Dariusz Opierowiec
Dyrektor Programowy Centrum Eksperckiego
Sprzedaż i Marketing
dopierowiec@ibd.pl

Oferta programowa IBD Business School z marketingu, sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta została przygotowana przez praktyków. Jest wynikiem ich profesjonalnej wiedzy, przemyśleń i wieloletnich obserwacji, a także unikalnych doświadczeń Szkoły, wyniesionych z realizacji złożonych projektów dla dużych firm z różnych branż oraz z systematycznej analizy rynku i badań w zakresie nowoczesnego kształcenia umiejętności marketingowych, sprzedażowych i kompetencji menedżerskich.

Współczesny marketing musi umieć elastycznie łączyć klasyczną wiedzę o sztuce sprzedawania z niezwykle szybko rozwijającą się cyfrową infrastrukturą współczesnej gospodarki, która daje niespotykane dotychczas możliwości kontaktu z konsumentem i poznawania "na gorąco" jego oczekiwań, potrzeb i - EMOCJI.