Audyt i doradztwo w sprzedaży i marketingu

IBD Business School rozszerza swoją ofertę z doradztwa dla organizacji o nowe obszary funkcjonowania biznesu. Dziś prezentujemy naszą szeroką propozycję audytu i doradztwa w zakresie sprzedaży i marketingu. Obejmuje ona takie działy, jak: strategia i zarządzanie sprzedażą, strategie cenowe i warunki handlowe, zarządzanie zespołem sprzedaży, współpraca sprzedaży i marketingu w organizacji, marketing. To łącznie 26 produktów doradczych, dotyczących najważniejszych aspektów funkcjonowania działów sprzedaży i marketingu.

Dla przykładu: poniższy rysunek pokazuje, jak rozumiemy funkcję Trade Marketing. Różne firmy mogą mieć różne oczekiwania w stosunku do tej funkcji, a jej zakres może wahać się od strategicznego, rozbudowanego filaru organizacji do wspierającej, wręcz administracyjnej roli.

Audyt i doradztwo w sprzedaży i marketingu to profesjonalne wsparcie „[…] dla kadry zarządzającej zarówno początkujących firm, jak i firm dojrzałych, które zapewnia wnikliwą analizę sytuacji, rekomenduje działania oraz narzędzia na najwyższym poziomie” – mówi Dariusz Opierowiec, Dyrektor Programowy Centrum Eksperckiego Sprzedaż i Marketing. Jego zdaniem, nową ofertę doradczą IBD Business School wyróżnia nie tylko wieloletnie doświadczenie ekspertów, ich rzetelność i profesjonalizm działania, ale także zasady i sposób pracy z klientami. A w szczególności: pełny zakres działań (diagnoza sytuacji – analiza – plan wdrożenia – wdrożenie – pomiar efektów), transfer najlepszych praktyk z innych branż oraz krajów oraz całkowita poufność działań.

Zobacz pełną ofertę z doradztwa w sprzedaży i marketingu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter
Powrót...