HR FACTOR o employer brandingu

Najbliższe spotkanie w ramach cyklu konferencji „HR FACTOR” będzie poświęcone najnowszym rozwiązaniom w budowaniu marki pracodawcy, a w szczególności sposobom mierzenia zwrotu z tej inwestycji, zarządzaniu najzdolniejszymi pracownikami czy zadaniom i obowiązkom liderów w employer brandingu. Instytut Rozwoju Biznesu jest partnerem wydarzenia.

„VI edycja HR FACTOR to jedyna taka okazja na realną dyskusję z czołówką światowego employer brandingu i możliwość zaimplementowania nowych koncepcji HR, które z powodzeniem będzie można wykorzystać w swoich organizacjach – mowi Łukasz Jarota, członek zarządu Studia Wiedzy, organizatora konferencji. – Dyskusja jednak to nie wszystko. Po zakończeniu części seminaryjnej rozpoczną się warsztaty w grupach, które już od 6 edycji cieszą się niesłabnącą popularnością. Dają one możliwość zdobycia nowych umiejętności wykorzystywania narzędzi employer brandingowych. Serdecznie zachęcam do przybycia wszystkich HR-owców, marketingowców i specjalistów PR.”

Konferencja pod nazwą „HR FACTOR – wyższy poziom employer brandingu” odbędzie się 21 października w RADISSON BLU SOBIESKI HOTEL w Warszawie.

Więcej informacji o programie, prelegentach i rejestracja: www.hrfactor.pl

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter
Powrót...