecnie panujących trendów. Coraz więcej firm i marek idzie śladem mediów, inwestując w treści: teksty, zdjęcia, wideo, wirale, blogi, które przyciągną klientów. Ale żeby zaistnieć w internecie i mediach społecznościowych, trzeba przede wszystkim dobrze zrozumieć nowe kody, być kreatywnym i inspirować, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dziś marki muszą nauczyć się opowiadać o sobie i nie próbować sprzedawać na siłę swoich produktów lub usług.

Szkolenie jest okazją do przeglądu najskuteczniejszych technik marketingu treści, które pomagają wygenerować ruch w Google, ale też lepiej zrozumieć konsumentów, zbliżyć się do nich oraz sprzedawać więcej.

Poniżej kilka z kluczowych pytań, na które odpowiemy podczas warsztatu:

  • Jak stworzyć strategię content marketingu, która przełoży się na sprzedaż?
  • Jak mierzyć ROI działań content marketingu?
  • Jakie są najskuteczniejsze narzędzia i techniki marketingu treści?
  • Jakie są milowe kroki podczas tworzenia strategii content marketingu?
  • Jakie są najlepsze praktyki i najczęstsze błędy w tym zakresie?
  • Jak analizować grupy docelowe, tworzyć persony i customer journey?
  • Jak strategia marketingu treści jest realizowana uwzględniając kanał print, internet i mobile?

Szkolenie zawiera odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru strategii marketingu treści. A wszystko to prowadzone przez praktyków, stosujących aktywne formy nauki w przyjemnej atmosferze.

 

PROGRAM CERTYFIKOWANY

   

PARTNER PROGRAMU

 

Cele szkolenia

  • Usystematyzowanie wiedzy z zakresu content marketingu, marketingu internetowego i nowoczesnego dziennikarstwa online
  • Wzrost wiedzy w obszarze najlepszych praktyk i błędów w zakresie strategii marketingu treści
  • Rozwój umiejętności w zakresie stosowania  wybranych technik, narzędzi content marketingu i dywersyfikacji źródeł ruchu (trafik)
  • Poznanie techniki Drip Campaign (Marketing Automation)
  • Inne

 

Grupa docelowa

  • Dyrektorzy, kierownicy i inne osoby odpowiedzialne za marketing, komunikację i public relations
  • Przedsiębiorcy, właścicieli firm i dyrektorzy chcący zwiększyć innowacyjność działań w swoich firmach
  • Kierownicy marek i produktów odpowiedzialni za kreowanie nowych produktów (product manager, brand manager itp.)
  • Osoby współpracujące z działami marketingu i komunikacji chcące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu treści

 

Korzyści dla organizacji i uczestników

  • Wzrost wiedzy i rozwój umiejętności tworzenia i wdrażania  strategii w zakresie content marketingu.
  • Poznanie techniki analizy grup docelowych, tworzenia person i customey journey, techniki Drip Campaign (Marketing Automation)
  • Rozwój umiejętności analizy konsumentów pod kątem strategii content marketingu.
  • Zrozumienie, jak działają i jakie cele spełniają poszczególne narzędzia i techniki content marketingu
  • Inspiracja

 

Tematyka

  1. Trendy, definicja, cele content marketingu
  2. Zasady marketingu treści
  3. Techniki i narzędzia marketingu treści w odpowiednich kanałach
  4. Social media Marketing
  5. Facebook Marketing
  6. Techniki Visual Marketing
  7. Psychologia lektury i m.in. webwriting
  8. Jak tworzyć treści, które przebiją się w internecie?
  9. Jak pisać, by być czytanym?
  10. Infografiki
  11. Blog Marketing
  12. Persony i grupy docelowe w strategii marketingu treści
  13. Customer journey
  14. Drip Campaign
  15. Etapy skutecznej strategii CM
  16. Najlepsze praktyki, błędy i pułapk

 

Metody szkoleniowe

W szkoleniach i warsztatach on-line wykorzystujemy powszechnie dostępne platformy internetowe.

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Studia przypadków: praktyczne case’y, również własne
  • Prezentacja i wykład
  • Materiały filmowe i inne
  • Narzędzie – template pomocny w procesie tworzenia strategii content marketingu

Słowa kluczowe: szkolenie otwarte, szkolenie certyfikowane, szkolenie z marketingu, marketing treści, social media, narzędzia marketigowe, marketing internetowy, strategie marketingowe, komunikacja marketingowa.

Zobacz także:

Innovative Product Development (IPD)

Advanced Sales Management Program (ASMP)

Advanced Negotiation Program (ANP)

 

Program szczegółowy

Szkolenie otwarte z marketingu treści

 

  1. Trendy 2021
  2. Definicja, cele content marketingu
  3. Zasady marketingu treści
  4. Techniki i narzędzia marketingu treści w odpowiednich kanałach
  5. Social Media Marketing
    • Definicja, charakterystyka
    • Różnice między mediami społecznościowymi
  6. Facebook Marketing
    • Definicja, charakterystyka
    • Trzy najskuteczniejsze  techniki
  7. Techniki Visual Marketing
    • Definicja
    • Rodzaje VM
  8. Psychologia lektury i m.in. webwriting
  9. Jak tworzyć treści, które przebiją się w Internecie?
  10. Jak pisać, by być czytanym?
  11. Infografiki – główne zasady
  12. Blog Marketing
    • Zasady, najskuteczniejsze techniki blogowania
    • Jak zbudować zasięg?
    • Najczęstsze błędy
  13. Persony i grupy docelowe w strategii marketingu treści
  14. Customer journey
  15. Drip campaign, czyli Marketing Automation. Charakterystyka, etapy
  16. Etapy skutecznej strategii CM
  17. Najlepsze praktyki, błędy i pułapki

Prowadzący

Prowadzący moduły

Krzysztof Urbanowicz - wykładowca/ trener

Strateg marketingu internetowego, trener i wykładowca, prezes agencji content marketingu Mediapolis, należącej do międzynarodowej grupy Revsquare....>>

Warunki udziału

Cena szkolenia: 2 500 zł za osobę (zw. z VAT)*

Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.

 

Szczegółowych informacji na ten temat udziela Dział Programów Otwartych. Zapraszamy do kontaktu 695 330 033, (022) 768 20 22 lub szkoleniaotwarte@ibd.pl

 

Wszystkie nasze szkolenia znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych.

Dowiedz się więcej jak skutecznie uzyskać dofinansowanie –  przeczytaj artykuł!

 

Miejsce zajęć

Warszawa | Poznań | Katowice | Gdańsk | Wrocław | Kraków | Serock | Łódź | Rzeszów | Kielce

 

* IBD Business School, jako jednostka kształcenia ustawicznego (Zaświadczenie nr 12/K/10, wydane przez Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy), podlega systemowi oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty.

 

Referencje

Brałam udział w zdalnym szkoleniu Content Marketing (CM). Całe szkolenie zostało przygotowane i przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Prowadzący wykazywał się dużą kompetencją,  ogromną wiedzą oraz doświadczeniem. Zajęcia były przemyślane i prowadzone w ciekawej formule, która zachęcała do aktywnego udziału w spotkaniach. Dzięki warsztatowemu charakterowi zajęć oprócz wiedzy zdobyłam umiejętność jej praktycznego wykorzystania. Polecam to szkolenie każdej osobie, które chce poszerzyć swoje umiejętności oraz wiedzę z zakresu Content Marketingu.
Magdalena Ananicz Antalis Poland Spółka z o.o.