Paweł Utracki
Projektant Gier, Senior konsultant
w Centrum Eksperckim
Gry i Grywalizacja
putracki@ibd.pl

Analiza światowych trendów pokazuje, że co trzeci Europejczyk gra w gry, a rynek gier na świecie jest szacowany na około 100 miliardów dolarów. Na rynku pracy ponad 90% rekrutacji dotyczy pokolenia Y i Z, a więc osób poniżej 35 roku życia przyzwyczajonych do uczenia się świata poprzez gry.


Od kilku lat tendencję wzrostową notuje również rynek gier szkoleniowych, bo dobra gra potrafi zaangażować, zainteresować i przekazać wiedzę tak, że uczestnik-gracz nawet się nie zorientuje, że się uczył.

W gry grają wszyscy – od dzieci w szkołach, które na ich bazie uczą się historii po dyrektorów korporacji, którzy mierzą się ze skomplikowanymi symulacjami zarządczymi. Gry i narzędzia grywalizacji są niezbędne we współczesnych programach rozwojowych dla biznesu.

Gry szkoleniowe

W IBD Business School oferujemy szeroką gamę nowoczesnych rozwiązań dla biznesu: warsztaty z grami dla trenerów, menedżerów, sprzedawców i HR; gry kastomizowane; projekty zgrywalizowane wspierające cele rozwojowe organizacji i elastyczne rozwiązania online.