Od przekonania do zaangażowania i odpowiedzialności

Elżbieta Sawczyn

Artykuł z cyklu przygotowywanego i publikowanego wspólnie z serwisem Sales News

 

Dylematy menedżera zarządzającego zespołem sprzedawców (1)

Przewagę rynkową w dzisiejszych, jakże burzliwych i zmiennych czasach zdobywa się potencjałem ludzkim w organizacji. Mówi się i pisze o tym, że na obecnym rynku usług wygrywa się obsługą klienta, do której potrzebni są profesjonalnie przygotowani, zaangażowani pracownicy. Pracownicy pełniący rolę doradców klienta.

Kim zatem są owi doradcy klienta? Czym jest sprzedaż oparta na doradztwie? Jak powinna wyglądać? Czym różni się od przeciętnej sprzedaży, której doświadczamy na co dzień jako klienci? Ba, gdzie szukać takich sprzedawców i jak nimi zarządzać, aby chciało im się chcieć.
A kim są w takim razie lub powinni być ich menadżerowie, realizujący dzień po dniu plany sprzedażowe poprzez podległych im pracowników. Z czym zderzają się każdego dnia? Jakie mają problemy, jak je rozwiązują, w jaki sposób radzą sobie ze stresem? Pytania można mnożyć.

Przeczytaj cały artykuł

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter
Powrót...