Biblioteka IBD Business School. Zobacz najnowsze publikacje

W naszej bibliotece nieomal od początku istnienia strony firmowej IBD Business School gromadzimy artykuły, które przede wszystkim mają być pomocne w praktyce biznesowej. Biblioteka IBD Business School to  już ponad 200 artykułów.

Biblioteka IBD – nowości

Wśród najnowszych publikacji znalazły się artykuły dotyczące zarówno problematyki zarządzania, jak i konkretnych dziedzin wiedzy biznesowej. W szczególności polecamy:

  1. Włodzimierz K. Buśkiewicz, Czy Assessment Center można przeprowadzić zdalnie?
  2. Mira Dziedzic-Hanc, Mentoring w organizacji
  3. Wywiad z Włodzimierzem K. Buśkiewiczem, Feedback 360 dla pracowników
  4. Małgorzta Sidor-Rządkowska, Etyka w pracy mentora

Miło nam poinformować, że do grona cenionych ekspertów, którzy publikują na naszej stronie, dołączyły także młode osoby. One dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. Życzymy im powodzenia! Zachęcamy do przeczytania artykułów autorstwa stażystów IBD Business School: Zarządzanie zmianą – 10 najważniejszych zasad Dawida Szymańskiego oraz „Gry symulacyjne – fenomen popularności w szkoleniach biznesowych Karoliny A. Moniuszko.

Adresaci Biblioteki IBD

Główną perspektywą prezentowaną w naszych publikacjach jest praktyczna edukacja biznesowa. IBD Business School, jako firma szkoleniowo-doradcza z ponad 30-letnim doświadczeniem, szczególną wagę przykłada do popularyzacji wiedzy, która pomaga zrozumieć i usprawnić procesy zarządcze oraz podnosić kwalifikacje, nabywać nowe umiejętności i kompetencje pracowników.

Rozumiemy, że nie można stać w miejscu. Wiedza musi być żywa, aktualna, przekazywana według najlepszych standardów metodologicznej poprawności. Aby być przydatną tu i teraz, musi  stale podlegać krytycznej analizie i praktycznej weryfikacji. Dzięki temu jest otwarta na nowe podejścia, nowe potrzeby, wyniki nowych badań i analiz. W każdej bowiem edukacji, a już na pewno biznesowej, i to w sytuacji gdy świat musi sobie radzić z coraz trudniejszymi wyzwaniami, zastój jest groźny. Z reguły hamuje on rozwój, osłabia konkurencyjność, zmniejsza zasoby. I dotyczy to nie tylko samych organizacji, ale i pracowników. Wypaść z rynku jest łatwo, lecz znacznie trudniej jest się na nim utrzymać. Wiedza – sprawdzona, usystematyzowana, aktualizowana – to swoiste ubezpieczenie, szczególnie niezbędne w niespokojnych czasach.

Zapraszamy do odwiedzania Biblioteki IBD i życzymy przyjemnej lektury.

Powrót...