Oferta programowa IBD Business School z obszaru „Marketing i sprzedaż” w zakresie rozwoju pracowników przedsiębiorstw, instytucji, organizacji sektora publicznego i pozarządowego
Przedstawione niżej tematy szkoleń mają charakter egzemplifikacyjny. IBD realizuje projekty szkoleniowe, szkoleniowo-doradcze i coachingowe, dopasowując ich programy do planów i oczekiwań firmy zamawiającej, ze wszystkich najważniejszych dziedzin wiedzy i praktyki biznesu.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu określenia Państwa oczekiwań oraz przygotowania harmonogramu współpracy, w tym – w razie potrzeby – zorganizowania bezpośredniego spotkania przedstawicieli obu stron.
Szkolenia, oferowane przez IBD Business School w formule otwartej, mogą być realizowane także dla zamkniętych grup na zamówienie firm.
Marketing i sprzedaż – przykładowe tematy programów kastomizowanych
Employer branding. Jak budować silną markę pracodawcy?
Wideomarketing. Jak tworzyć efektywne treści wideo?
Neuromarketing i psychologia marketingu w praktyce
Customer experience
Service Design Thinking
Jak napisać dobry brief marketingowy?
Digital Marketing B2B/B2C. Jak budować wizerunek firmy w internecie i zdobywać nowych klientów
Content Marketing. Jak tworzyć treści, które wypromują markę w internecie. Jak stworzyć i zrealizować strategię marketingu treści w kanałach print, internet i mobile
Brand Content. Jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych w oparciu o atrakcyjne treści: artykuły, wideo, infografiki…
Social Media Marketing B2B/B2C. Jak wypromować swoją markę w mediach społecznościowych
Social Media Marketing. Jak stworzyć i zrealizować strategię komunikacji w mediach społecznościowych
Facebook Marketing. Jak wypromować markę na Facebooku
Facebook Marketing. Jak stworzyć i zrealizować strategię komunikacji B2B/B2C na Facebooku
Video Marketing. Jak skutecznie wykorzystać wideo w komunikacji marketingowej
Blog Marketing. Jak wykorzystać techniki blogowania i SEO do promocji marki
Blog Marketing. Jak pisać, by być czytanym na blogu
Visual Marketing. Jak opowiadać historię marki i angażować konsumentów za pomocą zdjęć, filmów, infografik, memów, etc.
Storytelling. Sztuka opowiadania historii, które sprzedają
Techniki dziennikarstwa internetowego. Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie
Digital Marketing w branży finansowej, edukacyjnej, samochodowej, prawniczej, hotelowej, gastronomicznej, turystycznej
Raporty roczne i CSR w erze cyfrowej. Nowy ekosystem komunikacji firmowej