Employer Branding (EB)

Terminy i lokalizacje: 19.05.2017 - 20.05.2017, Warszawa
Czas trwania: 16 godz., 2 dni
Opis sesji: 1 sesja
Cena - zw. z VAT: 1 500 PLN

Jak skutecznie budować markę i wizerunek pracodawcy

Employer branding to świadome budowanie marki, reputacji organizacji jako pracodawcy. Posiadanie i utrzymanie najlepszych na rynku pracowników to czynnik, który w dobie starzejącego się społeczeństwa, globalizacji i rosnącej mobilności kadry będzie stanowić o przewadze konkurencyjnej firm i ich sukcesie.

  • Dlaczego warto świadomie budować markę pracodawcy?
  • Jakie działania employer brandingowe są najefektywniejsze?
  • Inspiracje i trendy EB

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru employer brandingu poznasz podczas tego warsztatu.  Poznaj, „przećwicz” metody świadomego kreowania marki organizacji i zwiększ skuteczność działań w tym obszarze.

Zachęcam do udziału w TYM szkoleniu!

Katarzyna Ładniak-Grońska
Dyrektor Programów Marketingowych IBD Business School

 

 

 

Cele szkolenia

  • Zapoznanie uczestników szkolenia z ideą, metodami  świadomego budowania marki pracodawcy.
  • Omówienie istoty tworzenia strategii employer brandingowej.
  • Zapoznanie uczestników z trendami rynkowymi w powyższym zakresie.
  • Przekazanie praktycznych wskazówek i przećwiczenie umiejętności pozwalających na budowanie strategii, działań komunikacyjnych marki pracodawcy.
  • Inspiracja

 

Grupa docelowa

Pracownicy działów PR, HR, CSR,   a także marketingu i komunikacji, którzy zajmują się budowaniem pozytywnego wizerunku pracodawcy jako odpowiedzialnego i rzetelnego gracza na rynku pracy

 

Korzyści dla organizacji i uczestników

  • Dowiesz się, czym jest employer branding i jakie są jego narzędzia.
  • Poznasz praktyczne wskazówki i przećwiczysz działania budujące markę i komunikację  pracodawcy.
  • Poznasz trendy rynkowe w zakresie employer brandingu.
  • Dla praktyków od praktyków z obszaru HR i marketingu
  • Inspiracja.

 

Tematyka

  1. Employer branding -  rola i definicje
  2. Strategia employer brandingowa
  3. Platforma komunikacji i wdrożenie strategii employer brandingowe
  4. Narzędzia budowania wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy 
  5. Zasady prowadzenia skutecznych działań  EB
  6. Ocena działań EB

 

Słowa kluczowe: employer branding, narzędzia employer brandingu, employer value proposition, employer brand proposition, marka pracodawcy, wizerunek pracodawcy, trendy employer brandingu,  case studies, studia przypadków  i inne metody.

Metody szkoleniowe

  • Ćwiczenia indywidualne i  zadania grupowe wykorzystujące aktywne, nowoczesne metody nauki w  tym elementy ABIs (art based initiatives) itp.
  • Studia przypadków: praktyczne case'y, również własne
  • Dyskusje
  • Prework
  • Prezentacja
  • Coaching pozadaniowy
  • Quizy
  • Materiały filmowe i inne

 

 

 

Beata Pietrzykowska-Stachnik

Senior konsultant i senior trener. Z wykształcenia psycholog. Odpowiadała za tworzenie strategii  HR dla organizacji i poszczególnych obszarów HR.  Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami HR m.in. tworzeniu strategii działań emloyer brandingowych, wdrażaniu systemów ocen opartych na kompetencjach,   budowaniu skutecznych procesów rekrutacyjnych uwzględniających zmiany na rynku pracy,  tworzeniu  i zarządzaniu projektami szkoleniowo - rozwojowymi pracowników, zarządzaniu badaniami zaangażowania pracowników,  budowaniu programów outplacementowych,  czy przygotowaniu i koordynowaniu projektów AC/DC. Pracowała dla takich organizacji jak Business Power Systems, Kredyt Bank,  Warta  ( TUIR Warta i TUnŻ Warta), Bank Zachodni WBK. >>

Katarzyna Ładniak-Grońska

Dyrektor Programów Marketingowych w IBD, senior trener i konsultant,  psycholog i ekonomista. Specjalizuje się w zarządzaniu markami, w tym pracodawcy,  z elementami psychologii biznesu i marketingu doświadczeń, tworzeniu i wprowadzaniu innowacyjnych produktów, także szkoleniowych. Doświadczony praktyk w budowaniu wizerunku i rozwoju marek z różnych segmentów m.in. Tchibo, Knorr, Davidoff Cafe.>>

 

TERMINY EDYCJI:

  • 19-20 maja 2017
  • 29-30 września 2017
  • 8-9 grudnia 2017

 

Zajęcia odbywają się w piątki i soboty, wyłączając długie weekendy i święta.

 

WARUNKI UDZIAŁU I UZYSKANIA CERTYFIKATU:

Cena szkolenia: 1500 zł netto + VAT

Cena szkolenia z dodatkowym certyfikatem International Education Society: 1 900 PLN netto + VAT (w tym koszt certyfikatu 400 PLN).

Powyższa kwota zawiera koszty uczestnictwa w programie, certyfikat IBD Business School, materiały dydaktyczne, koszty sali szkoleniowej, wyżywienie podczas programu.

Powyższa kwota nie zawiera kosztów transportu uczestników na miejsce szkolenia. Obowiązuje do końca 2017 roku.

Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.

 

MIEJSCE ZAJĘĆ:

Sienna Training Centre w Warszawie

 

WARUNKI ORGANIZACYJNE:

  • Liczebność grupy: do 15 osób
  • Czas trwania: 1sesja, 2 dni

 

* IBD Business School, jako jednostka kształcenia ustawicznego (Zaświadczenie nr 12/K/10 [1], wydane przez Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy), podlega systemowi oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty.

 

Employer branding – jak skutecznie budować markę pracodawcy

Program szczegółowy

1. Employer branding -  rola i definicje

  • Narodziny idei employer branding
  • Tożsamość, wizerunek, reputacja, EB – specyfika i różnice
  • Cele, rodzaje i metody działań employer brandingowych
  • Kluczowe czynniki wpływające na rozwój idei employer branding w Polsce
  • Studia przypadków, ćwiczenie grupowe

2. Strategia employer brandingowa

  • Analiza sytuacji, w tym diagnoza organizacji i jej misja
  • Analiza konkurencji i grupa docelowa, jej charakterystyka
  • Analiza SWOT,  PESTLEE
  • Analiza 6P w kontekście marki pracodawcy
  • Metoda MASTER
  • Studia przypadków, dyskusje, ćwiczenie indywidualne i grupowe

3. Platforma komunikacji i wdrożenie strategii employer branding

  • Pozycjonowanie
  • Wartości, wizja, misja
  • Employer Brand Proposition, Employee Value Proposition
  • Studia przypadków, dyskusje, ćwiczenie indywidualne i grupowe

4. Narzędzia budowania wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy 

  • Narzędzia komunikacji wewnątrz firmy
  • Wolontariat pracowniczy
  • Działania CSR
  • Badania satysfakcji pracownika
  • Programy zarządzania talentami
  • Ćwiczenie grupowe, indywidualne, studia przypadków, dyskusje, prezentacja

5. Narzędzia budowania wizerunku pracodawcy na zewnątrz firmy

  • Analiza działań pośrednich i bezpośrednich
  • Komunikacja z wykorzystaniem mediów społecznościowych
  • Ćwiczenie grupowe, studia przypadków, dyskusje

6. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy:

  • Kontakty z mediami
  • Udział w projektach/ rankingach
  • Kontakty z partnerami biznesowymi
  • Dialog społeczny/ działania CSR
  • Zasady prawne, etyczne dotyczące komunikacji wewnętrznej
  • Ćwiczenia indywidualne i  grupowe, dyskusje, prezentacja, studia przypadków

7. Zasady prowadzenia skutecznych działań  EB

  • Kluczowe zasady i rekomendacje
  • Dobór narzędzi i kanałów komunikacji, w tym komunikacja z wykorzystaniem narzędzi internetowych
  • Kryteria oceny skuteczności oraz optymalizacja działań
  • Przygotowanie się na wypadek ewentualnej sytuacji kryzysowej
  • Studia przypadków, ćwiczenie indywidualne i grupowe

8. Ocena działań EB

  • Podstawowe wskaźniki, mierniki
  • Prezentacja, studia przypadków

 


Skontaktuj się z nami!

Programy otwarte

szkoleniaotwarte@ibd.pl,

tel. (22) 768 20 22, 695 330 033

Projekty zamknięte dla firm

kontakt@ibd.pl

tel. (22) 618 85 83

Przetargi

efs@ibd.pl

tel. 695 330 238, 695 330 173

 

single_posttype_t_ed_open.php

Formularz zgłoszeniowy

  • Aby zamówić szkolenie zamknięte wypełnij formularz. Doradca wkrótce skontaktuje się z Tobą.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez IBD Business School Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciela serwisu IBD.pl w celu świadczenia oraz ewaluacji zamówionych usług oraz akceptuję Regulamin serwisu.
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie moich danych osobowych do celów marketingowych przez Polską Fundacja Badań nad Zarządzaniem oraz IBD Business School Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz. U. z dn. 29.10.1997 r.).

Formularz zgłoszeniowy - doradztwo i badania

  • Aby zamówić usługę doradczą IBD Business School wypełnij formularz. Doradca wkrótce skontaktuje się z Tobą.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez IBD Business School Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciela serwisu IBD.pl w celu świadczenia oraz ewaluacji zamówionych usług oraz akceptuję Regulamin serwisu.
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie moich danych osobowych do celów marketingowych przez Polską Fundacja Badań nad Zarządzaniem oraz IBD Business School Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz. U. z dn. 29.10.1997 r.).