Business Negotiation Program – szkolenie z prowadzenia negocjacji biznesowych
Program jest realizowany w formule online active learning. Gwarantuje ona wysoką jakość i interaktywność prowadzonych zajęć oraz dostęp do najlepszych prowadzących i ekspertów. Pozwala uczyć się z dowolnego miejsca w Polsce i za granicą, w odpowiednim dla siebie czasie i miejscu.
Jak pracujemy?
- Poszczególne sesje odbywają się w układzie: 4 godz. zajęć przed południem | przerwa obiadowa | 3 godz. zajęć popołudniu.
- Nasi wykładowcy i trenerzy są w pełni przygotowani do prowadzenia szkoleń w formule online (od wielu lat łączymy zajęcia stacjonarne z edukacją zdalną).
- Sesje realizujemy przy wykorzystaniu platformy Teams.
- Materiały szkoleniowe, case studies oraz ćwiczenia udostępniamy do pobrania na platformie e-learningowej.
- W odniesieniu do programów certyfikowanych nasi absolwenci otrzymują certyfikaty potwierdzające zdobycie kwalifikacji (dotyczy to również certyfikatów międzynarodowych).
Negocjacje są integralną częścią życia biznesowego. Dla menedżera, przedsiębiorcy czy specjalistów w danej branży, umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia sukcesu zawodowego. Dlatego też nasz programu skupia się na dostarczeniu praktycznych narzędzi, technik i strategii, które pozwolą osiągać lepsze wyniki w negocjacjach oraz budować trwałe relacje biznesowe oparte na wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu.
Podczas naszego programu uczestnicy poznają różne aspekty negocjacji biznesowych, rozpoczynając od przygotowania się do procesu negocjacji, poprzez identyfikację interesów drugiej strony, operowanie zmiennymi negocjacyjnymi, aż po skuteczne wywieranie wpływu i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas negocjacji.
Warsztatowy charakter zajęć pozwala opanować techniki negocjacyjne i sprawdzić w praktyce swoje umiejętności zawierania oczekiwanego porozumienia.
PROGRAM CERTYFIKOWANY
Grupa docelowa
- Kadra menedżerska, kierownicza
- Przedsiębiorcy
- Pracownicy działów sprzedaży
- Przedstawiciele handlowi
- Osoby, które w swojej pracy zawodowej zajmują się negocjacjami zarówno z kontrahentami firmy, jak i wewnątrz organizacji
Cele szkolenia
- Dostarczenie wiedzy i narzędzi niezbędnych do skutecznego prowadzenia negocjacji z klientem.
- Poznanie praktycznego zastosowania modeli negocjacyjnych.
- Rozwinięcie indywidualnych umiejętności w zakresie analizy sytuacji negocjacyjnej i podejmowania skutecznych decyzji.
- Usprawnienie i rozwinięcie warsztatu umiejętności negocjacyjnych.
- Rozszerzenie pakietu dostępnych metod podejmowania decyzji w trudnych sytuacjach negocjacyjnych.
- Zwiększenie skuteczności indywidualnej w zakresie prezentowania swojego stanowiska i wywierania wpływu.
- Zwiększenie skuteczności reagowania w sytuacjach negocjacyjnych.
- Dostarczenie impulsu rozwojowego poprzez pogłębiony feedback trenerski.
Język szkolenia
Zajęcia są prowadzone w języku polskim. W formule zamkniętej – na życzenie firmy zamawiającej – szkolenie może odbywać się w języku angielskim.
Korzyści dla organizacji i uczestników
- Rozwój umiejętności negocjacyjnych – uczestnicy zdobędą konkretne narzędzia i techniki, które pozwolą im skuteczniej prowadzić negocjacje.
- Zwiększenie pewności siebie – zdobycie wiedzy na temat strategii negocjacyjnych oraz praktyczne treningi pozwolą uczestnikom poczuć się pewniej podczas negocjacji i podejmowania decyzji.
- Poprawa umiejętności komunikacyjnych – uczestnicy będą mogli doskonalić swoje umiejętności komunikacji, co przyczyni się do skuteczniejszego przekazywania informacji oraz budowania pozytywnych relacji z innymi ludźmi.
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami – dzięki szkoleniu uczestnicy będą bardziej świadomi sposobów radzenia sobie z trudnymi klientami czy sytuacjami konfliktowymi, co wpłynie pozytywnie na ich efektywność w pracy.
- Zwiększenie efektywności negocjacyjnej pracowników – uczestnicy szkolenia będą bardziej świadomi strategii negocjacyjnych oraz potrafiący je skutecznie stosować, co przekłada się na lepsze wyniki w negocjacjach z partnerami biznesowymi.
- Zwiększenie lojalności klientów – poprzez umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas negocjacji, uczestnicy będą w stanie lepiej zaspokajać potrzeby klientów, co może prowadzić do zwiększenia lojalności oraz poleceń firmy innym potencjalnym klientom.
Tematyka szkolenia
Sesja I. Psychologia konfliktów – wprowadzenie do negocjacji
Sesja II. Etapy procesu negocjacji w praktyce biznesowej
Sesja III. Wywieranie wpływu i manipulacje w negocjacjach
Metody szkoleniowe
W szkoleniach i warsztatach on-line wykorzystujemy powszechnie dostępne platformy internetowe.
Szkolenia prowadzone w formie warsztatów, wsparte prezentacjami multimedialnymi. Wykorzystywane metody szkoleniowe w trakcie programu:
- symulacje,
- gry negocjacyjne,
- ćwiczenia indywidualne i grupowe,
- dyskusje i moderacja prowadząca do wymiany doświadczeń i opinii,
- case studies oparte na doświadczeniach z różnych firm i branż,
- role play, scenki,
- filmy szkoleniowe, fragmenty obrazujące przykłady omawianych treści,
- testy, kwestionariusze – indywidualna diagnoza potencjału i obszarów do rozwoju.
Słowa kluczowe: szkolenie otwarte, szkolenie certyfikowane, techniki negocjacji, negocjacje biznesowe, etapy negocjacji, proces negocjacyjny.
Zobacz także:
Innovative Product Development (IPD)
Content marketing (CM)
Advanced Sales Management Program (ASMP)