Content marketing (CM)

Terminy i lokalizacje: 10.04.2017 - 11.04.2017, Warszawa
Czas trwania: 16 godz., 2 dni
Opis sesji: 1 sesja
Cena - zw. z VAT: 1 500 PLN

Jak zbudować skuteczną strategię marketingu treści?

Content marketing to jeden z najważniejszych trendów na 2017 rok. Coraz więcej firm i marek idzie śladem mediów, inwestując w treści: teksty, zdjęcia, wideo, wirale, blogi, które przyciągną klientów. Ale żeby zaistnieć w internecie i mediach społecznościowych, trzeba przede wszystkim dobrze zrozumieć nowe kody, być kreatywnym i inspirować, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dziś marki muszą nauczyć się opowiadać o sobie i nie próbować sprzedawać na siłę swoich produktów lub usług.

Szkolenie to będzie okazją do przeglądu najskuteczniejszych technik marketingu treści, które pomagają wygenerować ruch w Google, ale też lepiej zrozumieć konsumentów, zbliżyć się do nich oraz sprzedawać więcej. 

Poniżej kilka z kluczowych pytań, na które odpowiemy podczas warsztatu:

  • Jak stworzyć strategię content marketingu, która przełoży się na sprzedaż?
  • Jak mierzyć ROI działań content marketingu?
  • Jakie są najskuteczniejsze narzędzia i techniki marketingu treści?
  • Jakie są milowe kroki podczas tworzenia strategii content marketingu?
  • Jakie są najlepsze praktyki i najczęstsze błędy w tym zakresie?
  • Jak analizować grupy docelowe, tworzyć persony i customer journey?
  • Jak strategia marketingu treści jest realizowana uwzględniając kanał print, internet i mobile?

Szkolenie zawiera odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru strategii marketingu treści. A wszystko to prowadzone przez praktyków, stosujących aktywne formy nauki w przyjemnej atmosferze.

Zapraszam serdecznie

Katarzyna Ładniak-Grońska
Dyrektor Programów Marketingowych IBD Business School

 

 

Partner programu

 

Cele szkolenia

  • Usystematyzowanie wiedzy z zakresu content marketingu, marketingu internetowego i nowoczesnego dziennikarstwa online
  • Wzrost wiedzy w obszarze najlepszych praktyk i błędów w zakresie strategii marketingu treści
  • Rozwój umiejętności w zakresie stosowania  wybranych technik, narzędzi content marketingu i dywersyfikacji źródeł ruchu (trafik)
  • Poznanie techniki Drip Campaign (Marketing Automation)
  • Inne

 

Grupa docelowa

  • Dyrektorzy, kierownicy i inne osoby odpowiedzialne za marketing, komunikację i public relations
  • Przedsiębiorcy, właścicieli firm i dyrektorzy chcący zwiększyć innowacyjność działań w swoich firmach
  • Kierownicy marek i produktów odpowiedzialni za kreowanie nowych produktów (product manager, brand manager itp.)
  • Osoby współpracujące z działami marketingu i komunikacji chcące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu treści

 

Korzyści dla organizacji i uczestników

  • Wzrost wiedzy i rozwój umiejętności tworzenia i wdrażania  strategii w zakresie content marketingu.
  • Poznanie techniki analizy grup docelowych, tworzenia person i customey journey, techniki Drip Campaign (Marketing Automation)
  • Rozwój umiejętności analizy konsumentów pod kątem strategii content marketingu.
  • Zrozumienie, jak działają i jakie cele spełniają poszczególne narzędzia i techniki content marketingu
  • Inspiracja

Tematyka

  1. Trendy, definicja, cele content marketingu
  2. Zasady marketingu treści
  3. Techniki i narzędzia marketingu treści w odpowiednich kanałach
  4. Social edia Marketing
  5. Facebook Marketing
  6. Techniki Visual Marketing
  7. Psychologia lektury i m.in. webwriting
  8. Jak tworzyć treści, które przebiją się w internecie?
  9. Jak pisać, by być czytanym?
  10. Infografiki
  11. Blog Marketing
  12. Persony i grupy docelowe w strategii marketingu treści
  13. Customer journey
  14. Drip Campaign
  15. Etapy skutecznej strategii CM
  16. Najlepsze praktyki, błędy i pułapk

Słowa kluczowe: content marketing, techniki analizy grup docelowych, tworzenie person, narzędzia content marketingu, social media marketing, techniki content marketingu, narzędzia content marketingu, drip campaign, customer journey, strategia content marketingu, marketing automation, uczenie przez doświadczenie, kreatywny program, unikalny program, program marketingowy, case studies, praktyczne doświadczenia, studia przypadków.

Metody szkoleniowe:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Studia przypadków: praktyczne case'y, również własne
  • Prezentacja i wykład
  • Materiały filmowe i inne
  • Narzędzie - template pomocny w procesie tworzenia strategii content marketingu

 

 

 

Krzysztof Urbanowicz

Strateg marketingu internetowego, trener i wykładowca, prezes agencji content marketingu Mediapolis, należącej do międzynarodowej grupy Revsquare. Pracował m. in. z takimi markami, jak PKN Orlen, PZU, PGE, PGNiG, Smirnoff, Nestle, Unilever, Pepsi Cola.>>

Podczas szkolenia będą występować  także guest speakerzy-praktycy ze świata mediów i agencji.

TERMINY EDYCJI:

  • 10-11.04.2017
  • 05-06.06.2017
  • 28-29.09.2017
  • 16-17.11.2017

 

Zajęcia odbywają się w poniedziałki i wtorki  lub  czwartki i piątki , wyłączając długie weekendy i święta.

 

WARUNKI UDZIAŁU I UZYSKANIA CERTYFIKATU:

Cena szkolenia: 1500 zł za osobę (zw. z VAT)*

Powyższa kwota zawiera koszty uczestnictwa w programie, certyfikat IBD Business School, materiały dydaktyczne, koszty sali szkoleniowej, wyżywienie podczas programu.

Powyższa kwota nie zawiera kosztów transportu uczestników na miejsce szkolenia. Obowiązuje do końca 2017 roku.

Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.

 

MIEJSCE ZAJĘĆ:

Sienna Training Centre w Warszawie

 

WARUNKI ORGANIZACYJNE:

  • Liczebność grupy: do 15 osób
  • Czas trwania: 1sesja, 2 dni
  • Miejsce: Warszawa, Sienna Training Centre

 

* IBD Business School, jako jednostka kształcenia ustawicznego (Zaświadczenie nr 12/K/10 [1], wydane przez Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy), podlega systemowi oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty.

 

 

Content marketing (CM)

Program szczegółowy

  1. Trendy 2017
  2. Definicja, cele content marketingu
  3. Zasady marketingu treści
  4. Techniki i narzędzia marketingu treści w odpowiednich kanałach
  5. Social Media Marketing
  • Definicja, charakterystyka
  • Róźnice między mediami społecznościowymi
  1. Facebook Marketing
  • Definicja, charakterystyka
  • Trzy najskuteczniejsze  techniki
  1. Techniki Visual Marketing
  • Definicja
  • Rodzaje VM
  1. Psychologia lektury i m.in. webwriting
  2. Jak tworzyć treści, które przebiją się w Internecie?
  3. Jak pisać, by być czytanym?
  4. Infografiki - główne zasady
  5. Blog Marketing
  • Zasady, najskuteczniejsze techniki blogowania
  • Jak zbudować zasięg?
  • Najczęstsze błędy
  1. Persony i grupy docelowe w strategii marketingu treści
  2. Customer journey
  3. Drip campaign, czyli Marketing Automation
  • Charakterystyka, etapy
  1. Etapy skutecznej strategii CM
  2. Najlepsze praktyki, błędy i pułapki

 


Skontaktuj się z nami!

Programy otwarte

szkoleniaotwarte@ibd.pl,

tel. (22) 768 20 22, 695 330 033

Projekty zamknięte dla firm

kontakt@ibd.pl

tel. (22) 618 85 83

Przetargi

efs@ibd.pl

tel. 695 330 238, 695 330 173

 

single_posttype_t_ed_open.php

Formularz zgłoszeniowy

  • Aby zamówić szkolenie zamknięte wypełnij formularz. Doradca wkrótce skontaktuje się z Tobą.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez IBD Business School Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciela serwisu IBD.pl w celu świadczenia oraz ewaluacji zamówionych usług oraz akceptuję Regulamin serwisu.
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie moich danych osobowych do celów marketingowych przez Polską Fundacja Badań nad Zarządzaniem oraz IBD Business School Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz. U. z dn. 29.10.1997 r.).

Formularz zgłoszeniowy - doradztwo i badania

  • Aby zamówić usługę doradczą IBD Business School wypełnij formularz. Doradca wkrótce skontaktuje się z Tobą.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez IBD Business School Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciela serwisu IBD.pl w celu świadczenia oraz ewaluacji zamówionych usług oraz akceptuję Regulamin serwisu.
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie moich danych osobowych do celów marketingowych przez Polską Fundacja Badań nad Zarządzaniem oraz IBD Business School Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz. U. z dn. 29.10.1997 r.).